Hente gemme en ascii fil
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 13-03-06 16:32

Hej.

Er der nogle her der har et forslag til hvordan jeg henter en ascii fil ind
i en lille editor på siden, for så herefter at kunne gemme den igen.

Jeg spørger fordi jeg har brug for at kunne rette i en tekst på siden, fra
selve siden. Denne tekst er en alm. ascii fil som bliver vist et andet sted
på siden.

/Steen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-03-06 18:03

Steen Jørgensen wrote:

> Jeg spørger fordi jeg har brug for at kunne rette i en tekst på
> siden, fra selve siden. Denne tekst er en alm. ascii fil som bliver
> vist et andet sted på siden.

Hvis du vil kunne rette i en fil, som ligger på serveren, skal du have fat i
noget serverside. Find ud af, om du kan køre asp eller php på din server og
spørg så i relevante gruppe:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 13-03-06 18:10

Du kan skrive en løsning i ASP eller PHP afhængigt af hvad din udbyder
tilbyder.

Fra : Kasper Kari

Dato : 14-03-06 19:56

Hvad at kigge på en CMS løsning? Nok overkill til det du lige nævner,
men der kan gøres meget sådan en sag.

Jeg er pt. helt væk i et gratis CMS kaldet "Joomla"
(http://www.joomla.org) som jeg synes virkelig rykker...

Mvh Kasper

Fra : Kasper Kari

Dato : 14-03-06 20:00

On Tue, 14 Mar 2006 19:56:29 +0100, Kasper Kari
<kasper@nomorespam.please> wrote:

> [...]
>men der kan gøres meget sådan en sag.
>
>Jeg er pt. helt væk i et gratis CMS kaldet "Joomla"

Damn det blev en 'toppost'.... FreeAgent starter automatisk i toppen
af indlægget - beklager

/Kasper

Fra : Kasper Kari

Dato : 14-03-06 20:59

Hvad med at kigge på en CMS løsning?

Jeg er for tiden dybt forelsket i Joomla http://www.joomla.org

Mvh Kasper

Fra : Kasper Kari

Dato : 14-03-06 21:02

On Tue, 14 Mar 2006 20:59:20 +0100, Kasper Kari
<kasper@nomorespam.please> wrote:

>Hvad med at kigge på en CMS løsning?
- gentagelser

Burde ikke poste på denne tid af dagen, sorry for rodet

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-03-06 00:17

Kasper Kari wrote:

> Burde ikke poste på denne tid af dagen, sorry for rodet

Ikke rigtig vågen endnu, så tidligt?