kat og rotte samen
Fra : OZ7PUS

Dato : 14-03-06 13:25

Ja jeg har jo før nævnt at vores kat og rotten fint kan ligge sammen i
sofaen
Sidst var der en del der spurte efter et billede af det .. Det har jeg så
fundet nu og her er det

http://i47.photobucket.com/albums/f155/NeedMoreWeed/rottekat.jpg

Så var det hvist bevidst

Tøsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 13:50

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sofaen
> Sidst var der en del der spurte efter et billede af det .. Det har jeg så

Skønt billede

Det er dejligt, når de ligger og sover sammen. Mine rotter lå ofte og
puttede hos katten, og han nød det lige så meget som de gjorde.

Tina

Fra : nana sørensen

Dato : 14-03-06 19:29

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sofaen
> Sidst var der en del der spurte efter et billede af det .. Det har jeg så

Årrrh, hvor übernuttet. Og en fin rotte du har. Jeg har lige fået
rotteunger, eller en af mine rottepiger har, i nøjagtigt samme farve som din
rotte. Fløde og cafe au lait-farvet.

Fra : Denise

Dato : 14-03-06 19:35

OZ7PUS wrote:
> [...]
> i sofaen
> Sidst var der en del der spurte efter et billede af det .. Det har

Herligt billede

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Allan

Dato : 14-03-06 19:46

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvor sødt
Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 14-03-06 22:08

> [...]
> sofaen
> Sidst var der en del der spurte efter et billede af det .. Det har jeg så

Det var vist ikke gået her med mine katte, Jo måske med Kosmos, For han er
enormt beskyttene, Men Rocke undersøger tingene med sine poter først.
Så det må være en meget sød,rolig og venlig kat du har
Mvh Allan

Fra : OZ7PUS

Dato : 14-03-06 23:51

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> enormt beskyttene, Men Rocke undersøger tingene med sine poter først.
> Så det må være en meget sød,rolig og venlig kat du har

Som killing lå den i rotternes hø og sov sammen med dem (3 styk) nok det der
har gjort det

Den vi har nu tør jeg ikke gøre det med den snupper dem sku . Men den kan
så sidde i timevis og kikke på dem i buret

Tøsen