Dlink DGL-4300
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-06 22:32

Hejsa

har købt denne lækre router Og tror jeg sagtens kan anbefale den, da det
tyder stærk på den yder god netværks hastighed..

Kører den på et "stort" lan på 1100 drops og der hentede jeg fint med op til
12Mbyte/s fra en anden bruger der også har Dlink 4300 routeren...

Men stødte så på det problem med "gamefuel" funktionen... den havde detektet
min upload hastighed til 6500Kbit eller noget i den dur.. Og det gør jo at
routeren begrænser lokal-net hastigheden på 100Mbit... Så prøvede jeg at
deaktivere funktionen. og så er det ligesom den går fuldstændig ged i FTP
forbindelse hvis jeg prøver at uploade noget... Nogen der kender noget evt
til dette problem?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-06 15:32

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> fuldstændig ged i FTP forbindelse hvis jeg prøver at uploade noget...
> Nogen der kender noget evt til dette problem?

Okay ser ud til at det hjalp at reboote med fabriksinstillinger, og derefter
deaktivere