Se, Thøger her er en kvinde der er mere~
Fra : Henri Gath

Dato : 16-03-06 23:27

Dagens video / indslag / kvinde / muslim er valgt!

Uden nogen yderligere diskution, kan Minut og resten af verden idag se, at
fru Wafa Sultan (Los Angeles) er den mest mandige person Islam til dato har
set. Hun har sat Mellemøstens mange idioter på bålet med denne udmelding!

Hun får, tilmed, lille og ynkelige Muhammed, Uffe Ellemann, Hans Skov, Tøger
S. og Abu Laban til at ligne "4-årige drenge der har pisset i bukserne og
ikke tør fortælle det til deres mor".

Hun har, kontra til deres halen-mellem-benene, istedet:

a.. klarsyn
b.. mod
c.. indsigt
d.. erfaring
Nyd denne mentale kæmpe på

(http://liberator.dk/brog/default.asp?id=472

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-03-06 08:48

Henri Gath skrev:
> Dagens video / indslag / kvinde / muslim er valgt!

Forkert, Henri: Hun er jo netop - som noget ganske sjældent for folk fra
den kultur - erklæret IKKE-muslim! (Hun har netop selv droppet Islam,
hvilket hun også klart giver udtryk for!)

> [...]
> set. Hun har sat Mellemøstens mange idioter på bålet med denne udmelding!

Hun er afgjort modig, ja, men desværre får hun nok ikke diverse
hjernelamme muhammedanerfanatikere til at tænke af dèn grund. Det er der
i det hele taget intet der synes at kunne...

> Hun får, tilmed, lille og ynkelige Muhammed, Uffe Ellemann, Hans Skov, Tøger
> S. og Abu Laban til at ligne "4-årige drenge der har pisset i bukserne og
> ikke tør fortælle det til deres mor".

Jeg tror desværre kun at hun reelt bestyrker deres vrangforestillinger.

> Hun har, kontra til deres halen-mellem-benene, istedet:
>
> a.. klarsyn
> b.. mod
> c.. indsigt

Jeg vil godt lige betvivle dèn med "indsigt", for så vidt at hun altså
siger nogle ting om Kristendommen, der lyder mig noget sære og
misforståede...

> d.. erfaring
> Nyd denne mentale kæmpe på
>
> (http://liberator.dk/brog/default.asp?id=472

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-03-06 08:59

Anders Peter Johnsen skrev:

> Forkert, Henri: Hun er jo netop - som noget ganske sjældent for folk fra
> den kultur - erklæret IKKE-muslim! (Hun har netop selv droppet Islam,
> hvilket hun også klart giver udtryk for!)

I øvrigt skal I andre da heller ikke snydes for Cox & Forkums udmærkede
gengivelse af situationen:

http://coxandforkum.com/

Anders Peter Johnsen