Router-køb?
Fra : Olsen

Dato : 19-03-06 00:01

Ny i gruppen så jeg tør næsten ikke spørge, men alligevel:

Ønsker at opsætte trådløst netværk til XP og adsl (TDC).

Skal trække 2 computere samt en bærbar i ny og næ.

Computer nr.2 står på førstesalen så der et stykke vej.
Computer nr.1 behøver ikke at køre trådløst.

Hvad skal købes?

\Olsen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 19-03-06 00:24

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Ny i gruppen så jeg tør næsten ikke spørge, men alligevel:
>
> Ønsker at opsætte trådløst netværk til XP og adsl (TDC).
>
> Skal trække 2 computere samt en bærbar i ny og næ.

kig på en Linksys WRT54G trådløs router. Den har indbygget 4 ports switch og
er til at finde ud af at sætte op. Og så koster den ikke en bondebård.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk