Hundeshampoo.
Fra : simon

Dato : 19-03-06 18:28

Hej Ng.

Jeg tænkte på om man godt bare kan bruge normal shampoo til hunde istedet
for det, det dyre hundshampoo?

MVH simon

Fra : H. Jensen

Dato : 19-03-06 18:47

Nej det kan du ikke.

Der findes også hundeshampoo til rimelige penge altså, du skal bare søge de
rette steder. F.eks. Oliver's shampoo (det er rent faktsiks Boxadan), den er
rimelig billig. Og tænk så også lige på at hundeshampoo skal fortyndes.

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.stirling-brigde.dk
www.hot-newlife.dk

www.hundevennerne.dk

Fra : jopa

Dato : 19-03-06 18:58

simon skriblede bla:
> Jeg tænkte på om man godt bare kan bruge normal shampoo til hunde
> istedet for det, det dyre hundshampoo?

Nu vasker jeg ikke min hund men skulle det blive nødvendigt ville jeg da
bruge alm shampoo.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-03-06 19:33

> Nu vasker jeg ikke min hund men skulle det blive nødvendigt ville jeg
> da bruge alm shampoo.

Det mås man ikke, alm menneskeshampoo affedter pelsen for meget,
men det er vist ok at bruge babyshampoo.

/Jens (som vasker sine hunde 3-4 gange årligt)

Fra : jopa

Dato : 19-03-06 19:51

pwh skriblede bla:

> Det mås man ikke, alm menneskeshampoo affedter pelsen for meget,
> men det er vist ok at bruge babyshampoo.

Nu skal man jo slet ikke vaske en hund.
En hund skal lugte af hund en mand skal lugte som mand
En tur til stranden i ny og næ klarer det.
Jeg mener ikke at man vasker rovdyrene i ZOO
En tur med haveslangen kan gøre underværker hvis hunden er belortet.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-03-06 20:26

> Nu skal man jo slet ikke vaske en hund.

Det må man vel selv om

> En hund skal lugte af hund en mand skal lugte som mand

Mine hunde lugter nu ikke dårligt synes jeg, Angel lugter faktisk ligefrem godt.
Men det er en god måde at få gammel pels af dem, så et par gange i løbet af
sommeren giver jeg dem gerne en stor skrubbetur nede i Damhussøen,
til stor morskab for dem der står og kigger på

> En tur til stranden i ny og næ klarer det.

Skyller du så saltet ud af hans pels bagefter, mine har aldrig i deres liv været
ved stranden, jeg har jo ingen bil endnu, men det får jeg sikkert her til sommer.

> En tur med haveslangen kan gøre underværker hvis hunden er belortet.

Det er mine nu sjældent, de har heldigvis aldrig haft forkærlighed for at vælte sig
i mudderet som mange hunde gør.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-03-06 20:39

pwh skriblede bla:

> [...]

>mine har aldrig i
> deres liv været ved stranden, jeg har jo ingen bil endnu, men det får
En strandtur om vinteren er den rene lykke for en hund.
Har i strande på Sjælland ?
Herovre er bilkørsel tilladt på strandene så det er fint her om vinteren at
sidde og drikke kaffen i bilen medens hunden fiser rundt i klitterne og
vandet.

> Det er mine nu sjældent, de har heldigvis aldrig haft forkærlighed
> for at vælte sig i mudderet som mange hunde gør.

Min er nu også renlig som en kat. Tror mest det er jagthunde som ruller sig
i døde dyr og hestepærer.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-03-06 21:10

> Næ

Ok, det troede jeg bare.

> Næ

Det troede jeg at man burde.

> En strandtur om vinteren er den rene lykke for en hund.

Det kan jeg forestille mig, de vil også blive slæbt rundt når jeg får en dyt.

> Har i strande på Sjælland ?

Aner det ikke, jeg har jo ingen bil og kommer derfor ikke udenfor Rødovre

> Min er nu også renlig som en kat. Tror mest det er jagthunde som
> ruller sig i døde dyr og hestepærer.

