AirPort Express med AirTunes
Fra : Henrik

Dato : 16-03-06 18:11

Halløjsa.

Har fået øjnene op for AirTunes og alle de radiostationer der ligger på
nettet. Men virker den også sammen med f.eks. en Windows PC??

Hilsen Henrik

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-03-06 01:41

Henrik <palshoej@nyka.dk> wrote:

> Men virker den også sammen med f.eks. en Windows PC??

Selve teknologien Airtunes
<http://www.apple.com/airportexpress/airtunes.html> fungere også med en
PC udstyret med iTunes. Det kræver så en AirportExpress i den anden
ende. (Jeg kan ikke huske om der er 3. parts trådløst udstyr der også
kan bruges med Airtunes.)

Her i huset streamer både min Powerbook, min kones iMac og min søns PC
til den samme Express base, som er sat til stuens anlæg. Som en krølle
har vi også sat iTunes tll at dele vores musik ud til hinanden, så vi på
den måde kan komme til at belaste det trådløse net dobbelt med den samme
musik. Eks: Først streames musikken fra min søns PC til min Mac
hvorefter musikken streames fra min Mac til stuens stereoanlæg. Alt
dette fungere 100% problemløst og "gennemsigtigt" pga. Apples
lan-teknologi "Bonjour".

--
Mvh Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-03-06 11:07

On 2006-03-17 01:41:27 +0100, spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) said:

> [...]
> hvorefter musikken streames fra min Mac til stuens stereoanlæg. Alt
> dette fungere 100% problemløst og "gennemsigtigt" pga. Apples

Stakkels dreng! Pas på, vi ikke melder dig til Børneværnet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster