Islams sorte bog
Fra : @

Dato : 14-03-06 00:10

<<<<<
http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3611698/
En gruppe på 1.800 franskmænd med muslimsk baggrund har underskrevet
et manifest om frihed og opstillet en liste over straffeaktioner
udført i islams navn.
Da franske aviser og ugebladet med France Soir og det satiriske
ugeblad Charlie Hebdo i spidsen besluttede at trykke Morgenavisen
Jyllands-Postens omstridte profettegninger til støtte for
ytringsfriheden, var en hidtil ukendt muslimsk forening med forrest på
barrikaderne.

I Charlie Hebdo spurgte talsmanden for Association du Manifeste des
Libertés, Tewfik Allal, i et flammende indlæg, om islam bliver mere
krænket af karikaturtegninger i en dansk avis end af billeder af
islamiske terrorister, der i Allahs navn skærer halsen over på gidsler
foran kameraer?

Foreningens mål er at styrke de kræfter, der bekæmper totalitære
islamiske bevægelser og despotiske stater overalt i den muslimske
verden. Hidtil har 1.800 franske intellektuelle af muslimsk
oprindelse, som i dag fortrinsvis kæmper på venstrefløjen,
underskrevet manifestet. I foreningen er der ingen i tvivl om, at de
voldsomme protester over Muhammed-tegningerne ikke skal ses som et
uheld eller et isoleret tilfælde.
Kampagnen er led i en klar strategi fra islamisternes side. En
strategi, der går ud på at regere med frygten som våben og påtvinge
omverdenen en fælles islamisk moral og ved at kvæle frihedens stemmer.

»At tie eller at give efter er at acceptere det uacceptable og at gøre
sig selv til medskyldig i nederdrægtigheden,« mener gruppen.
<<<<<<

Fra : HC

Dato : 14-03-06 09:00

> »At tie eller at give efter er at acceptere det uacceptable og at gøre
> sig selv til medskyldig i nederdrægtigheden,« mener gruppen.
> <<<<<<

Damn straight.

HC

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-03-06 17:00

> [...]
>
> »At tie eller at give efter er at acceptere det uacceptable og at gøre
> sig selv til medskyldig i nederdrægtigheden,« mener gruppen.

Er der jo ikke noget nyt i at imamer og ekstremistiske muslimer har den
indstilling at hvis vi i Danmark ikke indordner os under islam er der kun en
vej og det er at muslimske terrorister har tænkt sig at henrette de vantro
danskere der lige belejligt er tilstede og sprænge nogle bomber i Danmark.

Svend

Fra : @

Dato : 14-03-06 17:31

On Tue, 14 Mar 2006 17:00:13 +0100, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

> [...]
>danskere der lige belejligt er tilstede og sprænge nogle bomber i Danmark.

har lige købt bogen

"I krigens hus"

af Helle Merete Brix, torben Hansen og Lars Hedegaard

er ikke kommet ret langt i den

men den er fan'me uhygli* du

Fra : Wilstrup

Dato : 14-03-06 17:32

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en vej og det er at muslimske terrorister har tænkt sig at henrette de
> vantro danskere der lige belejligt er tilstede og sprænge nogle bomber i

dine danskkundskaber, Svend, lader meget tilbage at ønske - der er jo
hverken hovede eller hale i dine indlæg. Et par velvagte punktummer og
kommaer ville gøre underværker.
--
Wilstrup

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-03-06 19:10

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> dine danskkundskaber, Svend, lader meget tilbage at ønske - der er jo
> hverken hovede eller hale i dine indlæg. Et par velvagte punktummer og

Det var da rart at den kære lærer Wilstrup ikke har kunnet komme med andet
end "det kan jeg da sørme ikke forstå" på mit indlæg om lærer Wilstrups
fredelige religion hvor Wilstrups dialog er at lægge sig på ryggen som en
hund og blotte struben for kravet om Danmark bliver en islamisk stat.

Svend