Labrador's elsker det også som regel, og Golden's har jeg tit set smide
sig i mudderpølen nede på Engen, de kan sgu suge noget mudder til sig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-03-06 22:19

pwh skriblede bla:

> Labrador's elsker det også som regel, og Golden's har jeg tit set
> smide
> sig i mudderpølen nede på Engen, de kan sgu suge noget mudder til sig

Det er jo også jagthunde, og jeg har også bemærket at netop disse hunde
finder stor glæde ved at rulle sig i skidt og lort

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 06:04

> Det er jo også jagthunde, og jeg har også bemærket at netop disse
> hunde finder stor glæde ved at rulle sig i skidt og lort

Ja self.. hvor har jeg mine tanker
Godt at mines Labblod ikke dominerer i den retning.

/Jens

Fra : Anette

Dato : 23-03-06 04:46

jopa wrote:

> Min er nu også renlig som en kat. Tror mest det er jagthunde som
> ruller sig i døde dyr og hestepærer.

Sikkert, men min Philana gør det nu også med stor fornøjelse. Herligt at bo
på landet
Hendes favorit er de pytter af gylle der er på markerne, når de i foråret
kører gylle ud....føj hvor hun stinker. Hvilket resulterer i at hun kommer i
bad. ....og da hun er skæppeangst for vand, så er det en lille smule
besværligt )), men gu' vil jeg ej ha' hende i nærheden når hun stinker
som en gyllevogn

Vi har iøvrigt lige været på ferie ved vandet. Og damen nåede til at få våde
tæer i strandkanten uden at springe op, som om der var strøm i. Stort!!!
Hun måtte jo lige tjekke om det var så farligt når nu Dagmar bader med alle
udtryk for ren nydelse.

/ Anette'

www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 20:56

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:0fiTf.134

> Det er mine nu sjældent, de har heldigvis aldrig haft forkærlighed for at
> vælte sig
> i mudderet som mange hunde gør.

Herude på bøhlandet er det temmelig smattet lige pt., så her er det
nødvendigt at, i det mindste skylle hundene af ind imellem, når de har været
ude at gå tur og det er ikke fordi de ruller sig. : -)
Vi har selvfølgelig bil og hundene kommer også på bytur ind imellem, men
altså ikke på alle lufteturene i løbet af dagen...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : M. Andersen

Dato : 19-03-06 20:48

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener ikke at man vasker rovdyrene i ZOO
> En tur med haveslangen kan gøre underværker hvis hunden er belortet.

Well, nogle hunde har jo hår i stedet for pels - og tro mig, de bliver
temmelig ulækre hvis man ikke vasker deres hår. Forestil dig, at du havde
hår til gulvet og ikke vaskede hår i 6 måneder - det er ulækkert!
Jeg bruger Silky Pet, det er hammer dyrt, men holder deres hår (yorkshire
terrier) flottere længere
Og ja, jeg har mødt en yorkie der aldrig blev vasket - det var så mine
hænder blev fedtede af at kæle for den =(

Mette

Fra : jopa

Dato : 19-03-06 21:14

M. Andersen skriblede bla:
> Jeg bruger Silky Pet, det er hammer dyrt, men holder deres hår
> (yorkshire terrier) flottere længere
> Og ja, jeg har mødt en yorkie der aldrig blev vasket - det var så mine
> hænder blev fedtede af at kæle for den =(

Ok jeg har så kun forstand på rigtige hunde og ikke divanpyntere.
der kan jeg godt se at det kan være nødvendigt specielt når de er hvide

Min kan da finde på at hoppe i badekaret medens vandet løber ud til stor
gene for fruen
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : M. Andersen

Dato : 20-03-06 06:29

> [...]
> der kan jeg godt se at det kan være nødvendigt specielt når de er hvide
>
> Min kan da finde på at hoppe i badekaret medens vandet løber ud til stor

Jeg beklager at du har så lille en viden om hunderacer ud over din egen -
måske skulle du sætte dig ind i emnet før du udtaler dig?

Mette

Fra : jopa

Dato : 20-03-06 08:51

M. Andersen skriblede bla:

> Jeg beklager at du har så lille en viden om hunderacer ud over din
> egen - måske skulle du sætte dig ind i emnet før du udtaler dig?

