Niels Duelort kører med klatten. Igen
Fra : Tveskaeg

Dato : 20-03-06 11:56

Hvis han ikke kan lide lugten i bageriet er han da velkommen til at
flytte sin lille ubetydelige pumpefabrik derhen hvor pepret gror.

Skiderikken anklager også regeringen for at investere for lidt i
forskning til skade for danskerhvervsliv.

Det er ikke den danske skatteyders opgave at finasiere
produktudvikling for danske virksomheder, hvad med om virksomhederne
begyndte at flytte de enorme summer de udbetaler i udbytte over til
produktudvikling (forskning) istedet. Men kan man få den danske
skatteyder til at betale så kan man jo stadig leve det søde liv for
overskuddet.

Lidt lige som udlignings reformen hvor der opkræves enorme summer i
skat i østdanmark for at det søde live kan leves i vestdanmark, gud
forbyde at de selv skulle arbejde for deres penge!

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-03-06 13:50

Tveskaeg fortalte:

> Hvis han ikke kan lide lugten i bageriet er han da velkommen til at
> flytte sin lille ubetydelige pumpefabrik derhen hvor pepret gror.

Mon ikke de fleste gennemskuer at klovnen er blevet /fornærmet/ over at
hans forretninger med muhammedanske fundamentalister er blevet
forstyrret. Han skulle se at få orden på sit hegn!

Fra : Martin

Dato : 20-03-06 13:53

Martin Larsen skrev:

> [...]
> hans forretninger med muhammedanske fundamentalister er blevet
> forstyrret. Han skulle se at få orden på sit hegn!

Ligesom Arla er hans udtalelser et slet skjult forsøg på at lefle for
profitten de kan hente i MØ. Due og Arla tager laaaaang afstand fra
ytringsfriheden og skal nok sørge for at det budskab når MØ

Mvh
Martin

Fra : Tveskaeg

Dato : 20-03-06 19:24

On 20 Mar 2006 04:52:53 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>Ligesom Arla er hans udtalelser et slet skjult forsøg på at lefle for
>profitten de kan hente i MØ. Due og Arla tager laaaaang afstand fra
>ytringsfriheden og skal nok sørge for at det budskab når MØ

Nu har han holdt møde med Kamel Qureshi fra SF, SF er jo den mest
oplagte samarbejdspartner for dansk erhvervsliv.

Fra : TheLandOfTax

Dato : 20-03-06 22:47

Tveskaeg skrev:

> [...]
> skat i østdanmark for at det søde live kan leves i vestdanmark, gud
> forbyde at de selv skulle arbejde for deres penge!

Enig, vi har ingen brug for firmaer der blot tænker på indtjeningen.
Faktisk skulle alle firmaer der beskæftiger sig med udlandet helt ud
af Danmark. Betalingsbalancen lider ingen skade da vi blot kan lade
være med at købe noget i udlandet. Og de mennesker der arbejder for
disse firmaer, som tjener pengene hjem til Danmark, kan blot rejse med
firmaerne væk. Herved bliver Danmark fri for det satans udland og alle
de danske landsforrædere. Resten af danskerne kan herefter leve
lykkeligt til Danmarks dages ende.

Fra : Martin

Dato : 21-03-06 09:38

TheLandOfTax skrev:

> [...]
> firmaerne væk. Herved bliver Danmark fri for det satans udland og alle
> de danske landsforrædere. Resten af danskerne kan herefter leve

Fantastisk. En klon af Perlsø og Wilstrup. Hysterisk morsomt.

Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 21-03-06 09:54

Tveskaeg skrev:

> Hvis han ikke kan lide lugten i bageriet er han da velkommen til at
> flytte sin lille ubetydelige pumpefabrik derhen hvor pepret gror.

Så kan vi også få lukket Bjerringbro, så kan de lære det.

> Skiderikken anklager også regeringen for at investere for lidt i
> forskning til skade for danskerhvervsliv.

Det har han da ret i, gælder både den nuværende og den sidste
regering. Der er ikke mange stemmer i forskning.

> [...]
> produktudvikling (forskning) istedet. Men kan man få den danske
> skatteyder til at betale så kan man jo stadig leve det søde liv for

Nej, men det har traditionelt været det offentliges opgave at
financiere uddannelse og grundforskning som virksomhederne så har
kunnet udvikle til noget der kan sælges. Meget få danske virksomheder
har en størrelse der tillader dem at drive grundforskning.

Hvis ikke den model havde været brugt ville der ikke have været noget
Novo, Grundfos, Haldor Topsøe, IT- og Teleindustri på det niveau vi
kender i dag.

AP Møller nyder jo også godt at offentligt financierede uddannelser
både til søfart, Olie og Gas og handelsmæssigt.

Overskuddet bliver jo i øvrigt beskattet flere gange, og en del af det
er med til at financiere pensioner. Men jeg har indtryk af at hverken
økonomisk teori eller fakta vil få dig til at overveje dine
standpunkter.

> Lidt lige som udlignings reformen hvor der opkræves enorme summer i
> skat i østdanmark for at det søde live kan leves i vestdanmark, gud
> forbyde at de selv skulle arbejde for deres penge!

Se det er en anden diskussion!

mvh

Martin

Fra : Martin

Dato : 21-03-06 10:12

santana.sorensen@get2net.dk skrev:

> Det har han da ret i, gælder både den nuværende og den sidste
> regering. Der er ikke mange stemmer i forskning.

Nej, og fængsler.

Mvh
Martin