Hættemåge- og profet-tegningsag får læger ~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-06 23:05

Der er mange er indser at vi er gået for vidt mht at behage
muslimerne, men ikke kan finde en grimasse der kan passe til at sadle
om

Læge Vibeke Mannicke og andre i "Kvinder for frihed" kræver nu forbud
mod tørklæder for de muslimske kvinders skyld

Kvindesagskvinderne argumenterer at deres døtre skal ikke "spejle sig
i undertrykte kvinder med slør" , ligesom de ikke skal spejle sig i
ludere eller i Jomfru Maria.(Information 17.3)
Jeg vil mene det er privatsag hvad forældrer lærer deres døtre at
spejle sig i, men arbejdspladser skal have lov at sætte grænser for
religiøse udskejelser, der er i strid med normal dress code og
normalitet.

Fra : pm

Dato : 19-03-06 00:28

Jeg synes du er ret så fri i dine konklusioner.

En enkelt læge tegner ikke hele standen, og hendes holdning er udtrykt for
forkvinde for en kvindeforem´ning.

Jeg synes du skal være mere kritisk i dine indlæg med hensyn til
kildeangivelser og konklusioner

PM.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-06 00:54

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message
> [...]
> udtrykt for
> forkvinde for en kvindeforem´ning.
>
> Jeg synes du skal være mere kritisk i dine indlæg med hensyn til

Selvfølgelig ved ingen om dette forfriskende ny indslag er en strømpil
, evt starter en lavine
Jeg skrev ikke ALLE læger
men pointen er at muhamedsag har givet anledning til at folk flytter
deres holdninger.

Nogen siger "Muslimerne er jo stærke, jeg må bøje mig"
og forhåbentlig flere siger at DF holdninger er vejen frem - at en
læge der er forbudsminded er skiftet i fornuftig retning er da
opløftende.
Gruppen hun er formand for er vist ikke stor, - eller er den?

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-06 06:48

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:
> [...]
>konklusioner.
>
>En enkelt læge tegner ikke hele
>standen, og hendes holdning er udtrykt for

Nu skal jeg fortælle dig vor øllet skal købes, mester Jokum:

Send samtlige Muslimmer og Jøder hjem til Mellemøsten:
Med 1. milllion Danske Skattekroner,
( se skattefrie ) i baglommen. Og det uanset alder eller køn!
Dette vil da så sandelig da give Mellemøsten et økonomisk Boost
af dimensioner, ( se samhandel dernede! ):
Og fri os for deres evendelige kævl og stridigheder.

Er denne min formulering fri nok?
Er den kritisk nok?
Hvad er dit fulde navn i øvrigt.
( Du ved bare for at være lidt mere fri og ukritisk. )

Mvh. Adam.

Fra : pm

Dato : 19-03-06 09:45

> Nu skal jeg fortælle dig vor øllet skal købes, mester Jokum:

Ok Adam, men er der mere ?? Ser du har selv har nippet til fadet

pm

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-06 13:39

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:

>Ok Adam, men er der mere ?? Ser du har selv har nippet til fadet
>
>pm

- Give that man a beer.

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-06 13:42

Claudio Adam <kraka@ZX985c.dk> (slet ZX985) skrev:

>- Give that man a beer.

Joh forresten: Ok til hvad?:
( se, holdning til mit spørgsmål ).
- og kan du for en sikkerheds skyld gentage dit navn?

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-06 14:58

"Claudio Adam (slet TL7W3)" <kraka@TL7W3c.dk> wrote in message

> fadet

Cirka ti usenettere har lagt vejen omkring Bjelkes Alle 46,og gør folk
sig den ulejlighed, så åbnes øl eller vin da altid.

Jeg finder at usenet-debat blir sjovere hvis man har hørt folks stemme
i telefonen eller mødt dem

Bo Warming, Bjelkes Alle 46

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-06 21:06

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>"Claudio Adam (slet TL7W3)"
> [...]

jamen vi har da hilst på hinanden Bo?
- hvad er det, en 7-8 år siden?

