Skærme
Fijala 3554
En ikke al for dyb skærm
Fra : Jakob Larsen

Dato : 14-06-01 20:48

Hejsa!

Jeg kunne godt bruge nogle forslag til en ny monitor. (har vi hørt den før?
:)
Jeg hælder mest til en 19" og derfor må den ikke være alt for dyb, hvis der
skal være plads til noget foran den på skrivebordet. Jeg har kigget lidt på
Samsungs 900SL+, men det lyder jo desværre som om der er en del problemer
med dem. Mit spørgsmål er derfor: Er der nogle andre shortlength (eller hvad
det nu hedder) monitorer i samme prisklasse (3000-4000 kr.), som I kan
anbefale?
Nu vi er igang, må I da også gerne komme med forslag til en 17" shortlength.

Mvh
Jakob

Fra : Lind

Dato : 17-06-01 01:08

Jeg har en ViewSonic GS 790, og kan absolut godt anbefale den.
Omkring 42 cm i dybden.

VH.

Lind