Demonstrationer i Sverige mot kriget mot I~
Fra : Rolf Martens

Dato : 14-03-06 16:12

Jag planerar att lägga till på min hemsida, i sektionen "News
with brief comments", det nedanstående.

[Anm., 2006-03-14, 15:38 GMT: Sedan i går har denna hemsida
tidvis inte kunnat nås, och till exempel nu nyligen inte, så
denna uppdatering har inte skett ännu. Min värd meddelade
vid förfrågan i går eftermiddag att de hade drabbats av ett
DDOS-angrepp mot 2% av deras kunders hemsidor och att de
fortsatte att efterforska detta.]

Tisdag 14 mars 2006 (NWBC 123, Swedish) Demonstrationer i
Sverige mot kriget mot Irak lördag 18 mars

2006-03-14, 14:01 GMT:

Enligt meddelanden på brevlistan "mot_krig",
mot_krig-subscribe@yahoogroups.com, och på
http://www.motkrig.org/:

STOCKHOLM:

Demonstration på treårsdagen av USA:s krig
den 18 mars kl. 13:00 Sergels Torg
USA ut ur Irak!
Inget svenskt stöd till USA:s krigspolitik!

Inget krig mot Iran
Stoppa USA:s militära upptrappning i Latinamerika
Stoppa vapenexporten till USA och Storbritannien
Stoppa vapenexporten till Israel
Sverige ut ur Afghanistan
Ockupationerna av Irak och Palestina måste upphöra nu!
Försvara folkrätten

GÖTEBORG:

USA UT UR IRAK

Samling kl. 13.00 på Götaplatsen
Avmarsch mot Gustav Adolfs torg kl. 13.30

MALMÖ:

Manifestation

Lördagen den 18:e mars
Samling 12:30
Gustav Adolfs Torg, Malmö

USA ut ur Irak - omedelbar och villkorslöst!
Stöd irakiernas motståndskamp!

Irakkommittén i Malmö

UPPSALA:

USA UT UR IRAK!
Inget svenskt stöd till USA:s ockupation
Stöd det irakiska folkets motståndskamp

DEMONSTRATION
Lördag 18 mars kl. 12.30
Slottsbacken - Odinslund
Möte Stora torget kl. 13.30

Uppsala Fredskoalition

JÖNKÖPING:

USA ut ur Irak

Hoppets Torg kl. 12:00

ÖSTERSUND:

USA-alliansen ut ur Irak

Stortorget Kl. 13:00

_____________________

Meddelande sänt av:
Rolf Martens
Malmö, Sverige
Telefon och fax:
+46 - 40 - 124832
rolf.martens@comhem.se
www.rolf-martens.com
______________________

Fra : Jim

Dato : 14-03-06 16:37

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortsatte att efterforska detta.]
>

> Tisdag 14 mars 2006 (NWBC 123, Swedish) Demonstrationer i
> Sverige mot kriget mot Irak lördag 18 mars

Hvis endelig du vil gøre det korrekt med dine x-post til danske NG'er, kan
du ikke i det mindste så lægge dit opslag, hvor det retteligt hører til?

FUT til dk.opslag

J.

Fra : Martin Andersen

Dato : 14-03-06 19:44

Rolf Martens wrote:

CUT

Skal I ikke også demonstrere mod Vietnam-krigen ?

Martin.

Fra : Henry

Dato : 14-03-06 20:14

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se>, Tue, 14 Mar 2006 15:12:03 GMT, <73BRf.48253$d5.204723@newsb.telia.net>:

> [...]
>vid förfrågan i går eftermiddag att de hade drabbats av ett
>DDOS-angrepp mot 2% av deras kunders hemsidor och att de

Om du drar på dig för mycket skit, så sparkar dom ut dig.

--

I'm not a complete idiot. Some parts are missing!

Fra : Crister Sporrong

Dato : 15-03-06 09:09

On Tue, 14 Mar 2006 20:13:47 +0100, Henry <nospam@bornet.net> wrote:

>Om du drar på dig för mycket skit, så sparkar dom ut dig.

När jag läser nå't av RM och hans kamp mot allt det onda här i världen
så kommer jag att tänka på reklamfilmerna med Robert från Boxer när
han har sin supermandräkt på sig.

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".
"Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!"

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Fra : Rolf Martens

Dato : 16-03-06 01:38