GENTAGELSE: Har I set den her?
Fra : Michael Laudahn

Dato : 17-03-06 14:54

Kom nu og reager som bedt om, min oversættelse har været på plads
hos uk.politics.misc siden kl 11.14 under overskriften 'Thanks guys so
much for bailing out the scandinvian force in Afghanistan recently !!':

Soldater i livsfare under Muhammed-demonstration

Hele den nordiske styrke i Meymaneh i Afghanistan stod over for en
»næsten sikker død«, siger britiske soldater. Briterne kom til
undsætning, da en demonstration mod Muhammed-tegningerne kom ud af
kontrol.

Jeg skal sige tak i

uk.politics.misc,can.politics,us.politics,aus.politics,nz.politics,

for at styrke solidaritet, efter at have oversat en del af artikeln.
Dem der vil støtte initiativet ved eget tak, skulle gerne komme til
uk.politics.misc efter ca 10.45 h og kigge efter mit navn med en
tilsvarende artikel og så tillægge en kommentar.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Michael Laudahn

Dato : 17-03-06 18:47

Nu har jeg problemer at begribe jer. Kan I ikke lige gå til den
engelske gruppe, klikke jer til mit indlæg og sende nogen tak og
hilsner under henvisning til den af mig oversatte avisartikel?

Fra : Westai Posten

Dato : 17-03-06 19:05

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i melding

Nu har jeg problemer at begribe jer. Kan I ikke lige gå til den
engelske gruppe, klikke jer til mit indlæg og sende nogen tak og
hilsner under henvisning til den af mig oversatte avisartikel?

Jeg ser at du tilsyneladende har stor problemer. Det har vi andre også! Vi
får ellers ikke noget særlig tak fra britterne når vi forsvarer hele europas
yttringsfrihed, tværtimod nedgør de os i stedet.

Så hvad var det vi skulle takke for? Situationen for den Skandinaviske
styrke var morderisk nok, men i modsætning til dig, så er det ikke "kujoner"
folkene består af, og de klarede da også situationen ganske så flot inden
britterne nåede frem.

Godt nok skal vi være op på dupperne når det gælder muhammedanere, men at
nedgøre de skandinaviske styrker det får du ingen skandinaver med på.

Tysk korrekthed kan ikke benyttes i dette tilfælde! Ønsker du at takke, kan
du bare takke, men gør det på egne vegne. Vi andre har stadig vores stolthed
i god behold. Jeg er stolt over de skandinaviske soldater der gør et
glimrende godt stykke arbejde.

Hvorfor er du ikke selv dernede og hjelper til med at eliminere nogle
terrorister selv? Stor i kæften, men ikke noget at have det i?

W.P
www.westai.com

Fra : N/A

Dato : 17-03-06 21:10

Fra : Dag Fjellby

Dato : 17-03-06 21:10

Usenet Rulez wrote:

> Ja ja, vissa grötstrupar lär sig inte....
>
> Nu är hela dk.* mina domäner, mange takk för inbjudan.

*Plink*

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 16:17

Fra : Dag Fjellby

Dato : 18-03-06 16:17

Usenet Rulez wrote:
> Den vedervärdige "Dag Fjellby" <kvassleif@hotmail.com> fick mej nästan
> att ramla ur stoeln med meddelandet
> news:480jd2Fhts7qU1@individual.net i swnet.politik

Har ni inte eres egen usenet grup for dette sgvadas i Sverige (Harryland) ?

Bevares ja, skriv gjernhe her, men forsøk å skrive noe vettugt!

> *Plank*

Etter det kommer *Bloink* -- gjør det inte?

--
df

Fra : Analyzer

Dato : 18-03-06 17:26

Dag Fjellby rapade ljudligt 2006-03-18 16:16:

> Har ni inte eres egen usenet grup for dette sgvadas i Sverige (Harryland) ?

> Bevares ja, skriv gjernhe her, men forsøk å skrive noe vettugt!

> Etter det kommer *Bloink* -- gjør det inte?

Danmark är porten mot muslimhelvetet!
Har ni tänkt på hur det skulle bli om era kvinnor försökte
röka cigarr i slöja?

--
Analyzer

Fra : Dag Fjellby

Dato : 18-03-06 17:35

Analyzer wrote:
> Dag Fjellby rapade ljudligt 2006-03-18 16:16:

> Danmark är porten mot muslimhelvetet!

