Fri meningsudtalelse a l'americaine:
Fra : Michael Laudahn

Dato : 16-03-06 12:17

Det ny program af Hal Turner.

Man behøver ikke at overensstemme med hver sætning, men interessant
er det i hvert fald.

http://www.halturnershow.com/AudioArchives/HTS/HTSAudioindex.html

2006 - 03 - 15

'...making the sacred cows of political-correctness run for cover!'

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Michael Laudahn

Dato : 16-03-06 15:58

Hvis man hører dette - som sagt, uden at måtte undersrkive hver
sætning -, må man spørge sig alvorligt:

Har vi på denne side af Atlanterhavet 'ytringsfrihed' ?!?

Fra : Rom

Dato : 16-03-06 19:29

> "Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> wrote in message
>
> Hvis man hører dette - som sagt, uden at måtte undersrkive hver
> sætning -, må man spørge sig alvorligt:
>
> Har vi på denne side af Atlanterhavet 'ytringsfrihed' ?!?

Det spørsmålet jeg stiller meg er følgende:

Kan man sensurere ytringer med den begrunnelsen at
intervjuene kanskje inneholder "skjulte koder"
(slik at de skulle være umulig for amerikanerne å få
se Bin Laden selv benekte at han stod bak 9-11)

(USA's fiende nr. 1 er formodentlig så primitiv at de ikke
engang har mobiltelefon eller internett ... derfor er de
avhengig av amerikansk TV for å kommunisere med
hverandre )

Kjell

-------------------------------------------- tidligere melding

"I stress that I have not carried out this act, which appears to have
been carried out by individuals with their own motivation."
- Laden 17. september 2001
http://web.dailycamera.com/news/terror/sept01/17abin.html

"I have already said that I am not involved in the 11 September
attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid
telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider
the killing of innocent women, children and other humans as an
appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent
women, children and other people. Such a practice is forbidden even in
the course of a battle. "
http://www.public-action.com/911/oblintrv.html

Disse to intervjuene hadde visst ikke blitt vist i amerikanske medier
fordi de ifølge det Hvite Hus inneholdt hemmelige koder til Al-Qaida.

--
Trond Halvorsen