Mvh Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-06 22:18

"Claudio Adam (slet QEL3E)" <kraka@QEL3Ec.dk> wrote in message

> jamen vi har da hilst på hinanden Bo?
> - hvad er det, en 7-8 år siden?

Ca 2001 da vi begge var aktive fremskridtsfolk og partiet kæmpede sin
sidst valgkamp.
Ja, Glistrup kan man ikke blive særlig uenig om, når man kan tænke
selv.
Ring 35861000 - eller mail eller skriv her vedr min ego- og
hus-centriske trådstart idag.Jeg er målløs over at folk med forstand
på fast ejendom ikke kan låne blot i jord, mursten og beliggenhed -
det er som om kreditforeninger er allierede med håndværkerbranchen og
der ikke må lånes i noget der ikke ligner Helt Solgt og Hammerslag
TV-konformisme.

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-03-06 07:20

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]

Godmorgen Bo!

Jeg er målløs over det fedtspilleri der der fremføres i dagens
debat vedrørende Islam kontra Zionisme kontra Kristendom!
Jeg er især målløs over hvor fanden den ydre Venstre fløjen er
henne i dagens debat, hvor er Teil, Sohn og hele banden af
Hallal Hippier der altid ivrigt har forsvaret Islamisk migration.
Og i samme åndedræt:
Hvorfor fanden i helvede føres der ikke kritik overfor Zionisme,
se Jødedommen politik i Mellemøsten.
Nej de ligger bare og fedter i deres huller: For at se hvordan
de bedst kan slippe fra miseren med skinnet på Røven.
Så stå dog frem for helvede i slatne pikspillere og lespiske
køer.
Hvordan fanden i den unterhyleme skal der nogen sinde gå hul på
debatten i dette åbenbart for nogle ømtåelige emne, uden!

Mvh Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 08:09

"Claudio Adam (slet BVJ8G)" <kraka@BVJ8Gc.dk> wrote in message
> Jeg er målløs over det fedtspilleri der der fremføres i dagens
> debat vedrørende Islam kontra Zionisme kontra Kristendom!

Spild ikke krudt på at angribe jøder
When you cant beat them, join them..
Vi har fælles fjende bl.a. palæstinenserne

> Så stå dog frem for helvede i slatne pikspillere og lespiske
> køer.

Homosex og onani er altså ikke noget samfundsproblem. Og netop når
pikspil er slattenhed nul - impotens opstår overfor kærlighedskrævende
kvinde

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-03-06 11:01

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]

Du taler åbenbart i vildelse Bo?

Hvis du mener at en ændring i mellemøsten poltik ikke er aktuel,
kan jeg kun ønske dig god bedring:
( se, nedsættelse af migration til Europa, samt den mindre rodfæstelse
af Islam i Europa: ved eksempelvis og oprettelse af
en palæstinesisk stat, og en anderkendelse af Israel fra anden side
):
- og at du herved bare følger strømmen og ikke står op mod Zionismen,
ved:
Revisionisme og åben debat, ( se kritik af Jødedommen, og Islam. )

- jeg skylder ikke nogen af disse to kombatanter en hujende fis, gør
du Bo?

Andet end:
Og det igen og igen:
Fortæl mig lige engang til at den situation der siden 46,
der har regeret i mellemøsten ikke er skyld i: Det nogen kalder
Religion.

- Og så slår jeg herved fast at du åbenbart ikke er Katolik,
og,
Jesuit.

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 11:08

"Claudio Adam (slet 810RY)" <kraka@810RYc.dk> wrote in message
> - Og så slår jeg herved fast at du åbenbart ikke er Katolik,
> og,
> Jesuit.

Jeg ser katolicisme som mere luthersk end folkekirkekristendom

Jesuit er svært at blive.

Livet er for kort til at angribe en uovervindelig fjende såsom verdens
ledende jøder. Vi har fælles interesser med en del af dem

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-03-06 12:08

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>"Claudio Adam (slet 810RY)"
><kraka@810RYc.dk> wrote in message
>ext.news.tele.dk...
>
>Jeg ser katolicisme som mere
>luthersk end folkekirkekristendom

jeg troede du mente den var svag?

