/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Forsoning
Fra : Martin Larsen


Dato : 13-03-06 22:27

Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000
danske underskrifter for forsoning med den muslimske verden til
udenrigsminister Per Stig Møller (K).

Jeg håber ikke Hüttel har brugt universitetet eller dets ressourcer til
sin vendetta mod gammeldanskerne.

Per var meget glad for den CD-rom med underskrifter lektor Hüttel
afleverede, og sagde at hvis ikke forsoning lykkes vil resultatet blive
krig mellem religioner og civilisationer som vil koste mange ødelæggelser
og vare hundreder af år, hvis man får det sammenstød som /nogen/ gerne
vil have. (citeret efter hukommelse).

Det er en interessant analyse.

Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen! Forstå
det Per!

Mvh
Martin
--
Befri DK


 
 
Wilstrup (13-03-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 13-03-06 23:36


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4415e388$0$925$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000 danske
> underskrifter for forsoning med den muslimske verden til udenrigsminister
> Per Stig Møller (K).
>
> Jeg håber ikke Hüttel har brugt universitetet eller dets ressourcer til
> sin vendetta mod gammeldanskerne.
>
> Per var meget glad for den CD-rom med underskrifter lektor Hüttel
> afleverede, og sagde at hvis ikke forsoning lykkes vil resultatet blive
> krig mellem religioner og civilisationer som vil koste mange ødelæggelser
> og vare hundreder af år, hvis man får det sammenstød som /nogen/ gerne vil
> have. (citeret efter hukommelse).
>
> Det er en interessant analyse.
>
> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen! Forstå
> det Per!

Det væsentligste er vel at man forsøger forsoningens vej - om han har
benyttet universitetets ressourcer til dette eller hint er vel kun for
småting at regne i den sammenhæng, men bevares, når man går i så små sko som
dig, der jo netop ønsker at eskalere tingene, så er det naturligvis klart at
vi ikke får nogen form for fred, står det til dig.

Krigslidderlige mennesker som dig skader i virkeligheden Danmark. Rejs hjem
hvor du kom fra.
--
Wilstrup



Martin Larsen (13-03-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 13-03-06 23:46

Wilstrup fortalte:

>>
>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen!
>> Forstå det Per!
>
>, så er det
> naturligvis klart at vi ikke får nogen form for fred, står det til
> dig.

Det er dog besynderligt som din "logak" fungerer.


Alucard (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-03-06 11:06

On Mon, 13 Mar 2006 23:46:03 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen!
>>> Forstå det Per!
>>
>>, så er det
>> naturligvis klart at vi ikke får nogen form for fred, står det til
>> dig.
>
>Det er dog besynderligt som din "logak" fungerer.

"Fungerer" er et voldsomt ord i denne sammenhang...

Svend Poulsen (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Svend Poulsen


Dato : 14-03-06 17:08


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4415f628$0$848$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Wilstrup fortalte:
>
>>>
>>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen!
>>> Forstå det Per!
>>
>>, så er det
>> naturligvis klart at vi ikke får nogen form for fred, står det til
>> dig.
>
> Det er dog besynderligt som din "logak" fungerer.
>

Nej, det er ikke besynderlig logak ved Wilstrup, han har lært af indvandrer
i skolen, hvor fredelige muslimer er med deres fredelige religion.

Svend



Wilstrup (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 14-03-06 17:29


"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:lTBRf.68$_I1.57@news.get2net.dk...
> Nej, det er ikke besynderlig logak ved Wilstrup, han har lært af
indvandrer
> i skolen, hvor fredelige muslimer er med deres fredelige religion.

Når man ser ovenstående får man lyst til at sige: undersøgelsen af at
DF-vælgere oftest er dårligt uddannede synes at blive bekræftet med dit
indlæg.
--
Wilstrup



Egon Stich (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 14-03-06 17:53


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4416ef66$0$84039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:lTBRf.68$_I1.57@news.get2net.dk...
> > Nej, det er ikke besynderlig logak ved Wilstrup, han har lært af
> indvandrer
> > i skolen, hvor fredelige muslimer er med deres fredelige religion.
>
> Når man ser ovenstående får man lyst til at sige: undersøgelsen af at
> DF-vælgere oftest er dårligt uddannede synes at blive bekræftet med dit
> indlæg.
> --
> Wilstrup
>
>

Nå.
Så du har også noget imod "dårligt uddannede"?
De er såmænd ofte betydeligt klogere på tilværelsen, end de akademikertyper
du ligger på næsen for.
Du ønsker dig vel også tilbage til tiden, hvor Degnen førte det store ord i
sognet?
Sammen med præsten og herremanden?

