'Skarp FN-kritik af Danmark'? Nu skal han ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 15:03

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3625306/

Denne Doudou Diène (se foto) har allerede for nogle måneder siden
gjordt sig bemærkbar overfor Svejts, og på en lignende måde. Han fik
da åbenbart en i kæften, og ikke bare fra mig.

Jeg foreslår I gør noget lignende. Som adresse finder jeg på

http://www.ohchr.org/english/contact/index.htm

denne her:

ngochr@ohchr.org

Med mindre I finder en bedre en foreslår jeg at bruge denne.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 15:27

PS: Selv har jeg skrevet som kan ses her (på tysk, for det forstår de
også i den franske del af Svejts):

Skarp FN-kritik af Danmark

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3625306/

Fra : Per Rønne

Dato : 18-03-06 16:24

Michael Laudahn <laudahn2002@yahoo.se> wrote:

> [...]

> breiten übliche definition des begriffs - und am besten bei ihrem
> generalsekretär anfangen und sich dann zu den einzelnen abteilungen

Men du synes ikke at vide at på tysk skrives substantiver med stort
begyndelsesbogstav?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 18:05

Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-03-06 18:05

"Usenet Rulez" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse
> Den vedervärdige "Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> fick mej nästan
> att ramla ur stoeln med meddelandet news:1142692019.831467.18510
> @g10g2000cwb.googlegroups.com i swnet.politik

Ja, og for dig er det Heil Osama Bin Laden

Svend

Fra : Egon Stich

Dato : 18-03-06 15:44

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse

> [...]

>gjordt sig bemærkbar overfor Svejts, og på en lignende måde. Han fik
>da åbenbart en i kæften, og ikke bare fra mig.

Denne Doudou Diène er da en fuldkommen skidderik.
Han aner tydeligvis ikke, hvad han taler om.
Men får det sikkert godt betalt.
Man kan så spekulere over skidderikkens baggrund?

Disse "menneskerettigheder", som eliten har fået udviklet helt ud i det
umenneskelige, bør man ganske enkelt forkaste.

Engang havde man nogle fornuftige definitioner på menneskerettigheder.
Dem bør man vende tilbage til, og skrotte dette akademiske fortænkte ævl.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 18-03-06 16:35

On Sat, 18 Mar 2006 15:44:08 +0100, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Engang havde man nogle fornuftige definitioner på menneskerettigheder.
>Dem bør man vende tilbage til, og skrotte dette akademiske fortænkte ævl.

nu skal de bare omformuleres så al kritik af muhammedanernes
uhyrligheder ikke må kritiseres, da det er en del af deres
religionsudøvelse

hvornår begynder verden at fatte, at det eneste en muhammedaner
forstår er magtanvendelse, man går ikke "i dialog" med disse
morderiske umennesker, man smækker dem sådan een på bærret at de
bliver liggende, er de dumme nok til at rejse sig, skal de bare have
en til,

det har jøderne vidst i 1500 år, og de har hver gang det har været
nødvendigt slået fra sig i nødværge med held

så lær af jøderne, gør som dem, brug den nødvendige magt overfor
galningene, det er den eneste løsning, hvis man ønsker at beholde
frihedsretigheder og eget land

Fra : Henri Gath

Dato : 18-03-06 16:33

[...]

Han skulle kraftedeme røvpules med en håndgranat!

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 16:38

Per Rønne schrieb:

> Men du synes ikke at vide at på tysk skrives substantiver med stort
> begyndelsesbogstav?

^

?

Se forneden på http://worldimprover.net/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-03-06 03:24

Michael Laudahn skrev:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3625306/
>

> Denne Doudou Diène (se foto)

Ja, han er da ganske utvivlsomt neger.

(Termen "afro-afrikaner" forekommer mig dog altså pleonastisk intetsigende!)

Og hvad så?

Jeg havde egentlig nok været en pæn del mere forarget, hvis han havde
været langskægget araber med hjemmehæklet temåtte på hovedet!

Nok er Diènes kritik ikke ligefrem særligt seriøs (stærk
underdrivelse!), og nok måtte han da med overvejende sandsynlighed (over
90 procent ud fra statistikker om religiøse tilhørsforhold i hans
hjemland at dømme) selv være muslim, men at han tilfældigvis også lige
bogstaveligt talt er kulsort er dog sådan set nok det allersvageste og
mest underlødige punkt at forsøge at (mod)angribe ham på, medmindre man
da virkelig skal forsøge reelt at anlægge sig egentligt _racistiske_
opfattelser i begrebets helt oprindelige, ulækre urbetydning...

Kom igen, Michael! Du burde da vide bedre end SÅ åbenlyse latente
"selvmål", når du ellers debatterer hidsigt med erklærede
venstreorienterede, der tilsyneladende desperat forsøger at afskrive dig
som "eksileret nynazist" og derfor netop med lys og lygte leder efter
lige præcis en længe søgt "raceteoretisk" argumentation hos dig? For
pokker dog: Du bestyrker dem jo bare deres forfærdelige, forudindtagede
fordomme om dig, hvormed kommunikationen afskæres og dine øvrige
budskaber bekvemt fortrænges under henvisning til at du måtte være en
slags "fredløs kætter", med hvem ingen "rettroende" overhovedet må
diskutere...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 11:32

Anders Peter Johnsen schrieb:

> [...]
> budskaber bekvemt fortrænges under henvisning til at du måtte være en
> slags "fredløs kætter", med hvem ingen "rettroende" overhovedet må

Du har absolut ret. Jeg har ventet på at nogen ville komme med det.

Det er klart at henvisningen til fotot havde til formål at forstærke
vreden yderligere. Men tro det eller ej, 'det med negeren' (det vidste
vi jo allerede udfra navnet og landet) var - set fra min synsvinkel i
hvert fald - næstrangig.

Meget vigtigere syntes jeg at han åbenbart er en af de vederværdige
produkter, disse lande er typiske for: Den store masse vegeterer i
elendighed, mens han af den ene eller anden grund har nået til toppen
og nu forespiller verden den store høvding - se hans gennemstiliserede
ydre, f eks hans 'guldkæder'. Det er i mine øjne i høj grad vulgær.

I stedet for at bekymre sig om hvordan situationen i hans eget land
kunde forbedres - dvs fremfor alt ved systematisk uddannelse og arbejde
af befolkningen -, misbruger han sin post for at bedrive tvivlagtig
politik, og på vores bekostning.

Jeg håber min egentlige intention er herved blevet lidt tydligere. I
øvrigt har jeg været i Afrika, nord som syd, og jeg har set mange
smukker mennesker der (autoktone). Jeg er ikke 'racist'. Man kan
stærkt håbe, at de endelig kommer til fornuften og finder en vej at
udvikle sig selv, udgående fra deres egne styrker, således at de
kommer at blive nogenlunde jævnbyrdige os. Med folk som denne
senegaleser er de på blind vej.