Efterlysning af program
Fra : Hans

Dato : 13-03-06 19:26

Hej alle i news grp

Jeg leder efter et program/software

Det skal være et til køb salg bytte maked
på internettet

Hvor brugere kan registrere sig og så
sætte deres vare tilsalg/køb bytte
Og det er til en gratis service for brugerne
dvs. at der ikke behøves at være
regskabs fuktion indbygget

Jeg leder efter noget der ligner

www.brugt.dk
www.annoncen.dk
www.bruktmarked.no

Noget i det stil , med et "admin" panel
så man kan redigere & ændre kategorier mv.

Er der nogen der kan give et tip om hvor
man kan finde/købe dette

Med venlig hilsen Thomas Andersen

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 13-03-06 20:45

Hej Thomas

Det du leder efter er måske dette her :

http://www.nordbornholm.info/

Selve softwaren er gratis at bruge, så længe du ikke tager penge for
de services du udbyder, eller har diverse bannere til andre sites
liggende. Samtidig skal man beholde deres logo i bunden af siden.

Ellers koster det en licens til 1000 kroner.

Det er det bedste bud på et ordentligt annoncemarked software på
markedet.

Programmet eller rettere scriptet indeholder også et admin panel, som
du efterlyser og det kan en del mere end konkurrende produkter.

Udover softwaren kræver det et webhotel med tilknyttet domæne.

Thomas jeg er dig gerne behjælpelig med opsætning, webhotel m.m., men
det kræver at du kontakter mig via mit firmas hjemmeside, adressen
finder du nedenfor.
Mogens Jørgensen - Webhotel : 0 kroner i oprettelse. 12,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.