> Har ni tänkt på hur det skulle bli om era kvinnor försökte
> röka cigarr i slöja?

Har ni tänkt på hvor mycket treveligare det hadde blitt om ni hadde postat
med riktig navn?

«Analyzer» - hvorfor i *Hjemtland og Herjedalen* skal jag diskutera med
slika?

PS! GOD HELG - grabbar!

--
df
Virus & Spyware troll ©

Fra : Analyzer

Dato : 18-03-06 17:46

Dag Fjellby rapade ljudligt 2006-03-18 17:35:

Nej, berätta!
Är du en sådan där muslimsk agent?

--
Analyzer

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 17:30

Fra : Dag Fjellby

Dato : 18-03-06 17:30

Usenet Rulez wrote:
> Den vedervärdige "Dag Fjellby" <kvassleif@hotmail.com> fick mej nästan
> att ramla ur stoeln med meddelandet

Bare /det/ får meg til å pisse på meg! ;)

> Det finns 2 grupper, swnet.politik och swnet.diverse
>
> Ni började med att krystposta era danska obegripligheter i stor skala
> till swnet.politik

Ni ja, men ikke jeg!

> I och för sig gör inte det något för vi diversianer avskyr
> politikerna, men av princip ställer jag upp och försvarar swnet.*

> nej efter det kommer *dansk skalle" avhuggen och pissad på.

Peace man! - PEACE! :)

--
df
de portas les miserables

Fra : Michael Laudahn

Dato : 17-03-06 19:28

Westai Posten schrieb:

Hm. Jeg var ikke særlig begejstred over dele af din tone, men
indholdet har jeg godt forstået.

Hvorfor jeg selv ikke er dernede? Se

http://worldimprover.net/DA/da8.html :

Skønt jeg har holdt mig godt, er man med 57 ikke mere så egned til
aktvititer af den slags. Desuden er jeg 'umerzogener' efterkrigstysker,
dvs havde ikke bedre at gøre end at nægte deltagelse i værnepligten.
Det ville jeg ikke gøre mere idag, tror jeg. På den anden side er jeg
ekstrem individuel og har problemer at forestille mig, at nogen som jeg
kunne komme langt i en oranisation som militæret.

Men jeg kan godt oplyse dig om følgende: Hvis vores situation her i
landene bliver værre, dvs vi som borgere bliver nødt til at forsvare
os med våbenvold mod de orientalske barbarer, fordi vores stater
fortsætter med at svigte fuldstændigt, så skal jeg glemme min alder
og handle i overensstemmelse med min overbevisthed.

Fra : kk

Dato : 17-03-06 20:05

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse

Kom nu og reager som bedt om, min oversættelse har været på plads
hos uk.politics.misc siden kl 11.14 under overskriften 'Thanks guys so
much for bailing out the scandinvian force in Afghanistan recently !!':

Hej,
Soldater på sammeside, har ikke behov for takke-floskler når de kommer
hinanden til undsætning.
Det er en naturlig handling, som kun kan vække sensation i de medier, som
måtte få kendskab hertil. Men det kan du jo af gode grunde, ikke vide noget
om.
Med venlig hilsen.
kk

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 17:12

Usenet Rulez schrieb:

> nej efter det kommer *dansk skalle" avhuggen och pissad på.

Må have at gøre med deres mohammedanske uddannelsessystem.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 18:03

Dag Fjellby schrieb:

> Peace man! - PEACE! :)

Meningsløst. Mohammedanere forstår bare voldens sprog, som bekend.
Det gælder så åbenbart også den svenske variant.

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 19:13

Fra : Henry

Dato : 18-03-06 19:13

Usenet Rulez <usenet.rulezNOSPAM@whoever.com>, 18 Mar 2006 17:20:42 GMT, <urs978ABA997213INDGHEF@1.0.1.01.1>:

>Den vedervärdige "Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> fick mej nästan
>att ramla ur stoeln med meddelandet news:1142701371.127607.280290
>@p10g2000cwp.googlegroups.com i swnet.politik

>Dags att bygga en mur och mura in danskarna, eller vad anser panelen?

Michael Laudahn bör inspärras för sin hets mot folkgrupp.
Fast det är en blodigel som förpestar no.* och dk.* också.

--
Henry

Piratpartiet Västra Götaland Södra
http://ppvgs.dahlis.se/