Sexismeanmeldelse pga løgn:Mand død pga so~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 09:38

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3614210 = Jyllandsposten side 2
dd

Børn dur ikke som vidner, når de onde psykologer misbruger deres
manipulationsindsigt for at skabe job til vennerne.

Pigen blev lokket til at lyve om sin far, som døde i fængslet

Hun erklærer nu, at der var ingen sandhed i den historie, som
godhedsindustrien fik hende til at fortælle

Selvfølgelig har behandler-mafiaerne samlet al ekspertise,
og har retsvæsen og medier i ryggen - det gælder også når-

- når en afrikanerinde opnår bødeforlæg på 3000 kr mod mig for, at
jeg skulle have trukket mit lem frem under en besigtigelse af
lejligheden over min kones og min.

Min advokat kan ikke komme til at tale med anmelderen i min sag, før
ved retsmødet 22 marts kl 1315 retssal 4.

Retspleje er værre-end-siciliansk, når sådan omvendt bevisbyrde er
rutine
- når love er psykologisk-religiøse, som var det sharia-vælde allerede

Datteren, der næsten-myrdede sin far, ønsker nu at få sagen genåbnet
og få renset sin far. Vi ved fra stavepladesag, Roumsag, Gladsaxesag
osv, at selvom det lykkes, bliver ingen pædagoger eller psykologer
fyret for at have været bagmænd til sådan maximal-sadisme med dødelig
udgang

Faderen begik selvmord i fængslet. Mange er så svage at pres kan skabe
skyldfølelse , hvor ingen skyld eksisterer - helt som med sælger af
sundt "fryseskadet kød" hvor staten også har opnået bondeanger og
"tilståelsessag", hvor ingen anger burde findes (hos frihedskæmper der
modsatte sig ond lov om kødmærkning)

DR har svælget i sagen i årevis. Jeg vil vædde dyrt på, at når
incest-anklagerne alle er renset helt væk fra faderen, de har været
med til at aflive, så vil de ikke dække sagen halvt så grundigt.
Dementier skjuler man altid

Den tvangsfjernede Tønder-pige tigger stadig om at komme tilbage til
sin far og evt til det lykkelige, problemfri liv, som han gav hende
som glædespige.

I sexisme sager bør man hellere lade 1000 skyldige gå fri end lade een
uskyldig gå blive justitsmyrdet- idag er det EN TIL EN

Da man fængslede pigen på en plejeforældregård var der nul
besøgstilladelse eller udgangstilladelse i årevis. Hun måtte kun tale
med de justitsmyrdende plejeforældre. Først da hun fik lov at flytte,
kunne hun trække sine falske vidneudsagn tilbage, og da havde man fået
lagt hendes far i kisten. Hvis de gode havde rent mel i posen, ville
de ikke forbyde åbenhed og dialog omkring vigtige vidner. Dette er en
ren tilståelsessag. Men staten som værre end Hitler.

"Skønt heksenes mest skarpsindige dommere og endda heksene selv var
overbevidst om skylden for hekseriet, var skylden der alligevel ikke.
Sådan forholder sig sig med al skyld.Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 10:59

Nærlæsning af mit link afslører at DEN DANSKE STAT MYRDEDE
ikke bare justitsmord, men fysisk, omend indirekte - med medfanger som
forudsigelige bøddel-robotter

" Mens moderen klarede sin tid i fængslet, gav faderen op natten til
den 3. januar 2001, da han begik selvmord i sin celle efter at have
været offer for regelmæssige prygl fra medfanger. " JP dd.

Hvormange har _Farsø kommune_ fået justitsmyrdet - er det som i UK
op mod hundrede?

Det gir ca 1 mio kr pr år at have plejebarn. Selvfølgelig er danske
psykologer så egoistiske som SS-fangevogtere og opfinder redskaber
til, at sandheden ikke kommer frem, når de er fangevogter for et
vidne, der ikke må komme i medierne igen

Men til alt held fandt den nu myndige pige frem til medierne - og det
vi ser er toppen af et isbjerg. Skyld for de mange knuste skæbner har
bl.a. alle, der hetzer mod pædofili, som om det var så slemt som en
voldsforbrydelse.