Nogen gange skal det gå stærkt
Fra : Jens Bruun

Dato : 16-03-06 23:29

Og så må man bare rykke - desværre.

L8er...

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis
på, at man ikke behøver have succes i erhvervslivet, bare fordi man
har sit udseende, sin personlighed og sin vennekreds imod sig.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 00:05

> Og så må man bare rykke - desværre.
>
> L8er...

Hvad betyder dette?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 07:14

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder dette?

Det var en flaskepost, Thomas.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 13:17

> Det var en flaskepost, Thomas.

Jeg var helt bekymret for at du havde forladt dss

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 13:20

> Jeg var helt bekymret for at du havde forladt dss

Ukrudt forgår ikke så let. Lidt ligesom månestråler, der er
allestedsnærværende.

Fra : sdsf

Dato : 17-03-06 15:13

Jens Bruun skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ukrudt forgår ikke så let. Lidt ligesom månestråler, der er
> allestedsnærværende.

Hvad med lidt jordstråle terapi.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 15:40

> Ukrudt forgår ikke så let.

Ugræs er vist mere politisk korrekt.

> Lidt ligesom månestråler, der er allestedsnærværende.

Sølvpapirshat kan anbefales.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 15:51

> Sølvpapirshat kan anbefales.

Har intet ønske om at beskytte mig mod månestråler - tværtimod. Månestråler
er bevisligt godt for krop og sjæl.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 16:06

> Har intet ønske om at beskytte mig mod månestråler - tværtimod.
> Månestråler er bevisligt godt for krop og sjæl.

Jeg har også hørt at der skulle være gode energier imellem, men jeg tør ikke
tage chancen og tage hatten af.

Fra : sdsf

Dato : 17-03-06 15:55

ThomasB skrev:

> Ugræs er vist mere politisk korrekt.

> Sølvpapirshat kan anbefales.

Hvis der er problemer med jordstråler kan I evt. søge hjælp
hos ham her: http://www.biolokalisering.dk/

Få lavet en alternativ tilstandsrapport for kun 2400kr
eller få noget gjort ved problemerne med en husrens til 900-1200kr.

http://www.sneholm.dk/tilstandsrapport/index.htm
http://www.sneholm.dk/priser.htm

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 16:05

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Få lavet en alternativ tilstandsrapport for kun 2400kr
> eller få noget gjort ved problemerne med en husrens til 900-1200kr.

Haha.. Jeg dør af grin

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 16:09

> Haha.. Jeg dør af grin

Det gør Mattias Larsen, Rådgivende ingeniør i jordstråler, også hele vejen
ned til banken, når han har foretaget en "husrens".

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 16:15

> Det gør Mattias Larsen, Rådgivende ingeniør i jordstråler, også hele vejen
> ned til banken, når han har foretaget en "husrens".

Ja, det tror jeg på. Må han mon kalde sig "ingeniør i jordstråler"?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 16:20

> Ja, det tror jeg på. Må han mon kalde sig "ingeniør i jordstråler"?

Han er angiveligt uddannet Civilingeniør (ja, jeg synes også, det lyder
utroligt).

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 23:18

> Han er angiveligt uddannet Civilingeniør (ja, jeg synes også, det lyder
> utroligt).

Det er helt ude i hampen, og det værste af det hele er, at der er masser af
mennesker der hopper på den.