Baggrundslyd
Fra : Flemming Reintoft

Dato : 14-06-01 19:56

Jeg kan pludselig ikke indlægge baggrundslyd via FrontPage. Når jeg klikker
'egenskaber for side - generelt',
er 'baggrundslyd - placering og gentag' ikke aktive.

Hvordan aktiverer jeg igen, så baggrundslyd kan indsættes?

Venlig hilsen
Flemming Reintoft
http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-06-01 20:26

"Flemming Reintoft" <flre@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9gb1du$so8$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> er 'baggrundslyd - placering og gentag' ikke aktive.
>
> Hvordan aktiverer jeg igen, så baggrundslyd kan indsættes?

Har du ændret det sådant at dine sider kun kan ses i Netscape? Eller er den sat således at du kun kan anvende koder, der kan ses i begge browsere?

Netscape understøtter ikke baggrundslyd, men man kan naturligvis lave noget håndarbejde,så man kan få mulighed for at høre musik, hvis man som Netscape-bruger klikker på en aktiv ikon til formålet!

--
ahw

Fra : Flemming Reintoft

Dato : 14-06-01 21:09

Tak for svaret.
Jeg tror, jeg for nogen tid siden så en anbefaling af netop at ændre
således, at kun koder der kan ses i begge browsere. Det har jeg nok gjort -
men hvor?
Jeg synes at have været igennem alle indstillingsfunktionerne uden at finde
det sted, hvor den markering sandsynligvis skal fjernes.
Hvor er det nu dt er?

Venlig hilsen
Flemming Reintoft

http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-06-01 21:19

> [...]
uden at finde
> det sted, hvor den markering sandsynligvis skal fjernes.

Det kan jeg desværre ikke huske på stående fod -og netop nu
skriver jeg fra en maskine, hvor der ikke er installeret FrontPage,
så jeg kan heller ikke søge det umiddelbart, og jeg orker ikke på
dette sene tidspunkt at eftersøge litteraturen. Men måske kan en,
der kender FP som sin egen bukselomme , Jens Peter Karlsen,
fortælle det?

Arne H. Wilstrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-01 21:48

Thu, 14 Jun 2001 22:08:59 +0200, skrev "Flemming Reintoft"
<flre@post2.tele.dk>:

>Jeg tror, jeg for nogen tid siden så en anbefaling af netop at ændre
>således, at kun koder der kan ses i begge browsere. Det har jeg nok gjort -
>men hvor?

Tools => Page Options => Compatiblity i FP XP, mener det er samme
sted i 2000.

Ved heller ikke lige hvad den hedder i en dansk FP.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Flemming Reintoft

Dato : 14-06-01 21:55

Tak, nu fandt jeg den - i funktioner/sideindstillinger. Så er det lige, om
jeg skal bruge: 'brugerdefineret'
eller 'Kun Microsoft Internet Explorer' - det må jeg kunne læse mig til i
'Hjælp'

hilsen
Flemming Reintoft
-

http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-06-01 22:12

Hej Flemming

Bare lige et lille "belærende" råd

Husk at lave en stopknap!! Der er ikke noget så irriterende, som at høre den
samme melodi igen og igen - og især ikke hvis man, som jeg ofte gør, sidder
og hører net-radio eller cd på pc'eren mens man surfer, og får
yndlingsskiven "forstyrret" af uvedkommende toner fra en tilfældig
hjemmeside! (jeg er fx jævnligt på en hjemmeside, der spiller "den lyserøde
panter", og uden mulighed for at stoppe den - p....irriterende!).
Mest af alt er jeg dog minded for, at man ikke belemrer brugeren med unødig
download-tid til fx baggrundsmusik/-lyde - og at man, hvis man alligevel
vælger at gøre det, giver brugeren mulighed for at stoppe det uden at skulle
slukke for højttalere eller pille i indstillinger for waves mv.

Mvh. Camilla

Flemming Reintoft <flre@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gb8c6$npg$1@news.inet.tele.dk...