HER ligger din opgave, Doudou Diène:
Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 14:27

At forhindre at sådan noget sker:

Tusindvis af afrikanere banker på døren til Europa - og dør af det
Unge afrikanere med drømme om et liv i europæisk luksus er ved at
oversvømme De Kanariske Øer. Alene i år er der kommet omkring 3.000,
mens over 1.000 menes at have lidt druknedøden på vejen til det
forjættede land.

Dertil skal du bidrage din del, guld-neger. Det gører du ved at lære
jeres befolkninger en profession, hvordan man arbejder, og at man ikke
avler hele tiden.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Bjorn Olsson d.ä

Dato : 19-03-06 14:46

Jag kan bara anta att de danska rasister som borjat korposta har pa
sistone driver en organiserad kampanj for att fororena alla de
skandinaviska politikgrupperna. I alla fall swnet.politik har varit
forvanansvart lasbar forvanansvart lange. Trist. Men det ar val bara att
borja jobba pa killfilerna igen...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 19-03-06 16:05

Bjorn Olsson d.ä <bjorn@justingenstans.com> wrote:

> [...]
> skandinaviska politikgrupperna. I alla fall swnet.politik har varit
> forvanansvart lasbar forvanansvart lange. Trist. Men det ar val bara att

Ja, luk ørene for de ubehagelige nyheder på god socialdemokratisk vis.
Det skal forholdene i Sverige nok blive bedre af.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bjorn Olsson d.ä

Dato : 20-03-06 03:10

In article <1hcgfb7.1niaknd1tbs6kgN%peter@DIESPAMMERDIE.dk>,
peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote:

> Ja, luk ørene for de ubehagelige nyheder på god socialdemokratisk vis.
> Det skal forholdene i Sverige nok blive bedre af.

Tur att vi har er gossar som kan uppenbara den rena sanningen for oss.
Sa jag hade ratt i att det ar en organiserad kampanj att korsposta er
propaganda i alla skandinaviska grupper?

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 07:45

Bjorn Olsson d.ä <bjorn@justingenstans.com> wrote:

> Jag kan bara anta att de danska rasister som borjat korposta har pa
> sistone driver en organiserad kampanj for att fororena alla de
> skandinaviska politikgrupperna.

Mig bekendt er Michael Laudahn /tysker/.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Rom

Dato : 19-03-06 15:15

> [...]
>
> Dertil skal du bidrage din del, guld-neger. Det gører du ved at lære
> jeres befolkninger en profession, hvordan man arbejder, og at man ikke

Jeg oppfatter dette som skjult rasisme, hvor holdningen
er at afrikanere er fattige fordi de er "late".
(ellers heter det at de er "dumme" og "primitive")
Kvinnfolkene gjør omtrent ikke noe annet enn å arbeide.
Alle krigene er stor forklaring på katastrofer

(Hvorfor kuwaitere er rike blir da fordi de er "driftige",
akkurat som nordmenn. Svenskene mangler slik "driv"
som nordmenn har)

Kjell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 19-03-06 16:16

"Rom" <nospam@please.com> skrev:

> Jeg oppfatter dette som skjult rasisme, hvor holdningen
> er at afrikanere er fattige fordi de er "late".
> (ellers heter det at de er "dumme" og "primitive")

Hvorfor tror _du_ de er fattige?

> Kvinnfolkene gjør omtrent ikke noe annet enn å arbeide.
> Alle krigene er stor forklaring på katastrofer

Hvorfor er det så mange kriger i Afrika tror du?

--
Trond

Fra : @

Dato : 19-03-06 22:03

On Sun, 19 Mar 2006 15:15:08 +0100, "Rom" <nospam@please.com> wrote:

>Jeg oppfatter dette som skjult rasisme, hvor holdningen
>er at afrikanere er fattige fordi de er "late".

din opfattelse,

hvis folk på det afrikanske kontinent flyttede midlerne fra våben og
krigsførelse til fred og landbrugsteknologi ville det afrikanske
kontinent kunne brødføde sig selv og hele Europa,

det drejer sig om at få fundet krigsmagerne og få dem smidt på porten,
så fredelige folk kan få lov til at leve og dyrke deres jord

<HINT> Islam ud af Afrika

>(Hvorfor kuwaitere er rike blir da fordi de er "driftige",

ja, de er driftige i at pumpe olie

>akkurat som nordmenn.

de pumper også olie

>Svenskene mangler slik "driv"
>som nordmenn har)

svenskerne har ikke olie, så de producerer våben til eksport og tjener
på det, også efter at Kuwaits og Norges olie er sluppet op

Fra : Rom

Dato : 19-03-06 22:39

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
> krigsførelse til fred og landbrugsteknologi ville det afrikanske
> kontinent kunne brødføde sig selv og hele Europa,

Vitsen med å gi dem våpen gratis var at de skulle begynne
å krige med hverandre.

Kjell

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 15:21

PS

Skriv til Doudou Diène via

ngochr@ohchr.org !

