Udlandstelefoni?
Fra : Patrick

Dato : 19-03-06 18:36

Hej.

Jeg har søgt og søgt, men ikke fundet svaret. Så håber i kan hjælpe.
Når jeg er i udlandet vil min mobil ikke sende beskeder til mobil i DK..
Jeg kan godt modtage sms'er i udlandet og kan også godt ringe fra udlandet..
Men ikke sende sms :'(

Nogle der evt kender svaret?
På forhånd tak.

Mvh
Patrick

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 19-03-06 18:48

Patrick wrote:
> Jeg kan godt modtage sms'er i udlandet og kan også godt ringe
> fra udlandet.. Men ikke sende sms :'(

Siden du kan ringe går jeg ud fra at du husker at der skal +45 foran
Hvilket abb. har du?

/Peter

Fra : Patrick

Dato : 19-03-06 19:42

Puha, den var svær ..
Har en nokia 1100, hvor er det lige man finder beskedcentralen?

Har CBB mobil.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 20-03-06 19:11

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse news:441da5f7$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Puha, den var svær ..
> Har en nokia 1100, hvor er det lige man finder beskedcentralen?
>
> Har CBB mobil.

Hvad var svært ?
Du quoter ikke det du svarer på, ej heller header så man kan se
hvem du svarer.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 19-03-06 19:13

Patrick wrote:
> Men ikke sende sms :'(
>
> Nogle der evt kender svaret?

Har du husket +45 foran nummeret på beskedcentralen?