Håndafskæring a islam
Fra : Henri Gath

Dato : 19-03-06 22:40

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-03-06 23:45

Henri Gath skrev:

> Advarsel: Ikke for sarte sjæle
>
> http://www.apostatesofislam.com/media/handcutting.htm#video

Muhamedanisme er sygt!

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-03-06 09:54

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:jb5qi4eqs23m.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Henri Gath skrev:
>
>> Advarsel: Ikke for sarte sjæle
>>
>> http://www.apostatesofislam.com/media/handcutting.htm#video
>
> Muhamedanisme er sygt!

Visse former er - ægte islam fx, som man ser den i Iran.

Jeg så lige en gennemgang af deres straffelov, - af en tidligere advokat fra
Iran. De har formildet loven en lille smule siden den første sharia-lov fra
1982, - fx får kvinder ikke mere 74 piskeslag for at gå med forkert tøj, de
kommer kun i fængsel i 10 til 40 dage.

Den nyeste lov er fra 1997 og løber i ti år, så skal virkningen undersøges
og justeres. Noget af det mest utrolige er forskellen på piger og drenge.
Børn straffes ikke efter loven, og børn er juridisk: drenge under 15 år, og
piger under 9 år (måneår dvs 8 år og 10 måneder).

Så en dreng på 14, der stjæler, får ingen straf, mens en pige på 9 år gør, -
og straffen er iflg loven at første gang ryger fire fingre på højre hånd,
næste gang vestre fod, så venstre hånd, og fjerde gang kan man hoppe på ét
ben til galgen. Hvor ofte de anvender lovens bestemmelser er uvist, da de
ikke kan lide at reklamere med det.

Men der er jo fanden til forskel på fx Iran, Sudan og Saudi Arabien, og så
fx Tunesien og Egypten.

Fra : Anonym

Dato : 20-03-06 10:31

> [...]
> da de ikke kan lide at reklamere med det.
>
> Men der er jo fanden til forskel på fx Iran, Sudan og Saudi Arabien, og så

Ja. Sålænge man ikke er eller beskyldes for at være frafalden.
Sidstnævnte er vigtig, fordi islamisk retsteori også anerkender, at ridda
kan begås på andre måder end ved at erklære sig for frafalden.
Der skulle efter sigende have været en stigende tendens til, at mere adfærd
anses for at falde ind under definitionen, så selv hvis eller når hele
menneskeheden overgår til islam, bliver de lærde ikke arbejdsløse

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 10:48

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> første sharia-lov fra 1982, - fx får kvinder ikke mere 74 piskeslag
> for at gå med forkert tøj, de kommer kun i fængsel i 10 til 40 dage.

"Formildet" ???

Eneste grund til "modernisering" er at statsmagten skal skabe job til
vennerne og fængsler er jobskabende.

Det er næppe flertallets smag på de kanter, at daglig voldtægt af
fangevogtere i fængsel i 40 dage er mildere end et par slag med en
latterlig pisk.

Fra : GB

Dato : 20-03-06 23:48

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Visse former er - ægte islam fx, som man ser den i Iran.

"Visse former"??? "Ægte islam"??? Hvad med din helt, Tariq Ramadan, hvis
højeste mål er at islamisere Europa?

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-03-06 23:55

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> "Visse former"??? "Ægte islam"??? Hvad med din helt, Tariq Ramadan, hvis
> højeste mål er at islamisere Europa?

Ja, hvad med ham? Hans mål er ikke at islamisere Europa, hans mål er at
finde/opfinde en islam som passer til livet i Europa. Han forsøgte at få "de
lærde" i alle verdens muslimske lande med på at stoppe brugen af
sharia-straffelovene, og gå i gang med en genlæsning af alle kilderne for at
se om man ikke kan finde andre tolkninger. Det fik han så afslag på.

Fra : Henri Gath

Dato : 21-03-06 00:32

> [...]
> sharia-straffelovene, og gå i gang med en genlæsning af alle kilderne for
> at se om man ikke kan finde andre tolkninger. Det fik han så afslag på.

Bullshit med dig...en islam, der passer til livet i Europa? Hahahahhahahahh