Jeg har lavet lort i min HP, og er for dum~
Fra : DeBoss

Dato : 08-01-01 13:46

hej..

jeg har altid haft et par rullemenuer på min hp der sendte mig videre til de
steder jeg brugte mest.. delt op i indkøb, nyheder og søgere.. men nu ville
jeg sætte en rullemenu mere in med quizzer pludselig kan jeg ikke får noget
af det til at virke mere?? dengang jeg lavede den (for 1½år siden) kan jeg
ikke huske at jeg gjorde noget specielt, men noget har jag da lavet bæ i ???

men hvad..

jeg sender herunder koden for én rullemenu.. da jeg aligevel har pillet så
meget at alle er ens nu.. så hvis du kan se hvad de er galt så skriv det
venigst )

Mvh Dennis B

<snip>

<form method="POST" name="cs_popup_name_1">

<select name="cs_popup_name_1"
onchange="CSURLPopupShow(/*CMP*/'cs_form_name_1', /*CMP*/'cs_popup_name_1',
'main');" size="1">

<option value="#" selected>Buy cheap..
<option value="http://www.edbpriser.dk">EDB-priser
<option value="http://www.qxl.dk/dk/">QXL DK (Jubii)</option>
<option value="http://www.liindata.dk">Liin-Data
<option value="http://www.dvdpriser.dk">DVD-priser
<option value="http://www.radiotvpriser.dk">A/V priser</option>
<option value="http://www.bilpriser.dk">Bilpriser

</select>
</form>

</snip>

Fra : Troels Christiansen

Dato : 08-01-01 14:17

<klip>
> <form method="POST" name="cs_popup_name_1">
>
> <select name="cs_popup_name_1"
> onchange="CSURLPopupShow(/*CMP*/'cs_form_name_1',
> [...]

Det ville nu også være rart at se javascriptet....

--
Mvh.
Troels Christiansen

Jeg repræsenterer ved alle udtalelser
kun mig selv og ikke Tele Danmark Internet.

Fra : DeBoss

Dato : 08-01-01 22:30

> Det ville nu også være rart at se javascriptet....

Det er ikke et Java-script.. det er Frontpage forms.. og jeg har bestemt
ikke brugt Java da jeg lavede det "dengang" ,o)

Mvh Dennis

Fra : claus

Dato : 08-01-01 20:53

DeBoss <Nej@Leif.dk> skrev i en news:93ccqh$g7b$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> meget at alle er ens nu.. så hvis du kan se hvad de er galt så skriv det

[snip]

Jeg kan ikke lige se hvad der er galt da alt koden sikkert ikke er med, men
her er et link med to rullemenuer du kan se om du kan bruge.
http://www.whitehat.dk/clark3/kombi.htm

--
MVH
Claus Pryds