Fra : @

Dato : 19-03-06 22:04

On 19 Mar 2006 06:20:58 -0800, "Michael Laudahn"
<ml@worldimprover.net> wrote:

>PS
>

>Skriv til Doudou Diène via
>
>ngochr@ohchr.org !

det er ikke nemt at sende særligt effektive bomber pr. email

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 07:51

Michael Laudahn <ml@worldimprover.net> wrote:

> PS
>

> Skriv til Doudou Diène via
>
> ngochr@ohchr.org !

Senegal, som Doudou Diène kommer fra, er et islamisk land, der også er
en tidligere fransk koloni.

Det må lede til at:

1. Doudou Diène er nok påvirket af islam, når han fremsætter de ytringer
han fremsætter. For det er jo rigtigt at Danmark kraftigt har begrænset
risikoen for at vi gennem masseindvandring bliver et islamisk land.

2. Doudou Diène skal nok tilskrives på fransk [eller arabisk], og det
vil sige at de færreste skandinaver er i stand til at skrive til ham på
en måde, så han forstår det.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 19-03-06 21:20

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 07:45

Marcus Stromberg <m9370@abc.se> wrote:

> Vi kan ju också tänka oss att de svenskar som vill följa debatten i de
> icke-socialdemokratiska, "öppna" danska grupperna gör det genom att aktivt
> prenumerera på dem. Eller hur? Så ni kan ju vänligen sträva efter att rensa ut
> "swnet.politik" från postningslistan i framtiden när den tragiske figuren
> Michael Laudahn försöker att frälsa hela skandinavien med sitt hat.
>
> Till dess: Håll till godo med vad pastor Phelps vet om Guds åsikt om ert östra
> grannland --
>
> http://www.godhatessweden.com/

Såvel formanden for Dansk Folkeparti, Pia Kjærsgaard, som statsminister
Anders Fogh Rasmussen har fornylig fordømt hængningen af to
homoseksuelle drenge på 17 og 18 år i Iran. Statsministeren har også
tidligere udtalt sig positivt over for muligheden for kirkelig vielse af
to personer af samme køn.

Jeg tror at »bög-haderen« pastor Phelps har langt mere tilfælles med de
iranske ayatollaher, med de saudi-arabiske imamer [der rutinemæssigt får
homoseksuelle halshugget] og med den palæstinensisk-ægyptiske imam Abu
Laban, som virker i København, end med noget medlem af det danske
folketing.

At danskerne ikke ønsker en masseindvandring genoptaget, som inden for
dette århundrede ville have gjort de etniske danskere til en etnisk
minoritet i eget land, et land der i så fald ville have være domineret
af islam, er altså ikke udtryk for racisme.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 22:27

@ schrieb:

> det er ikke nemt at sende særligt effektive bomber pr. email

Har du prøvet med bilag, evt komprimeret ('zip')?

Ellers har intelligente fornærmelser vist sig ganske passende. På
tysk hedder det: 'Was trifft, trifft auch zu' (Karl Kraus, tror jeg) -
med andre ord, hvis nogen reagerer fornærmet på noget du siger, så
kan du gå ud fra at der var noget i det...

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 22:29

PS skriftlige fornærmelser:

og helst med mange kopi-modtagere, hvis muligt - specielt fra hans
omgivelse

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 07:45

Michael Laudahn <laudahn2002@yahoo.se> wrote:

> Dertil skal du bidrage din del, guld-neger.

Her går du altså for vidt. Kun vaskeægte racister bruger ord som
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Laudahn

Dato : 20-03-06 10:35

Per Rønne schrieb:

> [...]
>
> 2. Doudou Diène skal nok tilskrives på fransk [eller arabisk], og det
> vil sige at de færreste skandinaver er i stand til at skrive til ham på

Nej, nu tror jeg ser du for pessimistisk på sagen.

Først, her i Svejts har pågældende følt sig nødsagt at blande sig
i foholdene for nogle måneder siden allerede, på en lignende måde.
Jeg havde dengang skrevet ham kraftigt og på tysk, og fra min
statistik har jeg de følgende dage kunne konstatere en del besøgere
fra UN - og tilmed Senegal.

Hvis I bruger den epost-adresse jeg nævnte og som åbenbart leder til
et FN-kontor i Geneve, måske skriver på tysk eller engelsk, så tror
jeg er der en rimelig chance for at han får det oversat. 'Tyskerne' er
flertallet i Svejts, deres sprog er dominerende, og også i de franske
og italienske mindretalsområder har dem med uddannelse ofte
tilstrækkelige kendskaber.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Michael Laudahn

Dato : 20-03-06 10:43

Per Rønne schrieb:

> Her går du altså for vidt. Kun vaskeægte racister bruger ord som

Jeg har præciseret termen i de andre sprog til 'obscøne
guldkæde-neger'. (Fotoet af ham har du set?) Og det står jeg fast
ved.

Hvorfor det er passende, har jeg klarlagt i løbet af diskussionen og
behøver ikke gentages. I en sætning: Afrikanerne er selv skyld i
deres situation, og denne dudu-hyæne er et passende symptom for
rigtigheden af denne teorie.

Fra : Rom

Dato : 20-03-06 11:29

Meningen med svaret ditt var vel å argumentere
mot Per Rønne, ikke bekrefte hva han skrev (

Kjell