'Laban: Integrationen i EU er sat 12 år ti~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 17-03-06 22:28

(på grund af karikaturtegningerne, se
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=443981 )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

....så lad os bare gentage øvelsen et par gange. Vi kan godt bruge
lidt mere tid for at tilpasse vores strategi.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-03-06 23:42

"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> skrev i en meddelelse

[...]

ROFL...
Pas på....han er meget meget meget farlig, denne superstrateg....

uhhhhhh

Fra : Ralph

Dato : 17-03-06 23:52

"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> skrev i en meddelelse

(på grund af karikaturtegningerne, se
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=443981 )

HVORFOR kan jeg blive ved med at se dine indlæg, nu er du plonket 2 gange
(tre incl. denne) behold dog dit alias, der er en grund til at dine indlæg
ikke bliver besvaret, det ændres ikke ved at du ændrer på din adresse. Det
betyder blot at vi andre skal bruge et par sekunder på at plonke dit nye
nick.

Jeg HAR set dine indlæg, der beklager sig over manglende respons, det
skyldes at dine indlæg er så åbentlyst intetsigende at et svar vil sætte
svareren i samme gruppe som dig, derfor ingen svar, plonk.

Nu har jeg så brugt flere minutter på at forklare dig dagligdagen i denne
gruppe, jeg håber det sparer mange sekunder blandt mine ligesindede.

PS. du behøver ikke at svare, jeg ser ikke dine indlæg, med mindre nogen er
så tåbelige (som jeg) at svare på dem.

venligst
Ralph

Fra : Rom

Dato : 18-03-06 00:35

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message news:441b3d38$0$122

> Jeg HAR set dine indlæg, der beklager sig over manglende respons, det
> skyldes at dine indlæg er så åbentlyst intetsigende at et svar vil sætte
> svareren i samme gruppe som dig, derfor ingen svar, plonk.

Han er en teitt type, tilsynatende på flukt.

Kjell

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-06 01:21

> [...]
>
> PS. du behøver ikke at svare, jeg ser ikke dine indlæg, med mindre
> nogen er så tåbelige (som jeg) at svare på dem.

Laudahn-indlæg er god smag for mange , og værd at læse og evt svare på
At du ikke er en af dem, er offtopic

Der er plads til alle og de er uinteressant at nogle mener man
fornedrer sig ved at svare på den og den person. Bold er alt, næsten.
Person er af perifer betydning.

Fra : Rom

Dato : 18-03-06 01:53

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:3qISf.96478

> Laudahn-indlæg er god smag for mange , og værd at læse og evt svare på
> At du ikke er en af dem, er offtopic

Det er ikke ofte folk skriver en linje i et toppinnlegg,
kryssposter det til 3 skandinaviske nyhetsgrupper,
og etterpå ikke vil svare på hva den ene setningen
betyr...

Så plonk er Laudahl at han klarer å forsnakke
seg på 12 ord ... og bare klarer å forsvare jeg ved:
det svarer jeg ikke på

Vi gratulerer med prestasjonen.

Et "interessant" hull å lære av.

Kjell

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 15:58

Fra : Jim

Dato : 18-03-06 02:41

> [...]
>
> PS. du behøver ikke at svare, jeg ser ikke dine indlæg, med mindre nogen
> er så tåbelige (som jeg) at svare på dem.

Så så Ralphie, tag det nu roligt, og gå så ud til dine høns og luk dem ind
for natten.
Og tag dig i agt for Jelved.. hun er allerede inficeret med
fugleinfluenza...
Hun er blevet tilbudt jobbet som gal måge på Scanlines...
Men jeg har hørt, at hun flakker rundt som en hovedløs høne for at lede
efter opbakning til sine angreb på Fogh og Co.
Nede på Svinø er hun nemlig blevet forbudt.
Man har allerede sat flere forbudtskilte op med billeder af Jelved og
Søvndal på.
http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?id=17237

Her er et billede af dem.
Det er Jelved til venstre på plakaten.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-03-06 02:45

Jim skrev:

> [...]
> Nede på Svinø er hun nemlig blevet forbudt.
> Man har allerede sat flere forbudtskilte op med billeder af Jelved og

Jeg går ud fra, du mener til venstre for plakaten. Omkring kl 10:30.

