QTEC 8310
Fra : Jonas Kofod

Dato : 19-03-06 10:13

Hej

Jeg har kigget lidt på denne tlf. Men i den forbindelse hører jeg så at der
har været problemer med den - lukker ned, går i fly mode etc. Ved Sonofon
fik jeg at vide de slet ikke ville have den og den således var blacklistet
indtil der var styr på sagerne. Andre steder sagde de det var historie nu.
Så er der nogen der ved noget om det - evt. nogen med erfaringer?

Fra : Flemming

Dato : 19-03-06 10:38

Jonas Kofod wrote:
> [...]
> således var blacklistet indtil der var styr på sagerne. Andre steder
> sagde de det var historie nu. Så er der nogen der ved noget om det -

Det er et generelt problem med QTECs (HTCs) telefoner, med at de nogle gange
(jeg har selv oplevet det 2 gange over snart 1,5 år) skal restartes for man
kan modtage opkald. Men set i forhold til hvor fed en tlf. man får,
betragter jeg det ikke som et problem. Det eneste du skal være opmærksom på
er batteri tiden, hvis man snakker og surfer og specielt bruger WLAN skal du
nok forberede dig på at oplade ca. hver anden dag. Men stadigvæk så ville
jeg vælge en sådan en tlf.

Mvh. Flemming

Fra : Jonas Kofod

Dato : 19-03-06 11:11

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

du
> nok forberede dig på at oplade ca. hver anden dag. Men stadigvæk så ville

Jamen - det at den er så fed er nok osse det der trækker
Det kan være dem der ikke havde den smurte lidt ekstra på så; "Som
erhvervsmand kan man slet ikke leve med det bare sker én gang om ugen" lader
til at fejlfrekvensen var lidt skudt over i forhold til dine oplevelser.
Nå men så kan det være jeg bare skal finde det billigste og bedste sted de
har den.

Fra : N/A

Dato : 21-03-06 18:21

Fra : Flemming

Dato : 21-03-06 18:21

Jonas Kofod wrote:

> Den er utroligt lækker - nu her hvor jeg har anskaffet en - men der
> er jo et helt univers af features at udforske - mywindowsmobile.dk er
> det her man bare får det hele at vide eller er der andre gode steder?

Der er:
http://www.vildmedmobil.dk/forum/viewforum.php?f=3

og her er der ikke bare meget, der er mega meget...
http://www.modaco.com/Smartphone-f152.html

Mvh. Flemming

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-03-06 09:12

> Der er:
> http://www.vildmedmobil.dk/forum/viewforum.php?f=3
>
> og her er der ikke bare meget, der er mega meget...
> http://www.modaco.com/Smartphone-f152.html

Lækkert - nu jeg har jo både den ene og anden idé om ting jeg skal have ind
i den fon