Kan man ikke sige at Arla ikke kan lide de~
Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-03-06 20:39

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3627232/

Der egentlig gerne vil belære Danskerne om, hvor Arla forstår og respekter
muslimernes reaktioner på Muhammed tegninger, altså Arla respekter at
muslimer brænder den danske flag af og sætter ild til danske ambassader.

Svend

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-03-06 21:10

Svend Poulsen skrev:

> [...]
> muslimernes reaktioner på Muhammed tegninger, altså Arla respekter at
> muslimer brænder den danske flag af og sætter ild til danske ambassader.

Ja, det er jo det, Arla får sagt med de ord.

Fra : Henning

Dato : 21-03-06 03:39

Arla genbruger vel bare begrebet Taqqiya mod muslimerne

Fra : The Last Dane

Dato : 19-03-06 22:47

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> muslimernes reaktioner på Muhammed tegninger, altså Arla respekter at
> muslimer brænder den danske flag af og sætter ild til danske ambassader.

Det er ynkeligt at se hvad folk gør for at tjene en ekstra skilling. Gud ved
om de ikke bare mister de kunder i Europa, som de vinder i mellemøsten, med
deres kryben for islam og terrorister. Men det er nok også meningen, jeg er
sikker på at kravene til produkterne er noget lavere i mellemøsten, de går
sgu ikke så højt op i dyrevelfærd. stråforkortere, GMO, økologi og andre
besværlige tiltag der hæmmer en sund og multinational koncern

TLD

Fra : @

Dato : 19-03-06 23:40

On Sun, 19 Mar 2006 20:39:26 +0100, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

> [...]
>muslimernes reaktioner på Muhammed tegninger, altså Arla respekter at
>muslimer brænder den danske flag af og sætter ild til danske ambassader.

judasmejeriet ARLA vil så gerne tjene sine 30 sølvpenge hos araberne,
det er helt legitimt, ARLA har en forretning at drive,

men deres løgne om forståelse osv. er bare for klamt

ARLA kan lige så godt sige det som det er,
en forhånelse af profeten er en uting når den fører til en
formindskelse af profitten

Fra : Egon Stich

Dato : 20-03-06 12:01

> [...]
> muslimernes reaktioner på Muhammed tegninger, altså Arla respekter at
> muslimer brænder den danske flag af og sætter ild til danske ambassader.

Som dansker skal man ganske enkelt holde sig fra Arlas produkter.

MVH
Egon