Egon



Svend Poulsen (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Svend Poulsen


Dato : 14-03-06 19:23


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4416ef66$0$84039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:lTBRf.68$_I1.57@news.get2net.dk...
> > Nej, det er ikke besynderlig logak ved Wilstrup, han har lært af
> indvandrer
>> i skolen, hvor fredelige muslimer er med deres fredelige religion.
>
> Når man ser ovenstående får man lyst til at sige: undersøgelsen af at
> DF-vælgere oftest er dårligt uddannede synes at blive bekræftet med dit
> indlæg.
> --
> Wilstrup
>

Lige præcis Wilstrup jeg er så dårligt uddannet at jeg vil leve som en
kristen i et kristent land og ikke som en muslim i et muslimsk Danmark dvs.
at Danmark er en islamisk stat med hængninger af 16 årige børn der er
homoseksuelle eller stening af kvinder hvis mand er død og hun så bliver
gravid eller hvis kvinden bliver voldtaget og derefter tvunget til at gifte
sig med svigerfaderen for kvinden har jo haft sex med svigerfar.

Derfor er jeg jo så uuddannet og dum at jeg burde stemme på DF efter din
mening, hvad jeg ikke har gjort endnu men må nok sige at du hjælper mig godt
på vej til at stemme på DF ved næste folketingsvalg.

Svend



Egon Stich (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 14-03-06 21:12


"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:URDRf.98$7_3.58@news.get2net.dk...
>
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4416ef66$0$84039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:lTBRf.68$_I1.57@news.get2net.dk...
> > > Nej, det er ikke besynderlig logak ved Wilstrup, han har lært af
> > indvandrer
> >> i skolen, hvor fredelige muslimer er med deres fredelige religion.
> >
> > Når man ser ovenstående får man lyst til at sige: undersøgelsen af at
> > DF-vælgere oftest er dårligt uddannede synes at blive bekræftet med dit
> > indlæg.
> > --
> > Wilstrup
> >
>
> Lige præcis Wilstrup jeg er så dårligt uddannet at jeg vil leve som en
> kristen i et kristent land og ikke som en muslim i et muslimsk Danmark
dvs.
> at Danmark er en islamisk stat med hængninger af 16 årige børn der er
> homoseksuelle eller stening af kvinder hvis mand er død og hun så bliver
> gravid eller hvis kvinden bliver voldtaget og derefter tvunget til at
gifte
> sig med svigerfaderen for kvinden har jo haft sex med svigerfar.
>
> Derfor er jeg jo så uuddannet og dum at jeg burde stemme på DF efter din
> mening, hvad jeg ikke har gjort endnu men må nok sige at du hjælper mig
godt
> på vej til at stemme på DF ved næste folketingsvalg.
>
> Svend
>

Det er netop på den måde, disse salonsocialisters fremfærd virker på normalt
begavede mennesker...!!!
Kunne de dog blot lære, at holde deres kæft, tænke sig om, og finde ud af,
at de retteligt hører hjemme. Nemlig i skolelærer og cand. nul og nix
partiet de radikale..!!
Og lade ærlige socialister, der ønsker andet og mere end at fremme den
højere middelklasses interesser, gøre deres arbejde i fred.

MVH
Egon







Wilstrup (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 14-03-06 17:27


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4415f628$0$848$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Wilstrup fortalte:
>
>>>
>>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen!
>>> Forstå det Per!
>>
>>, så er det
>> naturligvis klart at vi ikke får nogen form for fred, står det til
>> dig.
>
> Det er dog besynderligt som din "logak" fungerer.

I det mindste benytter jeg mig af logik - det er muligt at du anvender en
anden form som du kalder logak - og jeg forstår at du er gak, når du nu
siger det.
--
Wilstrup
>



Egon Stich (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 14-03-06 17:54


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4416eeee$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4415f628$0$848$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Wilstrup fortalte:
>
> I det mindste benytter jeg mig af logik - det er muligt at du anvender en
> anden form som du kalder logak - og jeg forstår at du er gak, når du nu
> siger det.
> --
> Wilstrup
> >

Bør logik ikke være baseret på et mindstemål af konsekvens?
Konsekvens besidder du ikke.
Derfor er det vel rigtigt, at tillægge dig "logak"?

