foder??
Fra : tina hedeman

Dato : 19-03-06 11:54

Hej med jer

Jeg satte mine hunde på vægten idag og min tæve vejer ca. 3-4 kg for meget.
Hun er 5år og plejer at veje 20 kg. Hun er blevet neutrliseret sidste år og
jeg ved at de kan tage på efter det.
Men jeg har skiftet foder fra royal canin til olivers. Hun spiser ikke det
hun skal og har aldrig gjort det.Hun kan åbenbart selv styre det- maden
bliver taget fra dem hvis de ikke har spist efter 15-20 min.
Men min han hund på 9 år får også olivers til senior og diet. Han var blevet
lidt tyk og har tabt sig nu. Det foder har hjulpet.
Deres aktivitets niveu er på tidspunktet 5-10 km om dagen og de går begge
til agilitiy 1 gang om ugen.
Kan jeg sætte min tæve over på diet og senior foder eller er hun for ung til
det endnu?
Eller skal jeg bare skære med på hendes alm. foder?
hilsen tina, gipsi og vensis

Fra : pwh

Dato : 19-03-06 19:37

tina hedeman wrote:
> Hej med jer
> Kan jeg sætte min tæve over på diet og senior foder eller er hun for
> ung til det endnu?

Det tror jeg roligt du kan gører, min hanhund fik som 3 årig en overgang
olivers dietfoder da han var blevet lidt for tung.
Men ring du til olivers og spørg, de gange jeg har snakket med dem
har de været yderst hjælpsomme.

/Jens