Pris på SE P990
Fra : Jan Tønder

Dato : 16-03-06 13:15

Hej.

Nogen der har et kvalificeret gæt på hvad prisen bliver for SE P990
med nogle af de dyre abbonementer hos 3 (hvis 3 da tager telefonen til
sig)?

Hilsen

Jan T

Fra : Dorph

Dato : 16-03-06 21:23

> Nogen der har et kvalificeret gæt på hvad prisen bliver for SE P990
> med nogle af de dyre abbonementer hos 3 (hvis 3 da tager telefonen
> til
> sig)?

Ja jeg går også og venter.....
Mon ikke prisen bliver omkring 4500,- jeg mener at have læst at
den skulle blive en anelse billigere end p900 og p910 og de kostede
vist omkring 5000,- da de kom frem. Min gamle p900 trænger til
en udskiftning:)

Fra : LarsJ

Dato : 16-03-06 22:30

Jan Tønder (slet 3TZNU) skrev:
> Hej.
>
> Nogen der har et kvalificeret gæt på hvad prisen bliver for SE P990
> med nogle af de dyre abbonementer hos 3 (hvis 3 da tager telefonen til
> sig)?

Hvis de priser, der har været fremme i bl.a. Sverige, holder, så bliver
prisen uden abo. omkring 6.000 skr. (dvs. ca. 4.800 dkr.).

Så mon ikke prisen hos 3 ender omkring 2.500-3.000 kr, + 6 mdr. a 299 kr.

Fra : Jan Tønder

Dato : 17-03-06 09:58

Ja puha, den bliver vidst ikke helt billig - 2500 + abb kunne
jeg dog godt acceptere.

Fra : LarsJ

Dato : 17-03-06 14:52

Jan Tønder (slet RLRR8) skrev:
> Ja puha, den bliver vidst ikke helt billig - 2500 + abb kunne
> jeg dog godt acceptere.

Det kunne jeg også. Set i forhold til både p900 og p910, så synes jeg
egentlig den er rimelig i pris - man får meget mere for de samme penge
(som oven i købet er blevet spist lidt af inflationen).
Det eneste jeg har at udsætte på P990, er den mindre skærm. SE kunne for
min skyld godt have bevaret 910´s tastur og så beholdt den større skærm.

Menfor en gangs skyld er der for alvor tale om en markant
videreudvikling af samme model - fremfor den minimale forskel mellem
først p800 og P900 og senere P910. Den sidste modelfornyelse fik i hvert
fald ikke mig til at skifte, men det tror jeg P990 gør.

Lars