>Jesuit er svært at blive.

Det skal jeg så ikke kunne sige.

>Livet er for kort til at angribe en
>uovervindelig fjende såsom verdens
>ledende jøder. Vi har fælles
>interesser med en del af dem

Livet er under alle omstændigheder for kort.

Kigger ind i løbet af året, hvis du da gir en bajer?

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 13:28

"Claudio Adam (slet E8WKB)" <kraka@E8WKBc.dk> wrote in message

> jeg troede du mente den var svag?

> Det skal jeg så ikke kunne sige.

> Livet er under alle omstændigheder for kort.
>

> Kigger ind i løbet af året, hvis du da gir en bajer?

Det gjorde jeg da sidst, mener jeg at huske
En mand er en mand og et ord er et ord.
Men lad os telefonisk inden lave dagsorden - eller pr mail, - og
jødekritik er ikke højrprioriteret emne, omend jeg vil lave indlæg
vedr den smule citater det skal hav e
i min kommende bog

Fra : Vidal

Dato : 20-03-06 13:50

Claudio Adam wrote:

> Hvorfor fanden i helvede føres der ikke kritik overfor Zionisme,

Hvad forstår du ved zionisme?

Det er vel et relevant spørgsmål, når du vil diskutere det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 20-03-06 13:52

Bo Warming wrote:

> men arbejdspladser skal have lov at sætte grænser for
> religiøse udskejelser, der er i strid med normal dress code og
> normalitet.

Hvad er normal dress code og normalitet efter din mening?

Opfylder du selv de normer?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-06 15:20

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

Bo Warming wrote:

> [...]
> normalitet.

Hvad er normal dress code og normalitet efter din mening?

BW: Hvis jeg får besøg af et menneske, som jeg ved lægger vægt på
udvortes ligegyldigheder -
- fx en usenetter der har varskoet sit besøg -
så tager det mig få minutter at være så lapset og lugtfri som
Nietzsche eller statsminister Fogh

Selvfølgelig er folk farisæisk optagne af egen fine hygiejne og føler
sig hævet over en videnskabsmand der forsker i lort, og som de derfor
tror har rørt ved fækalierne.
Derfor har jeg oplevet at folk der besøger mig, og ser ned i det
perfekt rene glas jeg skal til at skænke øl eller vin eller te op i,
spørger om de må vaske det først, og går ud og skyller ved
køkkenvasken. Dem om det.
Nogle understreger at de skal "ikke nyde noget"
At jeg utilsigtet maler dem ind i et hjørne hvor de gør sig latterlige
er vigtig grund til at mange holder sig tilbage mht at besøge mig.

JEns Bruun der i månedsvis ville besøge mig, havde forbehold om at vi
skulle gå over på den anden side af Stefansgade, dvs hen om hjørnet,
og tage vor drink på Stefanshus, og at han således kom til overfor sin
indre domstol at afsløre sin sipperhed, er nok grunden til at han har
afblæst sit besøg.
Eller måske han frygter at jeg ville gøre ham til grin på nettet ved
hvad han sagde i snak på tomandshånd.
Jeg anser for underforstået at sådan snak er underkastet
tavshedspligt - man kan jo ikke bevise hvad er sagt, når man ikke
båndoptager, hvad jeg ikke gør, siden jeg i Sdr Omme sattes i
isolation for at båndoptage snak med fængselsdirektøren.

JEg foretrækker mennesker der kan stå ved hvad de siger og selv
afmelder behov for tavshedspligt.

Hvad folk siger på nettet, altså offenligt, skylder man danskerne at
drille omkring incl afsløre selvmodsigelser

Når Vidal kalder Nietzsche sindsyg og så erkender at han kun tror det
fordi han har hørt at andre tror der, og klogt frafalder, så har jeg
udført folkeoplysning. At ingen kan begrunde den poppede had-diagnose.

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-03-06 10:02

Vidal <viidal@gmail.com> skrev:

>Hvad er normal dress code og normalitet efter din mening?
>
>Opfylder du selv de normer?
>
>--
>Venlig hilsen,
>
>Villy Dalsgaard

Hvad fabler du om?
Har du drukket af potten?
Kan du Uddybe?

Mvh. Adam

Fra : Vidal

Dato : 21-03-06 10:24

Claudio Adam wrote:

> Zionisme,

> Du Villy,

Ja

> Hvad er din holdning til tingenes tilstand i Mellemøsten?

Hvad tænker du på i denne forbindelse?

> Jeg henviser naturligvis til: Hvad er din løsning?

På hvad?

> Og giv mig for helvede et rent svar dennegang!

Du svarer ikke på mit spørgsmål, men jeg skal "for helvede
give dig et rent svar"?

Ved du ikke selv, hvad du forstår ved zionisme?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 21-03-06 10:32

Bo Warming wrote:

> "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

> Hvad er normal dress code og normalitet efter din mening?
>
> Opfylder du selv de normer?

Min pointe er, du klæder dig vel, som det passer dig.

Hvorfor vil du så blande dig i, hvordan andre mennesker klæder sig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-06 12:12

Bo Warming wrote:

> [...]

Min pointe er, du klæder dig vel, som det passer dig.

Hvorfor vil du så blande dig i, hvordan andre mennesker klæder sig?

BW: Hvis jeg vil arbejde i Kvickly så blir jeg afvist hvis jeg bærer
selvlysende blinkende Z eller hammersegl-tatovering synligt i fjæset

At bære VIMUSLIMER ØNSKER ALLE VANTRO TORTURMYRDET slør
bør butiksbestyreren have lov at afvise

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-03-06 14:18

Hej Bo,
bryd ej din hjerne med denne vidal,
han er en vindbeutel ( af et vist format må jeg dog indrømme. )

NB. Min moder fortalte en enkelt historie fra under krigen da
hun som ung kvinde var bosat i Milano.
Efter Tæppe-bombardementerne, efter krigen, efter nederlaget på
slaget 12.:
Fik Tyndskids facisterne: ( se disse nogle ) det med lynets
hast vendt revers emblemmerne til den røde floks,
- minder lidt om enkelte individer man undertiden kan støde på.

Guds Fred,

hilsen Adam.

Fra : Vidal

Dato : 21-03-06 13:22

Claudio Adam wrote:

> [...]

Men det vil du nok ikke. Ved du ikke, hvad det er eller hvad
du forstår ved begrebet.

> ( Jeg var ikke klar over at det gik så langsomt ):

Hvad gik langsomt?

> Spørgsmål:
> Hvad er grundene til ufreden i mellemøsten?
> ( eventuelt under dække af andet, se påskud. )
>
> Er det for indviklet et spørgsmål, for dig?

Ud fra et simpelt spørgsmål, jeg stiller til dig: Hvad forstår du
ved zionisme, udvikler du en række meningsløse modspørgsmål
uden dog overhovedet at komme ind på, hvad du forstår ved det.

Vi kommer nok ikke længere, før du har fundet et svar.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 21-03-06 13:27

Claudio Adam wrote:

> Hvad fabler du om?
> Har du drukket af potten?
> Kan du Uddybe?

Tænk ikke på det, det forstår du dig vist ikke på. Er det
ordene, der er for svære for dig, findes der on-line
ordbøger.

Men et hint kan du dog få: BW er ikke kendt for at opfylde
andre end sin helt egne dresscodes.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 21-03-06 14:41

Claudio Adam wrote:

> det?

> Jamen det er da pragtfuldt, Villy.
> Du er en holdningsløst person Villy.

Fordi jeg ikke vil besvare meningsløse spørgsmål, når
du ikke vil definere dine begreber?

Jeg har skam en holdning til dig og det du står for.

> Hvilket jeg til fulde nu har fået bekræftet.
> Så, nej vi kommer ikke videre, min ven.

OK. Du kan eller vil ikke definere dine begreber?

> NB,check eventuelt min hjemme-side, inden du begynder at rive
> håret ud i totter.

Jeg så på din side for et stykke tid siden og dine holdninger er
så vidt jeg kan læse mig til her i gruppen uændrede.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal