MS Windows
briani 27239
Manglende tegn ?
Fra : TL

Dato : 15-03-06 10:43

På min bærbare kan jeg ikke skrive ´skråstreg mod venstre´?
Altså modsat denne hér / .
Tegnene ´større end´ og ´mindre end´ virker heller ikke, jeg får enten et
stort eller lille Z.
Har prøvet med alle tastekombinationer.

Hvorfor nu det?

Tastaturet står til dansk og jeg har ikke pillet ved det!!

Hvordan får jeg maskinen til at skrive disse tegn?

Anyone........?

pft

/Torben

Fra : Holst

Dato : 15-03-06 10:59

TL wrote:

> [...]
>
> Hvorfor nu det?
>
> Tastaturet står til dansk og jeg har ikke pillet ved det!!
>
> Hvordan får jeg maskinen til at skrive disse tegn?

Er der en tast med >, < og \ på?

Har du så to taster, der kan give dig z og Z?

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 15-03-06 12:20

"TL" <creatime@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor nu det?
> Tastaturet står til dansk og jeg har ikke pillet ved det!!
> Hvordan får jeg maskinen til at skrive disse tegn?
Har du ikke ><\ ved siden af Z tasten
Alt Gr \
Bjarne

Fra : TL

Dato : 15-03-06 14:53

> [...]
>
> Hvorfor nu det?
>
> Tastaturet står til dansk og jeg har ikke pillet ved det!!
>
> Hvordan får jeg maskinen til at skrive disse tegn?

Har en tast med ´skråstreg venstre´ og større end/mindre end, men når tasten
aktiveres kommer der z eller Z, også sammen med Alt Gr.

mvh

/Torben

Fra : vk

Dato : 15-03-06 15:15

Hvad får du nå du trykker på z tasten?

Fra : TL

Dato : 15-03-06 15:49

"vk" <v@v.dd> skrev i en meddelelse
> Hvad får du nå du trykker på z tasten?

Et z, stort Z med Shift.

/Torben

Fra : ///M

Dato : 15-03-06 15:54

TL wrote:
> Har en tast med ´skråstreg venstre´ og større end/mindre end, men når
> tasten aktiveres kommer der z eller Z, også sammen med Alt Gr.

Har du stadig æ, ø og å?

///M

Fra : John

Dato : 15-03-06 15:53

"TL" skrev i en meddelelse

> På min bærbare kan jeg ikke skrive ´skråstreg mod venstre´?

Hvis det _har_ virket, kan du evt prøve

System Gendannelse til et tidspunkt, hvor fejlen ikke optrådte

Opdatér keyboard driver i Enhedshåndtering

Slet keyboard i Enhedshåndtering og genstart computeren

Er det en ny computer og funktionen aldrig har fungeret, kan du evt lade
forhandleren tumle med problemet.

Mvh John

Fra : L.E.P.

Dato : 15-03-06 19:15

Wed, 15 Mar 2006 10:43:23 +0100, skrev "TL" <creatime@webspeed.dk> :

> [...]
>
>Hvorfor nu det?
>
>Tastaturet står til dansk og jeg har ikke pillet ved det!!
>
>Hvordan får jeg maskinen til at skrive disse tegn?

Hvis det er et trådløst tastatur, så prøv at lave en reset på
tastaturet. (Eller tag batterierne ud og sæt dem i igen.)

Hilsen Lars

Fra : L.E.P.

Dato : 15-03-06 19:37

Wed, 15 Mar 2006 19:14:30 +0100, skrev L.E.P.
<nyheder@SLETplakaten.dk> :

>Hvis det er et trådløst tastatur, så prøv at lave en reset på
>tastaturet. (Eller tag batterierne ud og sæt dem i igen.)

Og selvfølgelig også på modtageren.

Hilsen Lars

Fra : claus b. p.

Dato : 21-03-06 22:19

"TL" <creatime@webspeed.dk> wrote in message
> På min bærbare kan jeg ikke skrive ´skråstreg mod venstre´?
> Altså modsat denne hér / .
> Tegnene ´større end´ og ´mindre end´ virker heller ikke, jeg får enten et
> stort eller lille Z.
Du kan prøve ctrl+alt+\ det virker nogen gange.

/Claus