Mohammed Gelle fk sin islamske vilje
Fra : Tim

Dato : 15-03-06 01:37

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3614196/

"FN kritiserer, at den danske stat ikke grundigt efterforskede en
racismeanmeldelse mod Dansk Folkepartis leder, Pia Kjærsgaard"

Det danske polti (og dermed den danske stat), har åbenbart ikke været
eftergivende nok, i sagerne om omskæring af mindreårige piger.

Tøsedrenge! Mener jeg nu det danske politi, eller FN???

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 08:56

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det danske polti (og dermed den danske stat), har åbenbart ikke
> været eftergivende nok, i sagerne om omskæring af mindreårige piger.

Pia sammenligner klogt, at staten spørger SOMALIEREs organisationer
til råds om kvindeomskæring, med at man udfra samme tankegangat kunne
spørge PÆDOFILE til råds om den forbrydelse, som nogle af dem begår.

Ethvert sundt tænkende menneske vil dog sætte en kløft mellem
lemlestende ritualer rettet mod småbørns kønsorganer - - -
- - - og så pædofili, der betyder sympati med børn, og som oftest er
uden berøringer og sjældent er genital og yderst sjældent er fysisk
voldelig,

Selvfølgelig skal DK være ligeglad med, om somalier i hjemlandet
skærer i hinanden. Er det omsider blevet stoppet, at de kan få en
skatteyderbetalt dansk gynækolog til at udføre volden her i DK?

Afskaf §266b altså racisme.lov totalt.

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-03-06 09:38

Tim skrev:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3614196/
>
> "FN kritiserer, at den danske stat ikke grundigt efterforskede en
> racismeanmeldelse mod Dansk Folkepartis leder, Pia Kjærsgaard"

FN er for latterlig. Jo mere man hører fra den institution, desto mere
mere ligeglad bliver man med den. Lad os melde os ud af spektaklet og
spare de penge.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 10:25

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> mere
> mere ligeglad bliver man med den. Lad os melde os ud af spektaklet

Netop. Glistrup har vedvarende siden 1971 kaldt FN for en "bølleklub"
Hans elev Pia kalder dem idag for "tåbelige"
Ingen fra V eller K tør tale sund fornuft.
Og EL, R, S, SF forguder FN.

Fra : Tim

Dato : 15-03-06 10:36

> [...]
>
> FN er for latterlig. Jo mere man hører fra den institution, desto mere
> mere ligeglad bliver man med den. Lad os melde os ud af spektaklet og

FN udspillede sin eksistensberettigelse ved at lade Saddam tage pis på
verden så længe. FN er blevet en strikkeklub, der betyder mindre og mindre.

Fra : GB

Dato : 15-03-06 15:22

> FN udspillede sin eksistensberettigelse ved at lade Saddam tage pis på
> verden så længe. FN er blevet en strikkeklub, der betyder mindre og
> mindre.

Ja, når Libyen kan blive leder af menneskerettighedskommisionen, så er der
sgu et eller andet der halter.

Fra : @

Dato : 15-03-06 16:31

On 15 Mar 2006 14:22:00 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

>Ja, når Libyen kan blive leder af menneskerettighedskommisionen, så er der
>sgu et eller andet der halter.

ja eller en palæstinenser eller israeler kan få fredsprisen,
ku' de dele den eller sku' de slås om den?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-03-06 10:57

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> "FN kritiserer, at den danske stat ikke grundigt efterforskede en
> racismeanmeldelse mod Dansk Folkepartis leder, Pia Kjærsgaard"

Der var intet at efterforske. Der var tale om et læserbrev skrevet af
Pia Kjærsgaard, så det eneste anklagemyndigheden skulle vurdere, var om
der var en rimelig chance for at den kunne vinde en eventuel straffesag
mod hende. Og det mente den ikke at den kunne, og dermed blev det
ulovligt for den at rejse en sådan sag.

== fra JP:
>Dokumentations- og Rådgivningscentret om Racediskrimination (DRC)
>anmeldte på vegne af somalieren Mohammed Gelle Pia Kjærsgaard, men både
>Københavns politi og statsadvokaten vurderede, at racismeparagraffen
>ikke var overtrådt. Derfor indklagede DRC for Mohammed Gelle Danmark
>for FN-komiteen, som nu kritiserer den danske stat for ikke at
>efterforske anmeldelsen godt nok.

==

DRC har længe været kendt som en blandt flere foreninger, der ønsker et
etnisk og religiøst opdelt Danmark, uden fælles værdier. Som sådan
ligger det helt på linie med Morten Kjærums center, der også udelukkende
udsender partsindlæg.

I realiteten arbejder de på omdannelsen af Danmark til en apartheidstat,
hvor de oprindelige indbyggere bliver 2. rangs undersåtter i eget land,
dhimmier, hvis de ellers er kristne. Ateister og hedninge vil ikke være
så heldige ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 15-03-06 12:08

> [...]
> hvor de oprindelige indbyggere bliver 2. rangs undersåtter i eget land,
> dhimmier, hvis de ellers er kristne. Ateister og hedninge vil ikke være

DRC burde anklages, og dømmes, for "unødig trætte".

MVH
Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-06 15:26

Egon Stich fortalte:

> DRC burde anklages, og dømmes, for "unødig trætte".

Send Henri Gath i fuld ornat. Og tag FN bagefter

Mvh
Martin
--
Befri DK