MS Windows
briani 27239
Photodraw vil ikke starte
Fra : polle

Dato : 14-03-06 09:04

Hej alle kloge hoveder.

Jeg har et program der hedder Microsoft Photodraw 2000 som jeg er meget glad
for,

men kan ikke startes op mere, der kommer en fejlmeddelse.

AppName:photodrw.exe AppVer: 1.0.0.2115 ModName: ntdll.dll
ModVer 5.1.2600.2180 Offset: 00018090

Har prøvet systemgendannelse men det hjalp ikke, og afinstalleret og
installeret programmet på ny.

Polle

Fra : Lyrik

Dato : 14-03-06 11:20

"polle" <family@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ModVer 5.1.2600.2180 Offset: 00018090
>
> Har prøvet systemgendannelse men det hjalp ikke, og afinstalleret og

Som systemet ændrer sig må man vinke farvel til de gamle programmer. M$
laver PictureIt som nu er oppe i version 10 uden at være ændret meget andet
end i brugerfladen.
Imens du ærgrer dig over det, så nyd gratisprogrammet som jeg selv blev
anbefalet-Photofiltre, som du kan hente her:
http://www.photofiltre.com/

Hilsen
Jens