Tamilsk tiger ekskluderes af S
Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 13:40

Jeg har netop fået meddelelse om at den socialdemokratiske, tamilske
tiger i Herning Byråd med øjeblikkelig virkning er ekskluderet af
Socialdemokratiet.

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=709150/>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-03-06 13:55

> Jeg har netop fået meddelelse om at den socialdemokratiske, tamilske
> tiger i Herning Byråd med øjeblikkelig virkning er ekskluderet af
> Socialdemokratiet.

Du plejer at være meget interesseret i meningsmålinger. I dag så jeg så, at
Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Fra : Frank

Dato : 14-03-06 14:21

> Du plejer at være meget interesseret i meningsmålinger. I dag så jeg så,
> at
> Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Hvis du føler at det er vigtigt kan du starte en tråd om det i stedet for at
blande det ind i denne....

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way

Fra : Konrad

Dato : 14-03-06 14:24

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Har siddet og luret efter lige præcis dén hele dagen. Per er jo normalt
vores "hus-påminder" udi i formidling af positive målinger for DF.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 15:09

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Har siddet og luret efter lige præcis dén hele dagen. Per er jo normalt
> vores "hus-påminder" udi i formidling af positive målinger for DF.

OK, nu har jeg fundet det. Megafon på TV2s tekst-tv, side 127. Og 171.

23/2 13/3
V 28,5 27,9 -0,6
K 8,9 10,9 2,0
DF 18,2 15,9 -2,3
--------------------------
55,6 54,7 -0,9
==========================

S 22,1 21,0 -1,1
R 9,9 11,7 1,8
SF 8,1 8,1
Enh 2,9 2,8 -0,1
--------------------------
43,0 43,6 0,6

Meningsmålingen udført i går. Sandsynligvis ved telefoninterview. 1108
besvarelser, hvoraf 8% [87] var i tvivl.

Skal vi ikke vente nogle målinger, før vi for alvor konkluderer noget?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 14-03-06 15:12

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Skal vi ikke vente nogle målinger, før vi for alvor konkluderer noget?

Jo - de kan ikke bruges til en pind, akkurat som alle andre målinger.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 16:51

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jo - de kan ikke bruges til en pind, akkurat som alle andre målinger.

Målinger kan skam bruges til en bunke - især hvis der er mange der siger
det samme.

Det mest stabile ved denne måling i forhold til de sidste ugers, synes
at være et Socialdemokrati på 21% af stemmerne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 14-03-06 17:02

> [...]
>
> Det mest stabile ved denne måling i forhold til de sidste ugers, synes
> at være et Socialdemokrati på 21% af stemmerne.

De kan vise en tendens, men man skal være varsom med at tro at de afspejler
situationen, hvis der f.eks skulle være valg imorgen. Folk ser jo ud til at
svare forskelligt ved meningsmålinger ift når de afgiver stemme ved et valg.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 14:40

> [...]

> Du plejer at være meget interesseret i meningsmålinger. I dag så jeg så, at
> Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Jeg har ganske simpelt ikke i går set nogen meningsmåling. Hvor? Hvad
sagde den?

Dem sidste jeg så var Vilstrup fra Politiken, der gav 17,4% til DF og
22,0 til S [andre tal blev ikke nævnt på nettet]. Måske kunne du nævne
hvad de forskellige partier fik ved denne meningsmåling, der ikke har
været nævt på www, eller i de to aviser jeg i dag har fået ind af døren:
Berlingske Tidende og Information.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-03-06 19:12

> Jeg har ganske simpelt ikke i går set nogen meningsmåling. Hvor? Hvad
> sagde den?

Det er da utroligt, at du har overset, at dit elskede Dansk Folkeparti går
tilbage.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3817109

Fra : Per Rønne

Dato : 15-03-06 05:48

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er da utroligt, at du har overset, at dit elskede Dansk Folkeparti går
> tilbage.

DF er ganske simpelt ikke »mit elskede«.

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3817109

Jeg har allerede bragt resultatet andetsteds i tråden. Det er ikke
ukendt at der i den enkelte meningsmåling kan være enkelte fejl - lad os
nu se om det er noget permanent. Det ser vi i de øvrige meningsmålinger.

I øvrigt er 15,9 stadig en fremgang på 2,6 %point i forhold til valget
for godt et år siden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-03-06 15:23

> [...]
at
> Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Det er jo blot at konkludere at den politik som du og dine har stået for, i
al væsentlighed er skyld i den massive fremgang DF har fået.

Fra : Jim

Dato : 14-03-06 15:45

> [...]
> at
> Dansk Folkeparti går tilbage. Hvorfor citerer du ikke den?

Krusninger, som ingen effekt har på det valgresultat, vi ser, når Fogh
udskriver valg om et par år.
DF står stadig til stor fremgang, fordi vores politik holder og vores
forudanelser var rigtige, hvad muslimer angår.

J.

Fra : Jim

Dato : 14-03-06 15:44

> Jeg har netop fået meddelelse om at den socialdemokratiske, tamilske
> tiger i Herning Byråd med øjeblikkelig virkning er ekskluderet af
> [...]

Godt gået af S.
De er jo efterhånden blevet magneter for ekstremister på samme måde som de
Radikale.
Men Ritt var jo ligeglad med ham bavianen, som vist nok var medlem af HuT
eller i det mindste frekventerede møderne i stor stil.

J.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 16:51

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
> Men Ritt var jo ligeglad med ham bavianen, som vist nok var medlem af HuT
> eller i det mindste frekventerede møderne i stor stil.

Og nu erkender han at han er tamilsk tiger:

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=709174/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 14-03-06 17:32

> Og nu erkender han at han er tamilsk tiger:
>
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=709174/>

Hvilken han pure afviste, da han blev ringet op af pressen i første omgang
og blev præsenteret for en optagelse af hans velkomst på vegne af de
Tamilske Tigre.
Et eller andet siger mig, at Ninn Hansen i sin tid var berettiget i sin
bekymring ved at give disse Srilankanere opholdstilladelse.

J.

Fra : GB

Dato : 14-03-06 19:57

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Et eller andet siger mig, at Ninn Hansen i sin tid var berettiget i
> sin bekymring ved at give disse Srilankanere opholdstilladelse.

Nu er de jo heller ikke muhamedanere. Hizb-ut-Tahrir, Minhaj-ul-Quran og
andre klamme bevægelser med en voldelig agenda, kan stadig frit drive deres
spil, alt imens den ekstreme venstrefløj indsamler penge til dem. Og S
beholder skam sine hutter og andre terrorist-aspiranter som tågehovedet
Hamid el-Mousti, som stadig får lov at sidde i BR.

Men hvis folk er hinduer, buddhister eller kristne, så er det bare ud af
klappen.