blandet
Fra : @

Dato : 20-03-06 15:23

<<<<<<
You talk to your enemies.
Moshe Dayan

Jeg har i det hele taget den dybeste respekt for andre menneskers
religiøse følelser, også når disse er på grænsen til det
behandlingskrævende.
Anonym

Carry the battle to them. Don't let them bring it to you. Put them on
the defensive. And don't ever apologize for anything.
Harry S Truman

It is better to offer no excuse than a bad one.
George Washington

A bone to the dog is not charity. Charity is the bone shared with the
dog, when you are just as hungry as the dog.
Jack London

The great nations have always acted like gangsters, and the small
nations like prostitutes.
Stanley Kubrick

Only two things are infinite, the universe and human stupidity,
and I'm not sure about the former.
Albert Einstein

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick
themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill

A fanatic is one who can't change his mind and won't change the
subject.
Sir Winston Churchill

One ought never to turn one's back on a threatened danger and try to
run away from it. If you do that, you will double the danger. But if
you meet it promptly and without flinching, you will reduce the danger
by half.
Sir Winston Churchill

The greatest lesson in life is to know
that even fools are right sometimes.
Sir Winston Churchill

When a man says he approves of something in principle, it means he
hasn't the slightest intention of putting it into practice.
Otto Von Bismark

Dansk udenrigspolitik stinker langt væk
- - - - - af fetaost
<<<<<<

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 17:47

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> Jeg har i det hele taget den dybeste respekt for andre menneskers
> religiøse følelser, også når disse er på grænsen til det
> behandlingskrævende.
> Anonym

Hvorfor skal man have respekt for religion, mere end fx for den
tilsvarende åndelige hobby som porno og onani er?
Moralister søger religion - men religion forbedrer ikke folks moral.

> It is better to offer no excuse than a bad one.
> George Washington

Ja, ned med høflighedens falske forklaringer, der ikke kun spilder tid
men gør alt til løgn.

> A fanatic is one who can't change his mind and won't change the
> subject.
> Sir Winston Churchill

Fanatikere skal ha lov at hage sig til kæphest emne , hvis ikke de
overdøver og det kan man ikke på internettet

> [...]
> run away from it. If you do that, you will double the danger. But if
> you meet it promptly and without flinching, you will reduce the

Sludder - farer i Irak bør vi ignorere, - hvis ikke vi er
USA-allierede og har pligt at hjælpe storebror og desværre har et
militær så vi ikke kan sige nej
Farer i DK er høj prioritet - så udvis alle muslimer

> The greatest lesson in life is to know
> that even fools are right sometimes.
> Sir Winston Churchill

Ja, så gå efter bold ej mand

> When a man says he approves of something in principle, it means he
> hasn't the slightest intention of putting it into practice.
> Otto Von Bismark

Både Churchill og Bismarck hører til de helt store statsmænd af
Glistrup-kvalitet.
Og begge var folkelige , alsidige tænkere med mange gode fyndord
Bismarck opfandt socialdemokratismen ved at være flexibel og give en
luns kød til fagforeninger og derved undgå revolution OG INDFØRE
EFFEKTIV POPULÆR GENSIDIG FORSIKRING ALTSÅ VELFÆRD med sund oplyst
enevælde og tryghed for svage og pensionister mm. Hitler videreførte
med Kraft durch Freude og vandrefuglebevægelse og ferie-paradis med
statshjælp

Bismarck tysk "jern"-kansler 1815-1898

"Tidens store problemer løses ikke gennem taler og
flertalsbeslutninger, men gennem jern og blod"

"Der bliver aldrig løjet så meget som før valget,under krigen og efter
jagten".Bismarck

"Love er som Medicin - de kurerer sædvanligvis et onde ved et mindre
onde!Bismarck

"You can do anything with children
if you only play with them. Prince Otto von Bismarck

"Politik er at kunne høre Vorherres fodtrin gennem verdenshistorien og
så springe til for at få fat i en snip af hans kappe. Bismarck

"A man must not dream of dying, before he has drunk five thousand
bottles of champagne and smoked a hundred thousands cigars. Bismarck

"When you say that you agree to a thing in principle, you mean that
you have not the slightest intention of carrying it out. Otto von
Bismarck

"What we call "progress" is the exchange of one nuisance for another
nuisance. Havelock EllisBismark (medicin udskifter et
onde med et andet)

"Når jeg stikker min hånd ned i tidens strøm og griber om noget, er
det ikke fordi jeg tror at kunne ændre tingenes udvikling, men af
pligt. Prins Otto von Bismarck

"Vi kan ikke indgå en alliance med Frankrig uden et vist mål af
gemenhed, men i muddelaldren foretræk højst agtværdige personer - selv
tyske fyrster - at undslippe gennem en kloak frem for at blive slået
eller kvalt. Bismarck

"Det er ikke let at være kejser under en sådan kansler, Wilhelm1 om
Bismarck

"Blod og jern skaber historien - men ellers var Bismarcks taler
vævende og upræcise, og parlamentet afbrød ham og kedede sig ved de
lange uafsluttede sætninger.

"Hvad Østrig vikler sig ud i på Balken, er så uvigtigt at jeg ikke vil
ofre en pommersk menigs liv for at ændre det. Bismarck

"Alt er gjort - jeg keder mig. Bismarck efter 1871

"At være læge" vil sige at være den stærkeste af to! En dygtig læge
formår mere med et fugtigt håndklæde end den udygtige med hele sit
apotek Schweininger

" Den, som har universitetet bag sig, ved intent om kunsten
at læge. Er han et selvstændigt hovede, så bygger han sig sin egen
lægekunst efter sit eget hovede. Schweininger,
Bismarcks huslæge

" Under et smerteanfald blev Bismarck vred over Schweiningers
ustandselige spørgsmål om sygdommens opståen.>Tja<, svarede S. den
store statsmand, >men så må De hellere henvende Dem til en dyrlæge,
han stiller ingen spørgsmål<."
" Da Schweininger under et tilfældigt besøg fandt den store statsmand
færd med at indtage suppe, som lægen just havde forbudt, kastede
sidstnævnte resolut suppen ud af vinduet!

"At være læge er at være den stærkeste af to"

Da Schweininger, der forlængede Bismarcks liv 15 år, var blevet grebet
i utugt(vistnok pædofil-voldtægt) på en kirkegaard, gjorde Bismarck
ham til universitetsprofessor som dække - selvom universitetsledelsen,
der kendte skandalen protesterede vildt!.Omvendt gjordes højtplacerede
uskyldige til syndebukke og deres karriere smadredes - hvis statens
lykke havde brug for det.