Spørgsmål om outlook på netværk
Fra : Jesper

Dato : 17-03-06 19:08

Halløjsa alle

Er lige ved at købe en bærbar og vil gerne sætte begge op til at køre
outlook. Den bærbare på trådløst nedværk
Kan de to maskiner køre på samme tid og læse posten fra filen??

Er der nogel gode links om emnet eller hvad siger I??

Jesper

Fra : Per Ahm

Dato : 18-03-06 12:56

"Jesper" <jesper@TRALALA.dk> skrev i en meddelelse
> Er lige ved at købe en bærbar og vil gerne sætte begge op til at køre
> outlook. Den bærbare på trådløst nedværk
> Kan de to maskiner køre på samme tid og læse posten fra filen??

Så hvidt jeg ved kan du ikke samtigt læse fra den samme fil, men begge kan
godt bruge den uafhængigt af hinanden...
Alternativt er at kopirer din nuværende pst fil til den bærbare, og så sætte
denne op til at hente en kopi af mailen ned... Så får du de samme maisl ned
begge steder...

Per

Fra : Per Ahm

Dato : 18-03-06 13:02

> Alternativt er at kopirer din nuværende pst fil til den bærbare, og så
> sætte denne op til at hente en kopi af mailen ned... Så får du de samme
> maisl ned begge steder...

Og det skulle selvfølgelig være for at starte med de oprindellige mails,
kontakter, kalender m.m.
Den skal selvfølgelig sættes op med din mail konto, og under avanceret,
vælger du så hent en kopi...
Gør evt. dette på begge, og bede serveren om at slette efter 5-10 dage, så
du er sikker på begge maskiner har fået hentet en kopi..

Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-03-06 19:49

Per Ahm wrote:
> Så hvidt jeg ved kan du ikke samtigt læse fra den samme fil, men
> begge kan godt bruge den uafhængigt af hinanden...

Korrekt - de kan godt bruge samme fil - men ikke samtidig - så det er en ad
gangen, da outlook låser filen, når den startes, så den anden PC ikke kan
ånbe den også.

Så de to PC'er må pænt skiftes til at bruge Outlook

Jan

Fra : Jesper

Dato : 19-03-06 19:56

Tak for det. Det var de svar jeg skulle bruge!

Jesper