MS Windows
briani 27239
Msconfig i Win2000 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-06 06:19

I Win2000 mangler jeg "msconfig" til at regulere hvilke programmer der skal
starte op sammen med windows. Hvordan løser man det problem?

Claus

Fra : kk

Dato : 14-03-06 10:17

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
>I Win2000 mangler jeg "msconfig" til at regulere hvilke programmer der skal
> starte op sammen med windows. Hvordan løser man det problem?
>
> Claus

..hugger den fra en Windows-udgave, hvor den findes.
Den giver måske en fejlmelding, men det betyder ikke noget.
mvh
kk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-06 16:59

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i
> "Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> .hugger den fra en Windows-udgave, hvor den findes.
> Den giver måske en fejlmelding, men det betyder ikke noget.

Findes den i XP? - Og hvad hedder filen hvis jeg skal bede en kammerat
sende mig den?

Claus

Fra : Åge

Dato : 14-03-06 19:39

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i

> Findes den i XP? - Og hvad hedder filen hvis jeg skal bede en kammerat
> sende mig den?

Glem ikke ophavsretten.

Fra : John

Dato : 14-03-06 17:13

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

>I Win2000 mangler jeg "msconfig" til at regulere hvilke programmer der skal
> starte op sammen med windows. Hvordan løser man det problem?

Google er vor utrættelige ven i nøden:

http://www.techadvice.com/win2000/m/msconfig_w2k.htm

Mvh John