Abu Laban & Co. på ny rejse til Arabien
Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 08:14

I dagens Kristeligt Dagblad kan man på:

<http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/artikel:aid=285009>

læse at en delegation af seks »danske« muslimer skal tale til en
konference i Bahrain 22.-23. marts. Delegationen består af:

Imam Abdul Wahid Pedersen, imam Abu Laban, imam Abu Bashar, imam Shaykh
Raed Hlayhel, imam Ahmed Akkari, og formand for Dansk Islamisk Råd,
Jihad Al Farra.

Konferencen er arrangeret af fem muslimske organisationer, herunder Den
Internationale Union af Muslimske Lærde, hvis formand er Yusuf
al-Qaradawi, som har været en af de varmeste fortalere for boykot af
danske varer. Og som avisen citerer Fahmy Almajid for:

»Manden har magt, og han er meget firkantet. Den 3. februar indkaldte
han til det, han kaldte "vredens fredag", hvor boykotten bagefter blev
strammere, fordi imamerne lytter til ham.«
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HodjafraPjort

Dato : 20-03-06 10:16
Fra : Sten Schou

Dato : 20-03-06 11:45

> [...]
> han til det, han kaldte "vredens fredag", hvor boykotten bagefter blev
> strammere, fordi imamerne lytter til ham.«

Ak, det lyder ikke godt.
Endvidere kan det meddeles, at septemberudgaven af JP nu er nået til Sierra
Leone, de er lidt sene på den buddene dernede. Læs mere på DR text-tv, side
144.

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 13:44

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> Endvidere kan det meddeles, at septemberudgaven af JP nu er nået til Sierra
> Leone, de er lidt sene på den buddene dernede.

Nu tror jeg ikke at Arla sælger særligt mange mejeriprodukter i Sierra
Leone - der er næppe meget de kan boykotte.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk