Her kan måske tilmed Kaj Vilhelmsen lære n~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 14-03-06 22:18

http://www.halturnershow.com/AudioArchives/HTS/HTSAudioindex.html

Prøv f eks 2006 - 03 - 08.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Rom

Dato : 14-03-06 22:47

"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> wrote in message
XXX
Prøv f eks 2006 - 03 - 08.
--
>.)
Unter blinden ist der einäugige könig.
http://worldixxxxmprover.net/

islam-info: http://www.historyxxxxofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT
----------------

swnet.politik

Jeg foreslår at vi samler sammen nettadresser til
skandinaviske nettsteder som står for alt annet enn det denne
idioten står for ... og poster den lista som standardsvar
(så får de nettstedene reklame og inngående linker fra oss)

Kjell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 15-03-06 00:16

"Rom" <nospam@please.com> skrev:

> [...]
> idioten står for ... og poster den lista som standardsvar
> (så får de nettstedene reklame og inngående linker fra oss)

Det er heldigvis ikke særlig mange her som lider av de samme
vrangforestillingene som du åpenbart sliter med.
Derfor tror jeg neppe dine forslag noen gang vil få særlig aksept fra andre
enn tungt medisinerte personer.
Personlig ler jeg av deg "Kjell". Jeg lurer ofte på hvordan du ble såpass
skrullete som du åpenbart er, og hva som gikk galt i livet ditt.
Og ikke minst _når_ ting gikk galt for deg.

--
Trond

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 00:41

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> wrote in message

> [...]
> skrullete som du åpenbart er, og hva som gikk galt i livet ditt.
> Og ikke minst _når_ ting gikk galt for deg.

Forslaget gikk ut på å samle nettadresser som representerte
*alt annet* enn hva den idioten står for.

Da er du utelukket.

Kjell

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 01:01

> [...]

> vrangforestillingene som du åpenbart sliter med.
> Derfor tror jeg neppe dine forslag noen gang vil få særlig aksept fra

*** message ***
Uroligheder tiltager i København
Fra: Trond Svendsen <trond@easy.com>
Dato: 4. feb 2006 - 18:26

Sverige åpnet grensene sine for alle tyske soldater.
Sverige som nasjon har ingen ære å snakke om fra krigsårene
-------------------

Det spøsmålet jeg stiller meg er:

Hvordan kan du kritisere Sverige for noe som helst
og samtidig spre moderne anti-semittism og jatte med en
brunbarket bille som som Laudahn?

Kjell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 15-03-06 01:18

"Rom" <nospam@please.com> skrev:

> [...]

> Det spøsmålet jeg stiller meg er:

> Hvordan kan du kritisere Sverige for noe som helst
> og samtidig spre moderne anti-semittism og jatte med en

Det var deg "Kjell" som jeg "jattet" med.
Ingen andre. Ser du ikke det?
Nok en vrangforestilling fra deg?

--
Trond

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 02:10

---------------

(om muslimer)
-----------

(rettferdigjgøring av samme uttalse)

> Ikke forsøk deg på å begrense min ytringsfrihet, syke menneske

De fleste lærte av debatten om karikaturtegningene, inklusiv den norske
redaktøren, at ytringsfriheten ikke skal gå på bekostning av
religionsfriheten,
og at man må stå for det man sier ... man får ikke ansvarsfritak.

Svendsen lærte ingenting.

Kjell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 15-03-06 08:39

"Rom" <nospam@please.com> skrev:

> [...]

> religionsfriheten,
> og at man må stå for det man sier ... man får ikke ansvarsfritak.

Nå må du fortelle meg hva jeg _ikke_ har lært, som du tydligvis mener jeg
burde ha lært?
Det du har hentet frem fra mine tidligere postinger handler om at jeg avskyr
nazismen og rasisme, og vil forsvare ytringsfriheten.
Og hva har mine uttalelser å gjøre med karikaturtegningene?
Du er faen meg splitter pine gal nok til å være veldig nær langsiktig
offentlig forvaring Kjell.

--
Trond

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 09:20

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> wrote in message

(Meg selv)

> Nå må du fortelle meg hva jeg _ikke_ har lært, som du tydligvis mener jeg
> burde ha lært?

<clip>
"Trond Svendsen" <t...@easy.com> wrote in message

"Konklusjonen er at den ivrige debattanten Sigmund Svendsen slenger frem
udokumenterte påstander i muslimdebatten for å fremheve sine løgner om
at 55% av nordmenn er imot bruk av ytringsfriheten i denne karikatursaken.

Det betyr at du Sigmund Svendsen er tatt med buksene nede som en løgner.
Ingen burde ta deg alvorlig (hvis noen i det hele tatt har gjort det) i noen
debatter fremover."

<clip slutt>

Når vi fikk målinger som viste at halve Norge ikke regnet
religionshån som noe dekkes av ytringsfriheten, så
nektet du å tro på det

Slike målinger KUNNE ikke eksistere !!

Folk som påsto noe slikt MÅTTE LYVE

(i virkelighetens verden viste målingene disse
dagene at at mer enn havlvparten av nordmenn var imot
religionshån)

Kjell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 15-03-06 14:01

"Rom" <nospam@please.com> skrev:
> [...]

> Folk som påsto noe slikt MÅTTE LYVE

> (i virkelighetens verden viste målingene disse
> dagene at at mer enn havlvparten av nordmenn var imot

Enten er du drita full, eller har tatt for mange piller i dag.
Eller simpelten kun gal.

Du svarer på mitt innlegg, og deretter går du over til å svare på tidligere
innlegg fra en helt annen Svendsen.
Trond Svendsen og Sigmund Svendsen er ikke det samme skjønner du?
Sannsynligvis skjønner du ikke dette i din tåkefylte fantasitilværelse.
God bedring Kjell/Rom.

--
Trond

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 14:21

> [...]

> Trond Svendsen og Sigmund Svendsen er ikke det samme skjønner du?
> Sannsynligvis skjønner du ikke dette i din tåkefylte fantasitilværelse.

Her starter du med feilaktige premisser, og ender
opp med feilaktige påstander.

Vi klarer godt å se forskjell på Sigmund Svendsen og
Trond Svensen her (nedenfor) - no problem

Du kaller Sigmund Svendsen for "løgner" når han antydet
at halve Norge ikke støttet Magazinets offentliggjøring ...
(det var oppgitt som meningsmåling på TV).

Sigmund Svendsen løy ikke i det hele tatt, han snakket sant
uten å pynte på noe som helst. Vi fikk andre meningsmålinger
som bekreftet den første målingen)

Men hva du sa var sprøyt

Kjell

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 03:40

"Rom" <nospam@please.com> wrote in message

> Hvordan kan du kritisere Sverige for noe som helst
> og samtidig spre moderne anti-semittism og jatte med en
> brunbarket bille som som Laudahn?

Brunbarket betyder nazi-agtig, gætter jeg

Citer ordret fra Laudahn, hvad skulle være belæg for din anklage

Fra : Rom

Dato : 15-03-06 09:39

> Brunbarket betyder nazi-agtig, gætter jeg
>
> Citer ordret fra Laudahn, hvad skulle være belæg for din anklage

Laudahn driver ikke debatt, men sprer anti-semittisme
(se linkene i signaturen)

Når jeg spurte han om hva toppinnlegget nedenfor
betydde så nektet (?) han å svare på det

Folk som er fake er ikke stuerene, ikke sant?

Kjell

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-03-06 09:51

Rom skrev:

> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1247117.ece

Hyggelig fætter ham Krekar. Hvis man skulle begynde at tvivle på et
kulturernes sammenstød, så skal man bare læse lidt af den psykopats
udtalelser.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-06 15:19

Rom fortalte:

> Folk som er fake er ikke stuerene, ikke sant?

Lidt OT: I hvilken forbindelse blev "stueren" indført i politisk debat i
Norge?

Mvh
Martin