Prøv at lægge mærke til hvor tit jeg bruger smilier

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 10:35

jopa skriblede bla:

> Prøv at lægge mærke til hvor tit jeg bruger smilier

Folk bliver let fornærmede når man konstaterer at der er hunde og så er der
divanpyntere/tæppetissere.
I mine øjne er det ikke hunde men blot dyr

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 18:33

jopa wrote:
> Folk bliver let fornærmede når man konstaterer at der er hunde og så
> er der divanpyntere/tæppetissere.

Enhver ved da at en tæve minimum skal veje 40 kg og en hanhund 45kg
for at kunne kaldes en rigtig hund

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 18:41

pwh skriblede bla:

> Enhver ved da at en tæve minimum skal veje 40 kg og en hanhund 45kg
> for at kunne kaldes en rigtig hund

Nu er dine små pus jo også divanpyntere såeeeee
Jeg kommer nok snart til Damhusengen, og så skal min rende rundt uden snor
medens jeres hopper op i armene på jer
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 18:46

> Nu er dine små pus jo også divanpyntere såeeeee
> Jeg kommer nok snart til Damhusengen, og så skal min rende rundt uden
> snor medens jeres hopper op i armene på jer

Alvorligt talt kunne jeg godt tænke mig at opleve Milo møde Angel,
hvis han er bare lidt tøsetosset og prøver på at kravle på hende vil
du blive ret så overrasket over hvor hurtigt han kommer ned igen
Tyson og Milo tror jeg ville omgåes uden probs, Tyson bliver kun sur
hvis fremmede hunde prøver at dominerer ham ved at hoppe op på ham.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 19:15

pwh skriblede bla:

> Alvorligt talt kunne jeg godt tænke mig at opleve Milo møde Angel,
> hvis han er bare lidt tøsetosset og prøver på at kravle på hende vil
> du blive ret så overrasket over hvor hurtigt han kommer ned igen

Han er utrættelig
Min datter har en tæve som prøver at banke ham fordi han vil lege futtog og
til sidst efter flere timer gemmer hun sig så han er ihærdig.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 19:41

> Han er utrættelig
> Min datter har en tæve som prøver at banke ham fordi han vil lege
> futtog og til sidst efter flere timer gemmer hun sig så han er
> ihærdig.

Det var nemlig lige det jeg kunne forestille mig om en tumpet Schæfer
Jeg kan uden pral godt love dig for at Angel nok skulle lærer Milo hvordan
man opfører sig overfor damer, snuse og slikke er helt ok, men næste skridt
resulterer i et ret så arrigt lille muskelbundt
Vi møder tit hanner der ellers er ret så indhærdige nede på Engen,
de har opgivet at få lov til at kravle op på hende, selv den store Kasmir har
respekt for hende når hun puster sig op, hun er og bliver Fars lille hidsigprop

/Jens

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 18:38

> Jeg beklager at du har så lille en viden om hunderacer ud over din
> egen - måske skulle du sætte dig ind i emnet før du udtaler dig?
>
> Mette

*LOL*
Smask sagde det John, så kan du lærer det kan du

/Jens

Fra : Anet

Dato : 20-03-06 16:35

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Ok jeg har så kun forstand på rigtige hunde og ikke divanpyntere.
> der kan jeg godt se at det kan være nødvendigt specielt når de er hvide

(klip)

Behøver du at kalde små hunde for divanpyntere. Der findes bestemt mange små
hunde der er meget velopdragne. Rigtige hunde ....hvad er det????

> Min kan da finde på at hoppe i badekaret medens vandet løber ud til stor
> gene for fruen
> --
(klip)

Se det er uopdragent gjort. Og det vil en velopdragen hund aldrig gøre.

--
Hilsen
Annette

Fra : fam. Ager

Dato : 20-03-06 16:51

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> små
> hunde der er meget velopdragne. Rigtige hunde ....hvad er det????
------------------

en rigtig hund er en boxer! (-;

en divanpynter kan da også være både smuk og velopdragen, det kaldes et
kæleord, anet!
john har bare sin form for humor og når han bruger den, så sætter han en
smiley ved, så burde ingen være i tvivl..
han er måske misundelig over at han ikke selv har noget der pynter i en
sofa..(-;

mvh, marie

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 10:38

fam. Ager skriblede bla:
> [...]
> en smiley ved, så burde ingen være i tvivl..
> han er måske misundelig over at han ikke selv har noget der pynter i

Rart at se at der også findes kvinder med humor

Min sofa er for lille

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 18:41

> (klip)
>
> Se det er uopdragent gjort. Og det vil en velopdragen hund aldrig
> gøre.

*LOL*
Enig, Milo er en fuldstændigt ustyrlig og uopdragen hund

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-03-06 19:13

> *LOL*
> Enig, Milo er en fuldstændigt ustyrlig og uopdragen hund
>
> /Jens
>
>-

ja, og aggressiv ikke at forglemme!..(-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 19:42

> ja, og aggressiv ikke at forglemme!..(-;
>
> mvh. marie

Ja og så lugter den fælt af hund

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-03-06 19:56

> Ja og så lugter den fælt af hund
>
> /Jens
>
>-------

og fælder så den skulle skamme sig!, og spiser katte!..uhhh sådan et
monster!.. (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 21:58

> og fælder så den skulle skamme sig!, og spiser katte!..uhhh sådan et
> monster!.. (-;
>
> mvh. marie

Ja der er ikke noget at sige til at John har bygget et solidt bur til den

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 21-03-06 06:56

> Ja der er ikke noget at sige til at John har bygget et solidt bur til den
>

> /Jens
>
>----------

det havde jeg sgi også gjort... under jorden!
den kan stadig ses nu...uhh..(-;

mvh marie

Fra : Leyna

Dato : 20-03-06 19:24

On Mon, 20 Mar 2006 16:35:17 +0100, "Anet"
<anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote:

> [...]

>Behøver du at kalde små hunde for divanpyntere. Der findes bestemt mange små
>hunde der er meget velopdragne. Rigtige hunde ....hvad er det????

John driller bare, og hans definition af "rigtige" hunde er
Schæfere... gerne nogle der er større end standarden.

>(klip)
>
>Se det er uopdragent gjort. Og det vil en velopdragen hund aldrig gøre.

Ja, han kan ikke få styr på sin fjogede Schæfer. Sådan er det bare.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 19:44

> Ja, han kan ikke få styr på sin fjogede Schæfer. Sådan er det bare.

Det er overflødigt at skrive fjogede Schæfer, alle Schæfere er fjogede

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 21-03-06 03:01

On Mon, 20 Mar 2006 19:43:40 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er overflødigt at skrive fjogede Schæfer, alle Schæfere er fjogede

hehe... nogle mere end andre. Næeh lab-blandinger det ved man hvad er!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 10:40

pwh skriblede bla:

> Det er overflødigt at skrive fjogede Schæfer, alle Schæfere er
> fjogede

Men smukke det siger du selv.
Alle herinde plejer da at sige at det er den smukkeste race der findes
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 18:35

> Men smukke det siger du selv.

Det er de da.

> Alle herinde plejer da at sige at det er den smukkeste race der
> findes

Af en racehund at værer er den da meget pæn, men rigtige hunde
er jo også blandinger

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 10:37

Anet skriblede bla:

> Behøver du at kalde små hunde for divanpyntere. Der findes bestemt
> mange små hunde der er meget velopdragne. Rigtige hunde ....hvad er
> det????

Der findes kun en rigtig hund der kan spores i direkte linie helt tilbage
til istiden og ikke er genmanipuleret som alle andre, og det er Schæferen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-03-06 17:56

> Der findes kun en rigtig hund der kan spores i direkte linie helt
> tilbage til istiden og ikke er genmanipuleret som alle andre, og det
> er Schæferen

Schæfere ligner da en blanding af hyæne og collie

Nææææh...... En rigtig hund er en grønlandshund.

M.v.h.

Hermann

P.S. Den største fornærmelse min hund har fået var nok den gang da en dame
sagde at det var første gang hun havde set en brun schæfer....

