Militær SørenLarsen hilsen - DK-lejesoldat~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-06 10:24

Politiken har idag foto af DK-spilleren i ret-stilling, der gør stram
honnør vendt mod træneren, dvs giver ham æren for afgørende ,
sejrende, genial levering til skorer EbbeSand.
"Man of the match" blev Søren Larsen for bla. dette.

Ville sådan militær servilitet ses i dansk fodbold?

Er vor popularitet hos vort broderfolk i syd knyttet til, at vi dybest
set har samme preussermoral? Er vi mere kreative pga vor lange
kystlinie der har gjort os nysgerrige?

Kan USA have presset 70er Tyskland til at tage danske og andre
elitespillere, for at dukke tysk selvtillid?
Vikinge-snobberi er vist ikke det hele, altså arier-racisme.
Traditionen er så fortsat og blevet selvforstærkende - behøver vi
etniske spillere? - eller er de også påtrykt EU, fordi
USA-godhedsindustri vil have sport til at prædike internationalisme?
USA-football-klubber ville vel kunne vinde oftere ved kun at bruge
negerbrød, engang kun som backs, nu i stigende grad også som snu
quaterbacks, men så går anti-racisme indoktrinerings-intentionen tabt,
ligesom når løbe-vindere er langbenede sorte kun..

"Danskerne gjorde deres pligt" lyder Politiken-overskriften til
Schalke-sejren over Frankfurt
Sådan overskrift ville ikke bruges i dansk fodboldsjournalistik om
danske forhold, eller ?

Japan har faste regler - to amerikanske baseball-spillere pr hold.

Fra : Format C:

Dato : 13-03-06 10:52

Helt ufatteligt at du ikke bare kan lukke røven og pisse af.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-06 11:09

"Format C:" <blaalyn@(fjern-dette)yahoo.dk> wrote in message
> Helt ufatteligt at du ikke bare kan lukke røven og pisse af.

Anja er relevant for både fodbold og sport, og www.usenet.dk
legitimerer X-post i sådanne tilfælde, selvom mange desværre er for
dovne og ønsker stupid indavl-loge og ikke åben ng-debat

Usenet er ikke som i sin langsom-modem barndom. Hvis du åbner hvad du
godt ved at du vil elske at forarges over, så er 100% af fejl hos dig.

Selv muslimer er ofte mere tilgivende og laissez-faire end dig jvf
følgende

---------------

En god hjemmehjælper er tilgivende.Ikke som Anja-chef. Ikke som
hættemåge-sag

Hvis hjemmehjælpere bærer nag over at der hang en DF-plakat i en
pensionists have - som selvfølgelig fjernedes da mellemchefen påpegede
problem i dette - eller hvis hjemmehjælperen ikke før har prøvet at
blive sagt imod, så bør hjemmehjælperen tale med sin chef og denne bør
repetere kursus-regler om flexibilitet.

Nedenstående citater foreslår jeg at kommunen indfletter i
kursus-regler.

At samfundet har dårlige eksempler bør ikke gøre hjemmehjælpernes
borgmester og tilsyn blindt tilgivende overfor regelbrud. Dårlige
eksempler der bør advares imod er de der straffer Anja Andersen og
Kvickly der fyrer en uplettet ansat der een gang (og ikke overfor
muslimpigen selv) har kaldt hende "hættemåge"

"An eye for an eye makes the world blind" (Mohanda Gandhi)

" Glæden ved at tilgive er sødere end glæden ved hævn.
Koranen

"Fa'r ! Hvorfor hedder det 'at forstå er at tilgive'?" - "Fordi 'at
forstå' er at erindre fra sig selv, og sig selv tilgiver man altid."
K.K. Steincke

" Sweet mercy is nobility's true badge. Shakespeare

" Forgiveness is the key to action and freedom.
Hannah Arendt

"Jeg har endnu aldrig hørt om en ugerning så grufuld, at jeg ikke
selv under de rette omstændigheder kunne have begået den.". Goethe

