Outlook 2003 og html signatur
Fra : HH

Dato : 19-03-06 16:59

Hej

Jeg har prøvet dette spørgsmål i MS-Office gruppen uden held, måske er
der nogle her, som har en løsning?

Hvis jeg i Outlook starter en mail, hvor formatet er sat op til HTML, så
laver Enter et enkelt linjeskift.

Hvis jeg har lavet en signatur i HTML i f.eks. FrontPage, og bruger den,
så laver Enter dobbelt linjeskift (afsnit) – (det skyldes, at der
indsættes en <p> tag) - det kan undgås, hvis jeg bruger Skift + Enter,
men hvordan får jeg den sat til kun at lave enkelt linjeskift ved
Enter-tryk, når jeg bruger en sådan signatur (altså ligesom Outlook selv
kan)?

Mvh.
Hans-Henrik

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-03-06 22:48

HH skrev:

> Jeg har prøvet dette spørgsmål i MS-Office gruppen uden
> held, måske er der nogle her, som har en løsning?

Jeg tror du har større held i news:dk.edb.internet.software.mail+news

> Hvis jeg har lavet en signatur i HTML i f.eks. FrontPage, og
> bruger den, så laver Enter dobbelt linjeskift

Denne gruppe handler ganske vist om html, men ikke de
enkelte programmers funktionalitet, eller mangel på samme.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk - nu også med rss