A Day in the 80s
Fra : Martin

Dato : 19-03-06 14:35

Hej

Så lige, at Esbjerg arrangerer en 80'er-festival, med gode gamle Kim Wilde,
Human League og Level 42, foruden Rocazino, Dodo & the Dodos og Nanna.

www.80erfestival.dk

Er meget fristet til at gå i retro-mode for en dag, men er der nogen der
ved, om ovennævnte navne (stadig) er gode live?

Hilsen
Martin

Fra : Ralph

Dato : 19-03-06 17:25

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er meget fristet til at gå i retro-mode for en dag, men er der nogen der
> ved, om ovennævnte navne (stadig) er gode live?

Tjaa, Kim er vist lidt i panikalderen, hun indspillede 99 luftballons sammen
med Nena sidste år.

Human L ved jeg ikke noget om.

Level42 blev stærkt anbefalet af Henrik Milling på P3 igår, udelukkende pga.
Mark Kings basspil, grund nok for mig.

Har nogen af de nævnte danske navne nogensinde været gode live, så vidt jeg
husker står alle tre sangerinder HELT stille på scenen gennem HELE
koncerten, men nu har jeg heller ikke hørt dem siden midtfirserne.

--
venligst
Ralph

Fra : Flemming DK

Dato : 19-03-06 20:45

On Sun, 19 Mar 2006 17:25:08 +0100, in dk.kultur.musik you wrote:

>Tjaa, Kim er vist lidt i panikalderen, hun indspillede 99 luftballons sammen
>med Nena sidste år.

Det var vist Anyplace, Anywhere, Anytime (Hvis jeg husker rigtigt hed
den Irgenwie, Irgenwo, Irgenwenn på Tysk) de inspillede sammen, og jeg
mener at det var i 2003 de udgav numret på single *S*

Mvh,

Fra : Ralph

Dato : 20-03-06 00:34

"Flemming DK" <CULTURE-noSpam@POST.CYBERCITY.DK> skrev i en meddelelse
> Det var vist Anyplace, Anywhere, Anytime (Hvis jeg husker rigtigt hed
> den Irgenwie, Irgenwo, Irgenwenn på Tysk) de inspillede sammen, og jeg
> mener at det var i 2003 de udgav numret på single *S*

Det lyder rigtigt, jeg kunne ikke komme i tanke om andet med Nena end
99....., men du har ret, alligevel synes jeg de begge solgte ud med denne
"duet"

--
venligst
Ralph

Fra : John

Dato : 20-03-06 00:25

Martin skrev:
> [...]
>
> Er meget fristet til at gå i retro-mode for en dag, men er der nogen der
> ved, om ovennævnte navne (stadig) er gode live?

Kim Wilde var rigtig god til Rock Under Broen i 2003 synes jeg.

Mvh

John

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-03-06 00:59

On Sun, 19 Mar 2006 14:34:59 +0100, "Martin"
<martinFJERNlykke@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er meget fristet til at gå i retro-mode for en dag, men er der nogen der
>ved, om ovennævnte navne (stadig) er gode live?

Jeg har set Kim Wilde og Level 42 i England.

Kim Wilde synes jeg var blevet kedelig af høre. Næsten alt det
"friske" der var over hende var væk.

Level 42 var tilgengæld stadig godt og høre på.

Om Rocazino ved jeg, at de er gendannet (egentlig aldrig opløst -
blot 16 års pause). Der er ikke planlagt noget nyt materiale. de skal
optræde ca 30 gange i løbet af forår, sommer og efterår.

Resten er der nok andre der kender.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Just George

Dato : 20-03-06 15:22

Martin had some thoughts and wrote this:

> [...]
>
> Er meget fristet til at gå i retro-mode for en dag, men er der nogen
> der ved, om ovennævnte navne (stadig) er gode live?

Ikke Kim Wilde, hun er en "has been". Hun virker gammel og har slet
ikke den energi man husker hun havde.
Hun leverede en ret svag optræden på Sat-1 her sidste år i de der
"Hit Giganten" programmer de har på den kanal.
Med Human League går du ikke galt i byen. VH1 fik samlet dem
igen i deres Bands Reunited programmer og de lød stadig godt tiltrods
af den lange pause de ellers havde haft.
--
If some one asks, i'm:
Just George