Fra : Jim

Dato : 18-03-06 11:04

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra, du mener til venstre for plakaten. Omkring kl 10:30.

I så fald må det være uden for billedet, og så er hun på afveje.
Tilbage til St. Kongensgade 118 med hende.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-03-06 13:11

Jim skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> I så fald må det være uden for billedet, og så er hun på afveje.
> Tilbage til St. Kongensgade 118 med hende.

Jeg var ellers sikker på, du hentydede til den temmelig store
efterladenskab fra en Rottweiler, der ses lige til venstre for plakaten.

Fra : Jim

Dato : 18-03-06 13:57

> Jeg var ellers sikker på, du hentydede til den temmelig store
> efterladenskab fra en Rottweiler, der ses lige til venstre for plakaten.

Nej, det må være noget Jelved har lukket ud.

J.

Fra : Jim

Dato : 18-03-06 02:33

[...]

Han er jo helt gal på den.
Han befinder sig stadig, sammen med sine medmuhamsere, i år 1423, hvis de da
er kommet så langt.
Så de 12 år, han taler om, rækker som en en skrædder i kalifatet.

J.

Fra : N/A

Dato : 19-03-06 08:33

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-03-06 08:33

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> Den vedervärdige "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> fick mej nästan
> att ramla ur stoeln med meddelandet
> news:441b6347$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk i swnet.politik

> Je foer faen, je skiter i dete, Svergie er det besta landet i världen, de
> har det besta hockeylandslaget.
>
> Je foer faen!!!!!!!!!!
> --
> Usenet Rulez
> President,Trolls Inc.

Ja, Sverige er det bedste land i verden og hvorfor ?

Jo, de har en krigsproduktion der siger spar 2, til at udrydde muslimer i
udlandet, og det betyder jo at de kære svenskere har jo dårlig samvittighed
over at alle de våben som sverige producere slår så mang muslimer ihjel, at
nu skal de jo have så mange muslimer ind i landet og islamer sverige for at
dulme den dårlige samvittighed over at svensk industri slår så mange
muslimer ihjel hver dag.

Sikke en gang selvmodsigende crap jeg fyrede af, shit er jeg ved at blive
svenskseret ?

Svend

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 12:13

Den vedervärdige "Rom" <nospam@please.com> fick mej nästan att ramla
ur
stoeln med meddelandet news:EY-dnUy2ocp8xIbZRVnzvA@telenor.com i
swnet.politik

> [...]
> ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER?
> ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER? ADOLF HITLER?

Ja, nu begynder vi nok at forstå hvordan det kunne komme til den
situation, at forhenværende stolte Svearike efterhånden er blevet til
ynkelige SSSR = Svenske Sjaria-SovjetRepublik. Folk som denne vildledte
idiot har vist nok væsentligt bidraget til udviklingen. Og han er vist
ikke den eneste af denne art i landet.

I det her tilfælde har han oven i købet overset at 'Den vedervärdige
"Rom" ' synes at være en af hans egne venner. I hvert fald bedømt af
de indtryk jeg har kunnet samle i løbet af tiden.

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 15:58

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 15:54

Usenet Rulez schrieb:

> Va e du för filur då?

Hur sa ?!?

Lär dig tala svenska först, din jävel. Eller är du kanske
invandrare och har det svårt i livet?

Fra : Henry

Dato : 18-03-06 15:58

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, 18 Mar 2006 06:53:40 -0800, <1142693620.908411.47020@p10g2000cwp.googlegroups.com>:

>Hur sa ?!?
>
>Lär dig tala svenska först, din jävel. Eller är du kanske
>invandrare och har det svårt i livet?

Ähum, håll käften!

--
Henry

Piratpartiet Västra Götaland Södra
http://ppvgs.dahlis.se/

Storebror vill ha din röst.
På band.
Ge den till Piratpartiet istället.

https://www.piratpartiet.se/

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 17:30

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 16:20

Henry schrieb:

> Ähum, håll käften!

Jeg anede det: 'Usenet Rulez' = 'Henry'. Tak for bekræftelsen. Du er
endnu dummere end jeg troede.

