CNN afgør, hvad er GOD musik=ikkenazibands~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 05:43

En CNN speaker har lige interviewet en kæmpetyk jøde fra
Anti-defamation league om "White Supremacy" unge og fastslog at disse
"vildledte" unge lytter til BAD MUSIC.

Er der andre karakteristika ved nazi-rock end at teksterne kan , i
værste fald, kan lyde at "Hitler sku ha gasset alle jøderne, ikke kun
6 mio" Altså fuldemands vås. Med anti-equal-opportunity tendens, idag
kaldet racisme.

Musik er især melodi, harmoni, rytme. Er en Mozart opera dårlig musik,
hvis teksten til sangene er fjoget, som fx i Tryllefløjten?
Det er da smagsdommeri der vil noget , at diskriminere mod særlig
politisk orientering ved at kalde al deres musik for "dårlig", som om
sådant kan bedømmes objektivt. "Falsk" musik er når tonerne ikke har
visse "rene" , enkle forhold i vibrations-frekvens.

Den interviewede jøde var utrolig fornuftig og sagde, at disse
white-power-unge er ikke en fare for nogle - de holder i hovedsagen
deres sti ren og nægter at modtage kontingent fra fængselsfanger, og
når en sjælden gang en enkelt bliver voldelig, så fængsles af
myndighederne - og at de har ubegrænset ytringsfrihed i Guds Eget Land

De forskellige ARYAN grupperinger forveksles let, af journalister, i
USA, ligesom superlovlydige DNSB forveksles med fordrukne Blood and
Honour og begge med totalt-unazistiske Dansk Front.

Fra : Claudio Adam

Dato : 17-03-06 06:47

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

I går var det planlagt at Gamle Østfront frivilige,
( se, Baltikum ):
Dannede en Æresmarch for deres faldne Kammerater under den 2. WW
krigen.
Dette blev mødt med protester fra Gud ved hvem.

Sig mig en ting Bo:
Hvor er protesterne ved 1917: Se første-Maj opvisningen på den
Røde Plads?

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-06 07:15

"Claudio Adam (slet FCJKI)" <kraka@FCJKIc.dk> wrote in message
> [...]

> Sig mig en ting Bo:
> Hvor er protesterne ved 1917: Se første-Maj opvisningen på den

En af mine mange seje fremskridtsvenner havde mistet en fod som
SS-Viking i Baltikum
Ham besøgte jeg og drak øller med og sugede viden om tidsånden dengang
til mig.
Det var meningsfuld "mindelse"

Livet er for kort til at protest- og æres-marche, syns jeg.

Fra : Claudio Adam

Dato : 17-03-06 09:27

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

( - hvad sejt kan der have været ved Østfront Helvedet? )

Disse mænd: se Danske Østfront frivilige! ):

- gjorde deres pligt.

Og det kraftigt støttet:
Af det der senere vidste sig at være en korrupt regering!
( jo men og da: Selvfølgelig kun indtil vinden vendte. ):
Gid deres , ( disse såkaldte politikere,s:
Røv for evigt må klø og deres arme være for korte!

---------

NB.
Bo: Historie er revisionisme, ikke mindst på sigt,
- det kan ski da ikke være noget nyt for dig.

Adam.

Fra : Norma

Dato : 26-03-06 17:45

> [...]
> orientering ved at kalde al deres musik for "dårlig", som om sådant kan
> bedømmes objektivt. "Falsk" musik er når tonerne ikke har visse "rene" ,

Vel klart, at såfremt musik også indeholder tekst, så betyder det meget.
Og der er grænser for, hvad man gider at høre ¨på, uanset, hvor god (eller
dårlig) musikken er,

> [...]
> sjælden gang en enkelt bliver voldelig, så fængsles af myndighederne - og
> at de har ubegrænset ytringsfrihed i Guds Eget Land

Kender ingen white-power unge!
Desuden, jøder er da også hvide´!

Det jøderne var anklaget for, var vel også snarere at de dannede asociale
fællesskaber indenfor det fællesskab de levede i.
Plejedee deres egne interesser frem for landets?

Ikke sagt, at Hitler ikke var racist, det var han, og i "Mein Kampf" brokker
han sig, så vidt jeg husker, længe over at jøder førte skibe til Tyskland
ladede med sorte kvinder til salg, i hans øjne, blot for at lokke unge
tyskere til at forråde deres egen slægt, mens de selv, altså jøderne, altid
giftede sig med en af deres egne, mens de intet havde imod at have tyske
kærester, eller blive fædre til tyske børn, inden de giftede sig.

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 18:57

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> de selv, altså jøderne, altid giftede sig med en af deres egne, mens
> de intet havde imod at have tyske kærester, eller blive fædre til

Det der Hitler-citat står ikke i de Mein Kampf udgaver man kan låne på
danske biblioteker.
Den har jeg nærlæst og af 50 kapitler - den er ikke forkortet - er der
eet om jøder, og hetz mod prostitution - a la R og SF idag - fyldte
mere end hetz mod jøder, så vidt jeg husker
Hitler opnåede enorm opbakning - 60% fra tyske husmødre, som hadede
ludere.
Antisemitisme var enorm under Bismarck - ikke pga Bismarck men fordi
landet fik mange ørelok-ortodokse pogromjøder på den tid.
1918-nederlag kunne Versailefreds-skribenterne forudsige ville føre
til vækst i den antisemitisme - ligesom 1871 nederlag gav Dreifus-sag
i Frankrig. Folk behøver syndebuk

Vedr nazi-musik så har jeg abboneret på blad der havde tekster aftrykt
og der stod fx at "Hitler skulle have gasset flere jøder end 6 mio" og
det svarer til når fremmedarbejder siger til pige med bar navle "vil
du elske" uden at have håb om ja, eller når SF-yngling som hades af
sin mor, siger Fogh bør dø, eller Ahmed Akari der er vant til at
kommandere med bombemænd, for de er hvad man har imaner til, vitser at
Naser Khader ku overvejes som attentat-offer hvilket er ustrafbar
vits - afslørende men ikke kriminalitet.

TV siger just nu (TV 2 Lorry) at "kun få af vore muslimer er som
Ahmed Akari". Passer det? De er ikke så gode til at formulere sig på
dansk, men de er vel oftest af samme mening _i det skjulte_

Og aftenen og natten 11 ..9 2001 viste de samme ansigt og festede
vildt begejstret på alle Nørrebrogades 8 grønthandlere, hvilket
heller ikke er strafbart. Mon ikke 99% er enig med imamerne og den
håndfuld der slikker NaserKhaderrøv 'ønsker samme taquia-karriere som
han.

Fra : sbj@pc.dk

Dato : 04-04-06 21:29

Fra:      Bo Warming - se profilen
En CNN speaker har lige interviewet en kæmpetyk jøde

Tø-hø, that's a good vending