Åbne Port 21 på Topcom Skyracer WBR 254G
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:43

Hej

Jeg har købt en LanDrive harddisk, med mull
ighed for at bruge den som ftp-server.
Det kræver dog at jeg åbner porte i min router.
Kan nogen henvise til et godt sted at blive vejledt i denne øvelse.

På Forhånd Tak
Jan

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-03-06 11:50

"Jan Lund Rasmussen" <jan-lund-rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kræver dog at jeg åbner porte i min router.
> Kan nogen henvise til et godt sted at blive vejledt i denne øvelse.

Jeg kan ikke lige finde vejledningen på nettet og kan ikke huske
den specifikke router selvom jeg har haft fat i en før.
Men kig efter ordene "NAT", "Virtual Server"
eller "Port Forwarding" i webinterfacet eller i din manual, der må det stå
beskrevet.
--
Peter J

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 17-03-06 14:15

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> wrote in

> [...]
> Men kig efter ordene "NAT", "Virtual Server"
> eller "Port Forwarding" i webinterfacet eller i din manual, der må det

Hej Peter

"Virtual Server" Var "kodeordet" !!

Tak for hjælpen
Jan