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 18:20

Hermann Holm skriblede bla:

> Schæfere ligner da en blanding af hyæne og collie
>
> Nææææh...... En rigtig hund er en grønlandshund.

Den kommer tæt på.
Er jo også avlet med blanding af schæfer, og så er den tilpas aggressiv så
ja den kan tælle med

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-03-06 19:31

> Den kommer tæt på.
> Er jo også avlet med blanding af schæfer, og så er den tilpas
> aggressiv så ja den kan tælle med

Der er absolut intet schæfer i en grønlandshund. Den eneste anden race der
er blandet i en rigtig grønlandshund er ulv. Og med hensyn til
agressivitet, så er der intet. Det er verdens dårligste vagthund,
heldigvis....

M.v.h.

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 19:44

Hermann Holm skriblede bla:
> Der er absolut intet schæfer i en grønlandshund. Den eneste anden
> race der er blandet i en rigtig grønlandshund er ulv.
en schæfer er ulv

Og med hensyn
> til agressivitet, så er der intet. Det er verdens dårligste vagthund,
> heldigvis....

Så er det ikke en rigtig hund

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 19:51

Hermann Holm wrote:
> Og med hensyn
> til agressivitet, så er der intet. Det er verdens dårligste vagthund,
> heldigvis....

Hvorfor heldigvis, jeg synes da det er meget rart at mine hunde
passer på huset når jeg ikke er hjemme.
Mig passer de nok også på når vi er ude, men det er nok mere
af teoretisk interesse da et par store hunde har en vis præventiv effekt

/Jens

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 18:39

Hermann Holm wrote:
> P.S. Den største fornærmelse min hund har fået var nok den gang da en
> dame sagde at det var første gang hun havde set en brun
> schæfer....

*LOL*
Min Angel er blevet taget for en Golden Retriver, man forstår jo let
hvordan man kan tage fejl
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 19:22

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:sTWTf.82

> *LOL*
> Min Angel er blevet taget for en Golden Retriver, man forstår jo let
> hvordan man kan tage fejl
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG

He he
Hende her bliver ofte kaldt, for en Rottweiler:

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum3/22618354488.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 19:47

> He he
> Hende her bliver ofte kaldt, for en Rottweiler:
>
> http://tjekmig.dk/galleri/images/forum3/22618354488.jpg

Farverne er da også gode nok, er det en Lab/Rotte blanding ??

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 19:59

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:ySXTf.98

> Farverne er da også gode nok, er det en Lab/Rotte blanding ??

Nix.
Hun er schæfer / gravhund /skt. bernhard og lab. blanding.

Hun er kun ca. 40 cm. høj, enorm lang og minder nok lidt om både schæfer og
labrador i sind. Skt. berhardens temperament, kender jeg ikke rigtigt, men
udover de korte ben, kan jeg ikke rigtigt får øje på gravhunden i hende....

Lige et foto mere:

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum2/21320501877.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 20:31

> Nix.
> Hun er schæfer / gravhund /skt. bernhard og lab. blanding.

Den var ikke nem at gætte

> Hun er kun ca. 40 cm. høj, enorm lang og minder nok lidt om både
> schæfer og labrador i sind.

Åh nej.. ikke en Tyson mere

> Lige et foto mere:
>
> http://tjekmig.dk/galleri/images/forum2/21320501877.jpg

En meget køn hund faktisk.

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-03-06 20:03

> *LOL*
> Min Angel er blevet taget for en Golden Retriver, man forstår jo let
> hvordan man kan tage fejl
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG

Det må da være en person der var farveblind i middelsvær grad )
Her er den "brune schæfer" )
http://www.dkdyr.dk/index.php?topic=563.msg3944#msg3944

M.v.h.
Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 20:10

"Hermann Holm" <dsl39913@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det må da være en person der var farveblind i middelsvær grad )

En brown retriever.

> Her er den "brune schæfer" )
> http://www.dkdyr.dk/index.php?topic=563.msg3944#msg3944

Man skal være logget ind for, at se billedet...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 20:35

> En brown retriever.

