Gravtræningen er startet for alle gravgåen~
Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 13-03-06 19:49

Hej
Gravtræningssæsonen er atter i fuld gang for alle med en gravgående hund.
Det er HVER lørdag fra kl. 10.00 til ca. kl. 13.00. Alle er velkommen - også
uden hund. Med venlig hilsen Dinne Elgaard Pedersen. Kennel Klitgaard.
www.den-tyske-jagtterrier.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-03-06 00:46

On Mon, 13 Mar 2006 19:48:44 +0100, "Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent
Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk> wrote:

> [...]
>uden hund. Med venlig hilsen Dinne Elgaard Pedersen. Kennel Klitgaard.

Og dette kaldes at spamme. Det er IKKE velset.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-03-06 13:11

skrev i en meddelelse news:4415be84$0$47022$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Den har indtil videre sparet mig for at få 67 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Til gengæld spammer den nyhedsgrupperne til med ovenstående fordi den ikke
kan se forskel på email og usenet.

Brug AVG free edition i stedet.

Brug