Hvilket band / nummer?
Fra : Martin Ploug

Dato : 19-03-06 17:48

Hej

Før jul blev der i Liga DK vist en animeret musikvideo.
Som jeg husker det var det i sort/hvid og det vat still billeder
og der blev zoomet ind på nogle områder i en lejlighed.

Det var en rigtig flot video og et flot nummer.

Ved godt, at det er få oplysninger, men er her nogen, som har
en idé om hvilket band og hvilket nummer der kan være tale om?'

Har skrevet til Liga DK, men der står, at der kan gå lang tid,
og man skal ikke regne med at få svar.

På forhånd tak.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-03-06 22:26

Martin Ploug skrev:
> [...]
>
> Ved godt, at det er få oplysninger, men er her nogen, som har
> en idé om hvilket band og hvilket nummer der kan være tale om?'

Det er vist Veto - "You Are A Knife".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-03-06 10:11

>Det er vist Veto - "You Are A Knife".

Den er også animeret, men det er vist noget med nogle højhuse
og tanks. Egentligt også et godt nummer

Det nummer jeg tænker på er meget mere stille.

Hilsen Martin