" Betal uret med ret og venlighed med venlighed.
Kung-Fu-Tse

" At forstå alt er at tilgive alt. Anne Louise
de Staël

" Det sletteste menneske er den, der ikke tager imod en
undskyldning, ikke slår en streg over en synd og ikke tilgiver en
fejl. Koranen

"Bekæmp synden og ikke synderen Mohandas Gandhi

" At bære taktløshed med sindsro vidner om sjælsstorhed.
Frithiof Brandt 1892-1964

" En dag må man tilgive. Men tilgiver man for hurtigt, gør man
det for billigt at handle ondt. Soya

" Den som ikke er forberedt på at tilgive andre, ødelægger den
bro, han engang selv må gå over. Francis Bacon

" Denne forfærdelige uenighed, som har varet i mange
århundreder, er en slående lektion i, at vi gensidigt bør tilgive
hinanden vores fejltagelser. Uenigheden er menneskeslgtens største
onde, og det eneste lægemiddel er tolerancen. Francois M.A. de
Voltaire

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-03-06 11:44

Format C: <blaalyn@yahoo.dk> (fjern-dette) skrev:
>Helt ufatteligt at du ikke bare kan
>lukke røven og pisse af.

" Helt ufatteligt at du ikke kan lægge navn til dine
udgydelser "

Mvh. Adam.

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 13-03-06 14:26

Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Kunne du ikke uddybe dine
synspunkter lidt nærmere?

VH

Tommy

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-03-06 15:19

tommyhansenjensen@gmail.com wrote:
> Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Kunne du ikke uddybe dine
> synspunkter lidt nærmere?
>
> VH
>
> Tommy

Nej, den evne besidder Bo ikke. Det eneste der sker nu, er at der kommer
fire sider citater.

Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 09:16

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:44157f52$0$38681$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Nej, den evne besidder Bo ikke. Det eneste der sker nu, er at der
> kommer fire sider citater.

Jeg har 35861000 og hvis min telegramstil er for ordknap, så forklarer
jeg gerne - og får samtidig indsigt i hvor jeg tænker for
fortættet/indspist. Eller mail. Du gør mig en tjeneste

Karen Blixen mente at af en god bog forstår man kun halvdelen ved
første gennemlæsning. Mon ikke Tommy og Søren forstod en hel del af
indlægget, men blot skal mudderkaste vedr resten.

Nedenstående er virkelig kondenseret og der mangler den vigtigste 99%
af bogen, nemlig citaterne.
Men det kan give et overblik og vedr "vilde børn" som igår blev kaldt
ammestuehistorie har jeg tilføjet yderligere detaljer fra lærebogen på
min reol.

De fantastiske Mowgli-typer der er mere natur end menneskekultur er
tankevækkende jvf
"Den virkelig vise er den der forstår/
at forstå også den som han ikke forstår.(Piet Hein)

Vedr danske fodbold-genier i Tyskland, var jeg lamslået ved det store
farvebillede af Søren Larsen i Politiken igår, der viste ham i
retstilling vendt mod træneren og gørende stiv militær honnør mens han
så underkuet og underdanig ud i ansigtet- efter at have skabt
skoring.!
Søg det på www.pol.dk
-------------

Medynk med fremmedkulturelle er ikke godhed

- citater fra vor store tænkere

Krig er om natur, som idag er splittelses- og sygdoms-skabende

Resultat-skabende aktivitet udfra selvbestemmelse

Din gruppes "stime-intelligens" skaber lykkemaximering

Kedsomhed skaber øjeforøje-hævn, medlidenhed og hellig misundelse

-angsten fort det tomme rum

Moralisering er status-løgn og oversprings-bevægelse og ikke ægte
godhed

Sandhed ctr løgn klares ikke af videnskab

Forstå din underbevidstheds bedrag

Politik bør volds-forebygge

Overvågning bør vi turde

Kvindelighedens smagsdommeri er vidtforgrenet.