Sluk datamaten, gå ud tage en tur og hent dig nogen dybe åndedræt.
Din hjerne lider af litmangel.

Fra : Henry

Dato : 18-03-06 16:30

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, 18 Mar 2006 07:19:34 -0800, <1142695174.456375.233000@i39g2000cwa.googlegroups.com>:

>Jeg anede det: 'Usenet Rulez' = 'Henry'. Tak for bekræftelsen. Du er
>endnu dummere end jeg troede.

Henry != Usenet Rulez, Usenet Rulez != Henry, Michael Laudahn = idiot.

>Sluk datamaten, gå ud tage en tur og hent dig nogen dybe åndedræt.
>Din hjerne lider af litmangel.

Detta är en svensk grupp, skriv på svenska, jävla utlänning.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 18-03-06 16:54

"Henry" <nospam@bornet.net> skrev i en meddelelse

> Henry != Usenet Rulez, Usenet Rulez != Henry, Michael Laudahn = idiot.

> Detta är en svensk grupp, skriv på svenska, jävla utlänning.

Racist.!!

/Mikael

Fra : Analyzer

Dato : 18-03-06 17:22

Mikael Mortensen rapade ljudligt 2006-03-18 16:54:
> "Henry" <nospam@bornet.net> skrev i en meddelelse

> Racist.!!

Henry är finne, kan inte ni ta hand om honom?

--
Analyzer

Fra : Jim

Dato : 18-03-06 17:39

"Henry" <nospam@bornet.net> skrev i en meddelelse

> Henry != Usenet Rulez, Usenet Rulez != Henry, Michael Laudahn = idiot.

> Detta är en svensk grupp, skriv på svenska, jävla utlänning.

Og det her er en dansk gruppe, så du bedes venligst skrive på dansk.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 16:45

Usenet Rulez schrieb:

> Den vedervärdige Henry <nospam@bornet.net> fick mej nästan att ramla ur
> stoeln med meddelandet news:1t7o12t4vp9m06oasrgbvc800dgh1t8ej8@4ax.com i
> swnet.diverse

> HAHAHAHAHAHA

Alt under kontrol på din side af sundet?!?

Helt for oven ser jeg noget som 'Den vedervärdige Henry'.

Og så har jeg indtrykket at du er begyndt at snakke med dig selv.

Tro mig, det er mangel på ilt i hjernet - blandt andet. Du skulle
virkelig gå ud og tage en tur. Det med racismebekæmpelsen, det klarer
vi andre udmærkt uden din hjælp så længe. Stort æresord.

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 17:30

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 17:06

Usenet Rulez schrieb:

> Achtung! Arbeit Macht Frei!!!

Finns det kanske någon bland de (tysta) svenska läsarna som vill
ringa 112 och be om hjälp för denne stackare? Med dagens tekniska
medel skulle det vara möjligt att uppspåra honom.

Fra : Analyzer

Dato : 18-03-06 17:30

Michael Laudahn rapade ljudligt 2006-03-18 17:05:

> Finns det kanske någon bland de (tysta) svenska läsarna som vill
> ringa 112 och be om hjälp för denne stackare? Med dagens tekniska
> medel skulle det vara möjligt att uppspåra honom.

Skulle vilja ringa 112 och be danskarna att stänga gränsen
så muslimerna inte tar över danmark och trär huvudbonader på dom danska
kvinnorna så dom inte bränner upp sig när dom röker cigarrer

--
Analyzer

Fra : GB

Dato : 18-03-06 17:42

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in

> Finns det kanske någon bland de (tysta) svenska läsarna som vill
> ringa 112 och be om hjälp för denne stackare? Med dagens tekniska
> medel skulle det vara möjligt att uppspåra honom.

Den sorte helikopter er på vej.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 17:08

Usenet Rulez schrieb:

> HA HA HA, vi tog skkåne från er, vi har sopat mattan med er i OS (OL), ge
> upp och dö, HAHAHHAHAHA.

Mon han har tilladt sig en flaske letøl på Systembolaget?

Fra : chadico

Dato : 21-03-06 01:58

salut les fille je suis la

Fra : chadico