Analrape & Betjent Anja
Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 03:14

StatsTV hetzer mod Danmarks Håndboldsgud men en ny primetime-serie om
en kvindelig betjent har næsten Anjas navn

I Politiken forarges man over at et program handlede om at denne anja
skulle opklare analvoldtægts-forbrydelse "og det er ikke familieTV og
det kan gøre nogen interesserede i denne form for sex".

Næppe nogen piger bliver nogensinde interesseret i hverken rape eller
2eren

Mænd er til fornyelse og hvis kæresten siger "la dog barnet" så får
han hurtigt afreageret.

Men det gælder vist al sex, og kun ved at gøre sig kostbar kan kvinden
få livsvarig magt ud af "ikke i aften , skat, jeg har hovedpine"

Når jeg besøgte mine forældre "glemte jeg" et par ugenrapporter og min
sultne Far gjorde brug af dem og vi fik os en snak om hængende
bryster.

Tænk hvis den rigtige og stramme Anja måtte lade sit hold spille
topløst ?
- er det hvad DHF frygter som værst tænkelig scenarie?
Ville en fodboldslandskamp kunne konkurere mod naturist-hunbold i
seertal?

------------
Jeg så lige i TVDanmark to hænder der stak 2+2 fingre i to kinesiske
tortur-dimser af flettet strå, som min Morfar havde eksemplar af i sin
våbensamling.
De holder fingeren fast og er svære at fjerne, hvis man er
immobiliseret blot nogenlunde.
Hvorfor bruger politiet plast-strips som erstatningshåndjern og ikke
kun disse små finger+finger-fastholdere som man kan have fyrre af i en
jakkelomme?
De er lynhurtige at sætte på maskerede autonome demonstranter der
volder
Vi kan kulturberiges af Kina, men er det under vor værdighed?

Fra : Alucard

Dato : 20-03-06 11:23

On Mon, 20 Mar 2006 03:13:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvorfor bruger politiet plast-strips som erstatningshåndjern og ikke
>kun disse små finger+finger-fastholdere som man kan have fyrre af i en
>jakkelomme?

Strips kan de da nemt have 100 af i en lomme...

>De er lynhurtige at sætte på maskerede autonome demonstranter der
>volder

Man kan vel ikke udelukke at en enkelt autonom er klog nok til at
slippe ud af en sådan "fingerdims"....

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 11:40

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Strips kan de da nemt have 100 af i en lomme...

> Man kan vel ikke udelukke at en enkelt autonom er klog nok til at
> slippe ud af en sådan "fingerdims"....

Man kan heller ikke udelukke at de har i lommen en neglesaks og kan
overklippe plastikstrips.

Det tager en del tid at sætte strips på. Kineserdimserne tager et
sekund og de kan genbruges igen og igen.

Martyrium-opsøgende autonome kan måske ved fingerdimserne få påført
sig selv skade, som de siden vil prale af.
Det kan man ikke med strips om håndled.
Måske det er en grund til at plastik-engangs-håndjernene er populære
fx på hundrede uskadelige fredelige autonome i Hillerød fornylig, som
man lod ligge i sneen med strips på, helt urimeligt.

De lovlige demoer som jeg var blandt, Dansk Front splittede man op. De
truende højrøstede og mange muslimmænd, gjorde man intet ved.

Der var ingen anden grund end torturlyst hos vort politi til at de
fredelige autonome , især piger, skulle ligge i sneen.
Liggende kan du nok lettere få fat i negleklipper i lomme.
Stod de op med kineserdimser på, kunne man let overskue at de havde en
meter imellem sig og ikke hjalp hinanden. og to betjente havde været
nok, en til at overvåge og en til at gå rundt og kropsvisitere

Fra : Alucard

Dato : 20-03-06 17:10

On Mon, 20 Mar 2006 11:40:03 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Man kan heller ikke udelukke at de har i lommen en neglesaks og kan
>overklippe plastikstrips.

Det er selvfølgelig rigtigt...

> [...]
>fx på hundrede uskadelige fredelige autonome i Hillerød fornylig, som
>man lod ligge i sneen med strips på, helt urimeligt.

"fredelige autonome"...???

Det må da være en vittighed.....

>De lovlige demoer som jeg var blandt, Dansk Front splittede man op. De
>truende højrøstede og mange muslimmænd, gjorde man intet ved.

Jo, man tog røven på dem da man kørte Dansk Front m.m. hjem i en
bus... Så havde de ikke nogen at slås med og måtte derfor afreagere
med hærværk, der tydeligt viste mangel på hjerneaktivitet hos de
autonome (incl. "muslimmænd")

>Der var ingen anden grund end torturlyst hos vort politi til at de
>fredelige autonome , især piger, skulle ligge i sneen.

Er det tortur at sidde ned...???

I ALLE de tilfælde jeg har set af "stripsede" demonstranter/bøller har
de samme "indfangede" personer 117 gange fået at vide at de skulle
fjerne sig.... Hvis de ikke fatter det, så er jeg kold i røven
over at de skal sidde lidt i sneen....

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 17:33

> [...]
> bus... Så havde de ikke nogen at slås med og måtte derfor afreagere
> med hærværk, der tydeligt viste mangel på hjerneaktivitet hos de

Der har aldrig været vold fra Dansk Front - og kun selvforsvars vold
fra DNSB
Politiet brød grundloven ved at forhindre folk at samles til fredelig
og lovlig anmeldt antiprofettegninghhysteri demo

Ofte er auitonome voldspsykopatiske men denne dag vidste man at der
var politi overalt og alle undtagen muslmmændene var fredelige

> Er det tortur at sidde ned...???

At ligge i sne i frost med hænder bundet sammen , ubekvemt og koldt,
ja - ca en time var det vist
Og helt unødvendigt
Politiet skulle blot bevise at de havde styr på deres show og var
upartiske De var partiske.

> [...]
> de samme "indfangede" personer 117 gange fået at vide at de skulle
> fjerne sig.... Hvis de ikke fatter det, så er jeg kold i røven

Men disse var fredelige piger der ville levere fredeligt modspil til
fredelige Dansk Front