Det lyder da også pænere end Labrat som hun plejer at blive kaldt herinde.
Vi mødte også en dame idag der syntes hun var noget brunlig,
da jeg så fortalte om Rotteblodet kunne hun bedre forstå det

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-03-06 21:15

> Man skal være logget ind for, at se billedet...

Jeg kan se at du bruger tjekmig.dk så her er en link til dig:
http://tjekmig.dk/forum/album_pic.php?pic_id=47

M.v.h.
Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 22:27

"Hermann Holm" <dsl39913@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se at du bruger tjekmig.dk så her er en link til dig:
> http://tjekmig.dk/forum/album_pic.php?pic_id=47

Det er en meget smuk hund.
Tror ikke, at jeg har set sådan en irl før.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-03-06 22:46

> Det er en meget smuk hund.

Tak.

> Tror ikke, at jeg har set sådan en irl før.

Een gang skal jo være den første.........

M.v.h.
Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 22-03-06 10:32

> Det er en meget smuk hund.

Ja det må man sige.

> Tror ikke, at jeg har set sådan en irl før.

Heller ikke jeg.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-03-06 20:12

pwh skriblede bla:
> Min Angel er blevet taget for en Golden Retriver, man forstår jo let
> hvordan man kan tage fejl
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG

På det her billede ved jeg da ikke hvad hun ligner
http://jp-web.dk/dog.jpg
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-03-06 20:36

> På det her billede ved jeg da ikke hvad hun ligner
> http://jp-web.dk/dog.jpg

LOL
Det er forhåbentligt et manipuleret billede.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 21-03-06 22:39

On Tue, 21 Mar 2006 18:39:13 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>*LOL*
>Min Angel er blevet taget for en Golden Retriver, man forstår jo let
>hvordan man kan tage fejl
>http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG

Jojo, det er da helt tydeligt...???
Vaks er blevet taget for at være labber, men den kan jeg bedre
forholde mig til, for han ligner altså osse en...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 22-03-06 10:40

> Jojo, det er da helt tydeligt...???
> Vaks er blevet taget for at være labber, men den kan jeg bedre
> forholde mig til, for han ligner altså osse en...

Mine bliver da 90% af gangene da også taget for alm Labber,
folk studser som regel bare over hvorfor de er så store indtil de får forklaret
sammenhængen.

Jeg stod lidt og diskuterede normalstørrelse på Labtæver igår med en flok hundeejere.
Min påstand var at jeg endnu ikke havde mødt en på Angels størrelse, jojo påstod en
af pigerne, hun var såmænd af helt normal Labstørrelse. Jeg spurgte dem så hvad de
ville gætte på hun vejede, hmmm... budene gik så fra 30 til 35 kg, da jeg så fortalte
at hun for en uge siden vejede 40.5 kg hos dyrelægen var hun pludselig ikke sådan helt
af normal Labstørrelse, hun ligner nu heller ikke en på 40kg, men vægten lyver jo ikke

/Jens (der nu bliver overbevist om de 40kg når hun skal op på skødet)

Fra : Leyna

Dato : 20-03-06 00:20

On Sun, 19 Mar 2006 19:51:02 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Nu skal man jo slet ikke vaske en hund.

Du har aldrig set en lys labber der har været ude at lege på en pløret
mark, vel? Sådan en skal vaskes, og en haveslange er bare ikke godt
nok, hvis der osse lige er belvet sprøjtet med gylle!

>En hund skal lugte af hund en mand skal lugte som mand

Hmmmm... din kone læser ikke med her, vel?

Jeg vasker begge hunde et par gange om året, og hvis de har været på
gyllemarken så er et bad stensikkert.
Hansen vasker jeg så lidt tiere end Vaks, for Hansen lider af lidt
eksem og tør hud og klør sig i perioder meget. Så gør en kløestillende
shampoo underværker. Men den naturlige duft at hund kan jeg nu osse
godt li'. De skal sg* ikke lugte af parfune!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-03-06 06:06

> Hmmmm... din kone læser ikke med her, vel?

Hjemme som John er det omvendt,
Milo lugter af mand og John lugter af hund

/Jens