Egon



@ (13-03-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 13-03-06 23:51

On Mon, 13 Mar 2006 23:35:38 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>
>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:4415e388$0$925$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000 danske
>> underskrifter for forsoning med den muslimske verden til udenrigsminister
>> Per Stig Møller (K).
>>
>> Jeg håber ikke Hüttel har brugt universitetet eller dets ressourcer til
>> sin vendetta mod gammeldanskerne.
>>
>> Per var meget glad for den CD-rom med underskrifter lektor Hüttel
>> afleverede, og sagde at hvis ikke forsoning lykkes vil resultatet blive
>> krig mellem religioner og civilisationer som vil koste mange ødelæggelser
>> og vare hundreder af år, hvis man får det sammenstød som /nogen/ gerne vil
>> have. (citeret efter hukommelse).
>>
>> Det er en interessant analyse.
>>
>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen! Forstå
>> det Per!
>
>Det væsentligste er vel at man forsøger forsoningens vej -

hvem er man?

jeg synes at bolden lige nu er sparket ganske alvorligt over til
koranfacisterne,
så hvis de vil forsone sig med dem de nu i flere måneder har trampet
på med flag- og ambasadeafbrændinger truet med krig og mord, kan de jo
passende begynde med at undskylde deres dårlige opførsel og derefter
se om _de_ kan komme med noget konstruktivt bare for en enkelt gangs
skyld


> om han har
>benyttet universitetets ressourcer til dette eller hint er vel kun for
>småting at regne i den sammenhæng, men bevares, når man går i så små sko som
>dig, der jo netop ønsker at eskalere tingene,

hvem eskalerer tingene,

det må vist være nogle muhammedanere du tænker på


>Krigslidderlige mennesker

hvorfor kalder du dem ikke bare muhammedanere




Alucard (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-03-06 11:09

On Mon, 13 Mar 2006 22:26:34 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000
>danske underskrifter for forsoning med den muslimske verden til
>udenrigsminister Per Stig Møller (K).
>
>Jeg håber ikke Hüttel har brugt universitetet eller dets ressourcer til
>sin vendetta mod gammeldanskerne.
>
>Per var meget glad for den CD-rom med underskrifter lektor Hüttel
>afleverede, og sagde at hvis ikke forsoning lykkes vil resultatet blive
>krig mellem religioner og civilisationer som vil koste mange ødelæggelser
>og vare hundreder af år, hvis man får det sammenstød som /nogen/ gerne
>vil have. (citeret efter hukommelse).
>
>Det er en interessant analyse.
>
>Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen! Forstå
>det Per!

Jeg har kigget på siden og kan ikke forstå hvordan DR kan fortolke det
som "60.000 underskrifter MOD muhammedtegningerne"....

Martin Larsen (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 14-03-06 12:52

Alucard fortalte:

> Jeg har kigget på siden og kan ikke forstå hvordan DR kan fortolke det
> som "60.000 underskrifter MOD muhammedtegningerne"....

DDR sucks. Du finder tv-indslag her. (Bemærk hvordan folkene fra
udenrigsministeriet er ved at flække af selvgod tilfredshed - ak,
dårskab..)
http://www.jp.dk/webtv/


Alucard (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-03-06 13:06

On Tue, 14 Mar 2006 12:52:12 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>> Jeg har kigget på siden og kan ikke forstå hvordan DR kan fortolke det
>> som "60.000 underskrifter MOD muhammedtegningerne"....
>
>DDR sucks.

Nej da.. ))))) Spørg bare Wilstrup... ))))))


HrSvendsen (14-03-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 14-03-06 12:58

Martin Larsen skrev:

> Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000
> danske underskrifter for forsoning med den muslimske verden til
> udenrigsminister Per Stig Møller (K).

Hans Hüttel, er det ikke ham, der har brugt en masse energi på at "kaste
sten" efter landsbytossen Bo Warming? En usædvanlig ondskabsfuld type -
ham Hüttel.

> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen! Forstå
> det Per!

Glem det. Per Stig har sin helt egen kedelige opfattelse af, hvad der er
godt for danskerne. Hvor al den bitterhed kommer fra, ved jeg ikke; men
måske havde han ikke den store succes med de kønne blonde piger, da han
var ung.

Martin Larsen (14-03-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 14-03-06 13:10

HrSvendsen fortalte:

> Martin Larsen skrev:
>
>> Lektor ved Aalborg Universitet Hans Hüttel afleverede mandag 60.000
>> danske underskrifter for forsoning med den muslimske verden til
>> udenrigsminister Per Stig Møller (K).
>
> Hans Hüttel, er det ikke ham, der har brugt en masse energi på at
> "kaste sten" efter landsbytossen Bo Warming? En usædvanlig
> ondskabsfuld type - ham Hüttel.

Nidkær som en Beria!

>> Nej, vi må gribe om ondets rod jo før jo bedre. Ondets rod er at
>> stenalder-muhammedanere ikke har nogen plads i civilisitationen!
>> Forstå det Per!
>
> Glem det. Per Stig har sin helt egen kedelige opfattelse af, hvad der
> er godt for danskerne. Hvor al den bitterhed kommer fra, ved jeg
> ikke; men måske havde han ikke den store succes med de kønne blonde
> piger, da han var ung.

Hvem sender et billede til Per Stig af Lord Chamberlain og Hütler

Mvh
Martin


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste