Hvilket abb.
Fra : Vibeke

Dato : 16-03-06 07:54

Hejsa,
hvilket abonnement skal man vælge når man bruger for 4-500 kr om mdr.
Der er både mange lange samtaler (over 30 min) og mange korte ca 1-2 min.
Endvidere bliver der typpisk sendt 10 sms pr dag.
Lige nu har jeg Telmore, men er Unotel det bedste bud? Eller er der nogen
hvor man betaler abb. og så kan tale frit? (som er billigere)
/Vibeke

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-03-06 08:10

Du kan gøre det,at du nøjes med at SMS'e, på den måde kan du nøjes med 99,-
pr. md. (TDC MaxSMS).

Der skal selvfølgelig betales 99,- i oprettelse.

/A

Fra : Nicolai

Dato : 16-03-06 12:59

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Du kan gøre det,at du nøjes med at SMS'e, på den måde kan du nøjes med
> 99,- pr. md. (TDC MaxSMS).

Du er da en skovl.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-03-06 13:26

I lige måde !

Du kan jo åbenbart ikke andet en at tilsvine folk her i grupperne.

Så du burde hellere gå ned og lege med børnene i børnehaven istedet for !

Bare fordi du tror du absolut altid har ret, så er det ikke ensbetydende med
at du har det.....

/A

Fra : Nicolai

Dato : 16-03-06 14:18

>I lige måde !
>
> Du kan jo åbenbart ikke andet en at tilsvine folk her i grupperne.

Tror du forveksler mig med en anden, Nicolai

> Så du burde hellere gå ned og lege med børnene i børnehaven istedet for !
>
> Bare fordi du tror du absolut altid har ret, så er det ikke ensbetydende
> med at du har det.....

Nej, men at svare folk med, at de skal købe æbler, når de spørger hvor man
kan købe bananer henne, det er sgu da for tåbeligt.

Desuden, så ser jeg sjældent nogle af dine indlæg, hvor du rent faktisk
læser det indlæg som du svarer på og derfor tit svarer med noget komplet
ubrugeligt.

> /A

Nicolai

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-03-06 15:36

LOL

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-06 13:15

> LOL
>
> /A

Nå. Det var først nu du opdagede hvad det oprindelige indlæg handlede om, og
derfor kunne se hvor tosset dit svar var?

Nicolai

Fra : -=JF=- arb

Dato : 16-03-06 16:42

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan gøre det,at du nøjes med at SMS'e, på den måde kan du nøjes med
> 99,- pr. md. (TDC MaxSMS).

Helt ærligt - der må da mangle et halvt ton smilyer i dit indlæg, for det
kan sgu ikke være ment seriøst?

Erstatte 30-minutters samtaler med SMS'er - Nej, vel?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-03-06 16:51

Anders (6400) wrote:
> Du kan gøre det,at du nøjes med at SMS'e, på den måde kan du nøjes
> med 99,- pr. md. (TDC MaxSMS).
>
> Der skal selvfølgelig betales 99,- i oprettelse.
>
> /A

Og hvis man helt undlader at ringe og skrive SMS, så kan det gøres for 0,-
om måneden. Og det koster 0,- i oprettelse.

Søren

Fra : Fischer

Dato : 16-03-06 18:08

> Du kan gøre det,at du nøjes med at SMS'e, på den måde kan du nøjes med
> 99,- pr. md. (TDC MaxSMS).
>
> Der skal selvfølgelig betales 99,- i oprettelse.

Det kan gøres billigere.

500 ark A4-papir koster ned til 20,- kr.
Kan sendes med posten til under 50,- kr.

Send sådan en pakke en gang om måneden - der kan dælme stå meget på 1000
sider (brug begge sider) hvis man skriver småt.

*Fischer

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-03-06 08:41

Vibeke skrev:

> hvilket abonnement skal man vælge når man bruger for 4-500 kr om mdr.
> Der er både mange lange samtaler (over 30 min) og mange korte ca 1-2 min.

Er de lange samtaler inden for husstanden?

> Lige nu har jeg Telmore, men er Unotel det bedste bud?

Hvis du tilmelder flere telefoner under samme navn hos Unotel,
kan du vælge at samtaler mellem dem kun koster 1 kr. uanset
varighed.

Hvis ikke det er en mulighed, kan jeg ikke råde dig. Jeg kender
ikke priser på abonnementer med lav minutpris.

--
Bertel

Fra : none

Dato : 16-03-06 08:55

> [...]
> Lige nu har jeg Telmore, men er Unotel det bedste bud? Eller er der nogen
> hvor man betaler abb. og så kan tale frit? (som er billigere)

IT og Telestyrelsen har en hjemmeside hvor du lave en beregning over hvilke
selskaber der bedst passer til dit forbrug.

http://www.teleprisguide.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-03-06 08:59

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> posting:

>hvor man betaler abb. og så kan tale frit? (som er billigere)

Sonofons "fri zone" . Ringer gratis fra din hjemadresse til
fastnet-telefoner.
http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/fri_zone/index.shtml

--
What is life, except excuse for death,

http://better-browser.com

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-03-06 16:56

Vibeke wrote:
> [...]
> Lige nu har jeg Telmore, men er Unotel det bedste bud? Eller er der
> nogen hvor man betaler abb. og så kan tale frit? (som er billigere)

Du kan indtaste dit forbrugsmønster her og få et overblik over priserne:
http://www.teleprisguide.dk/.

Søren

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-03-06 17:26

Var måske lidt hurtigt på tasterne tidligere på dagen !

Men iflg. Teleprisguide.dk er Sonofon Fri Snak m/PBS det billigste ud fra
Vibeke's forbrug....

/A
"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44198a9c$0$38632$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-03-06 18:30

> Lige nu har jeg Telmore, men er Unotel det bedste bud? Eller er der nogen
> hvor man betaler abb. og så kan tale frit? (som er billigere)

Sonofon Fri Snak med Fri Zone pålagt (ihvertfald indtil sommer, hvor det
begynder at koste penge) tilmeldt PBS.

400 kroner om måneden, fri tale til fastnettelefoner fra din hjemmeadresse
og fri tale i op til 48 timer til alle danske numre.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark