Islamisme: 'Deutschland erwache' ?
Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 21:30

Endelig er der nogen dernede som begynder at begribe faren og laver
noget - se

http://www.buergerbewegungen.de/xaktleipzig2006.html .

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 19-03-06 21:40

Fra : GB

Dato : 19-03-06 22:58

Marcus Stromberg <m9370@abc.se> wrote in

> Med gemensamma krafter kan vi väl överlämna den galne jihadkrigaren
> Michael Laudahn till CIA:s speciella kriminalvårdsenhet?

Mon ikke det er dig selv, som er "galen". Eller er du islamisk konvertit?

> Han kan ju inte tillåtas gå lös bland folk.

Nænej, folk, som ikke er enige med dig og det svenske socialdemokrati, kan
man sandelig ikke lade rende frit omkring.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 22:03

Marcus Stromberg schrieb:

> Med gemensamma krafter kan vi väl överlämna den galne jihadkrigaren Michael
> Laudahn till CIA:s speciella kriminalvårdsenhet? Han kan ju inte tillåtas gå lös
> bland folk.

CIA? Jag trodde den heter Säpo på svenska.

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 19-03-06 22:15

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-03-06 22:44

"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> skrev i

> Endelig er der nogen dernede som begynder at begribe faren og laver
> noget - se
>
> http://www.buergerbewegungen.de/xaktleipzig2006.html .

Ja, die Leipziger, die können. Die haben auch die Grundlage des
Zusammenbruchs des SED-Regime in der DDR mit den grossen
Montags-Demonstrationen im Oktober/November 1989 gemacht.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-13,DVXA:en&q=montagsdemonstration+leipzig+1989
--
NoTrabajo

Fra : GB

Dato : 19-03-06 23:00

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in

> Ja, die Leipziger, die können. Die haben auch die Grundlage des
> Zusammenbruchs des SED-Regime in der DDR mit den grossen
> Montags-Demonstrationen im Oktober/November 1989 gemacht.

Und höchster Zeit war es auch.

OT: Ich bin zwar kein deutschsprachisces Genie, aber es überrascht mich,
das du ein so gutes Deutsch schreibt.

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-03-06 07:30

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in

> Und höchster Zeit war es auch.
>
> OT: Ich bin zwar kein deutschsprachisces Genie, aber es überrascht
> mich, das du ein so gutes Deutsch schreibt.

Deutschland ist doch unser großer Nachbar. Es ist immer gut, wenn man mit
den Nachbarn sprechen/schreiben kann.
--
NoTrabajo

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 19-03-06 23:30

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 23:38

"Marcus Stromberg" <m9370@abc.se> schrieb im Newsbeitrag

> Sålunda har det nu fastslagits av en representant för vårt kära
> broderfolk:
> Antingen är man galen eller så har man konverterat till islam. Det var
> alltså
> dithän Pia Kjærsgaards och Carl I Hagens politik ledde. Vi svenskar är
> djupt
> tacksamma för den pragmatiska socialdemokratin och vår avkristnade f.d.
> statskyrka. De danskar och norrbaggar som så önskar kan söka asyl i det
> svenska
> fortet.

Nu må han fuldstændig have tabt forstanden, den svenske dhimmi.

Eller er det en invandrere som optræder under svensk navn?

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 20-03-06 00:17

Fra : Michael Laudahn

Dato : 20-03-06 00:37

"Marcus Stromberg" <m9370@abc.se> schrieb im Newsbeitrag

> Se här, kära broderfolk, hur era demagoger och populistpolitiker förvridit
> synen
> på er och nedvärderat er självkänsla! Den här Michael Laudahn skriver ju
> klart
> och tydligt att man *antingen* är förståndshandikappad *eller* [muslimsk]
> invandrare.
>
> Är det inte dags att slänga skitsnacket i soptunnan och tänka efter?

Jeg hører et hult ekko - ikke mere. Kan DU høre noget mere, kære svenske
broder?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 20-03-06 00:44

Fra : G.B

Dato : 20-03-06 18:04

> Den dagen du begriper att dina postningar till swnet.politik är
> oönskade och ovälkomna ska jag ompröva mina funderingar om din
> cerebrala förmåga. Inte förr.

Ni vil kun ha politiskm korrekte postings? Er det demokrati?

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 20-03-06 18:54