Bom lortet
Fra : Henri Gath

Dato : 14-03-06 21:45

Anmeld mig så, Allan

Fra : Jim

Dato : 14-03-06 21:50

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har hørt om, at nogle fattige gadetøser plejer at bomme en cigaret eller
to, men at bomme lort, er det mon noget for kloakarbejdere?

Fra : Anonym

Dato : 14-03-06 21:54

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Anmeld mig så, Allan

Kunne du ikke poste dette indlæg i dk.test; det er lige ulovligt.
Alternativt burde Allan og dig overveje at forlægge jeres slagsmål til en
velbeliggende sandkasse

Fra : Henri Gath

Dato : 14-03-06 22:16

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> Kunne du ikke poste dette indlæg i dk.test; det er lige ulovligt.
> Alternativt burde Allan og dig overveje at forlægge jeres slagsmål til en
> velbeliggende sandkasse

Det hedder "allan og DU"

Fra : Allan Riise

Dato : 14-03-06 22:52

Henri Gath wrote:
> "Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> Det hedder "allan og DU"

Allan, med stort kapitæl, og at du vil bomme lort det undrer mig, du har jo
så meget at dine indlæg flyder over med det, og så må jeg minde dig om
fundatsen, som frasiger indlæg rettet til en enkelt person.

FUT dk.snak.mudderkastning

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-03-06 22:54

Allan Riise skrev:

> Allan, med stort kapitæl, og at du vil bomme lort det undrer mig, du har jo
> så meget at dine indlæg flyder over med det, og så må jeg minde dig om
> fundatsen, som frasiger indlæg rettet til en enkelt person.

Kun i subjekt, ikk'?

> FUT dk.snak.mudderkastning

Man behøver ikke angive fut, når det er til mudderet.