Bal i den borgerlige
Fra : Vidal

Dato : 19-03-06 09:20

Fra : Alucard

Dato : 19-03-06 10:23

On Sun, 19 Mar 2006 09:19:43 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=711260

Og hvad så...??? Da han ikke er socialkammerat er det slet ikke
sikkert at han er interesseret...

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-03-06 13:28

Vidal skrev:

> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=711260

Øj, så har Fogh handlet imod evt. egne snævre egoistiske interesser.
Hvor er han dog et forfærdeligt menneske ... hvordan skal man så vide,
hvor man har ham?

Fra : Jim

Dato : 19-03-06 14:36

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=711260

Og der er skrevet noget af det samme i JP.
Det er jo småpenge, der bidrages med set i forhold til LOs bidrag til Nyrup.

J.

Fra : Jim

Dato : 19-03-06 14:39

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=711260

Når du nu linker til en avisartikel, kan du så ikke i det mindste linke til
stof, der er tilgængeligt for alle, og ikke til abonnent-stof?

J.

Fra : Vidal

Dato : 19-03-06 21:28

Jim wrote:

> Når du nu linker til en avisartikel, kan du så ikke i det mindste linke til
> stof, der er tilgængeligt for alle, og ikke til abonnent-stof?
>
> J.

Det er, såvidt jeg kan se, gratis at logge ind
og få artiklen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jim

Dato : 19-03-06 22:36

> Det er, såvidt jeg kan se, gratis at logge ind
> og få artiklen.

Det er det da også...
Men jeg orker ikke at tilmelde mig flere sider med brugernavn og kode og al
deres pis...
Jeg holder mig til RSS, og hvad jeg kan slå op uden login.

Men jeg går ud fra, at det handler om det samme, som JP skriver i dag
lørdag.